{3. SEZON}
~Bölüm 1 : Kanlı Balo~
Bölüm Şarkısı:
Egzod & Maestro Chives - 'Royalty' (Ft. Neoni)
♤
Hayattan soğuduğumuz zamanlarda bile bize iyi gelen insanı bulmak, hayattaki başarılarımızı takip etmekten daha zor olabiliyor...
°◇°
İnsanlar acımasızlar, bazı insanlar o kadar acımasızlarki hayata karşı bakış açım değişiyor...
Elimde bir telefon, açık olan bir Mesaj sayfası ve hiç tanımadığım bir kızdan mesaj...
+80 7890 34 67
Taehyung'un seni gerçekten sevebileceğini ve evleneceğini mi sanıyorsun Kim Jennie? Gelinlik denediğin fotoğrafları atıp durma, Tae sadece beni sevdi. Sevecek. Onunla bir aile hayali kurma.
~Sevgilerimle Lee Hwaeng
Bu kadın ne diyordu? Ne geveliyordu? Gerçekten düğün günümde buda mı başıma gelecekti?
"Jenunnie çok güzel olmuşsun!" diyerek içeriye giren Rosé'ye baktığımda gözyaşlarımı silmek için arkamı döndüm ve koltuğun üstündeki medille gözyaşlarımı sildim.
"Sağol Rosie, sende çok güzel olmuşsun." dedim sesimdeki hüzünlü tınıyla.
Düğüne daha 3 saat vardı ama ben şimdiden hazırdım çünkü fotoğraf çekimi olacaktı.
Kendimi sakinleştirmem lazımdı bu yüzden içimden bir şarkı mırıldanmaya başladım.
Say i'm cold hearted, but i'm just getting started... Got my eyes on the target, now... now...
Oooh, oooh, oooh, til' the battles won, til' kingdom come,
Ooh, ooh, ooh, I'll never run...
Best to give me your loyalty, 'cause i'm taking the world you'll see, they'll be callin' me callin' me, they'll be calling me 'royalty'...
Biraz olsun şarkı mırıldanarak sakinleştikten sonra fotoğraf çekimi için dışarı çıktım ve bizim için ayarlanan mekana gitmek üzere arabamıza yol aldım.
"Jennie, hayatım... Çok, çok güzel olmuşsun" dedi Tae nutku tutulmuş bir şekilde. Tae'nin boynuna sarıldım ve bende ona güzel övgüler yağdırdım.
"Sende.. çok yakışıklı olmuşsun..." dedim onun gözlerine bakarak. Bana aşıktı Tae o mesajı aklımdan çıkarmam lazımdı, ayrıca Lee Hwaeng kimdi? Kim oluyordu ve o mesajı bana atacak cesareti nereden buluyordu? Aklımda türlü sorularla arabaya bindim, gelinliğim sade bir gelinlik değildi. Kabarık, uzun kuyruklu bir gelinlikti ve gelinliği alırken içinde çıkan tülden eldivenlerle oldukça asil duruyordu. Tae'nin damatlığı ise tam bir Klas erkek damatlığıydı.
Damatlığın siyah oluşu ve içindeki beyaz gömlekle tam oturuşu beni mest ediyordu, gömleğinin cebindeki Jennie yazılı mendilse ayrı bir hava katıyordu.
"Heyecanlı mısın hayatım?" diye sordu Tae, "Heyecanlıyım hatta ellerim bile titriyor." dedim. Gerçekten ne ara ellerim titremeye başlamıştı ki? Sanırım gerçekten heyecanlıydım.
{Düğün}
İlk dansımızı etmiş, masamıza oturmuş bir şeyler konuşurken dakikaların ne kadar hızlı geçtiğinin farkına bile varmamıştım. Pasta yerken bile zaman o kadar hızlı geçiyorduki sanki bir hız treninin içindeydik.
Rosé eline mikrofonu alıp, "Evet, şimdi ünlü çiftimizi yeniden dansa kaldırıyoruz!" dedi bu kız neden bu kadar deli doluydu ki...
Tae elimden tutup piste gitmemiz için bana yardım ediyordu, çünkü gelinliğim pek yürümeye müsait bir gelinlik değildi.
Evet dans ediyorduk yine... Bu an hiç bozulmasın istiyordum..
"Nasıl hissediyorsun hayatım?" dedi Tae, nasıl hissediyordum? Bilmiyordum o yüzden bir yalan atmak zorunda kaldım. "Bu an hiç bitmesin istiyorum Tae.."
Sonrası hafızamda yoktu bile...
Bir silah sesi...
Bembeyaz gelinliğimin heryerinin kan oluşu...
Tae'nin kucağıma yığılışı...
Ve hiçbir şey hatırlamayan bir Jennie...
Yerde kanlar içinde yatan Tae-Hyung...
Devam Edecek...
Kelime Sayısı : 650🫡
SELAMLARRRR!
3. SEZONLA KARŞINIZDAYIM VE EVET TAE VURULDU AMA KİM TARAFINDAN VURULDU ORASI BENDE KALSIN.
Bu arada bölüm biraz daha uzun olacaktı ama düzenleme yaparken yanlışlıkla birazını sildim ve hatırlayamadığım için böyle yayınlamak zorundayım.
Evet starlar, 2. Bölüme hazır mıyız???
by ; destinaizm_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE MOONLIGHT
FanficHayat insanı fazlasıyla yorar değil mi? THE MOONLIGHT İdollerin hayatındaki çeşitli zorlukları anlatan ve aşkın iyileştiremeyeceği hiçbir şeyin olmadığını anlatan bir aşk hikayesi. Kim Jennie : Tae-Hyung benim elimden tutarak hayata tutundurdu ve b...