Jk'den;
Selam Ben Jungkook. Ailemle birlikte mutluca yasiyorduk. Ta ki 7 sene öncesine kadar. Bir araba kazasi geçirdik ve o kazadan sadece Ben ve kardesim Jennie kurtulabildik. Sonrasi ise malum. Baska bir aile tarafindan evlatlik alindik. O zamandan beri dogru dürüst hiç birsey yapamadim. O zamandan bu yana da çok zayifladim. Çünkü kardesimle bana burada çok berbat davraniyorlar. Üvey kardesimizin artiklari disinda birsey yemedik. Ben ise hep yemegimin çogunlugunu Jen'e verdim. Fakat artik o da itiraz ediyor. Bugün oldugu gibi.
.
.
.
J: Abi ben doymadim. Annemden biraz daha istersem kizar di mi?
Jk: Kizar bebegim. Fakat benimkileri alabilirsin. Ben doydum.
J: Hayir seninkileri almayacagim. Sen aç kaliyorsun sonra da zayifiliyorsun. Hasta olacaksin bu gidisle. Olmaz sen ye.
Jk: Jen bunlari ye hadi ben aç değilim.
J: Yemicem!
Jk: Peki sen nasil istersen zorlamiyacagim.
.
.
.
Aylar sonra Jk grip olmustu ama bünyesi zayif oldugu için normal bir grip bile asiri derecede büyüyebiliyordu. Jennie ise okula gitmesi gerekirken abisiyle ilgileniyordu.
J: Abi!
Jk: *Yorgun ve hasta (yeni bir bilgilendirmeye kadar replikler bu tarz)* Jen, senin okula gitmen gerekmiyor muydu?
J: Seni bu halde birakip gidemezdim. Hem bak sana ne yaptim.
Jk: Yakalanmadin di mi?
J: Hayir. Hadi iç bunu aylardir çok az yiyorsun. Bünyen çok zayif.
Jk: Istemiyorum.
J: Abi çocuklasma ama 7 senedir düzgün birsey bulmussun.
Jk: Sen ye.
J: Aaaa yeter abi iç sunu.
Jk: Peki tamam.
.
.
.
Aksaminda üvey anneleri Ryujin sabah mutfakta birseyler yaptigini farkeder ve gidip hesap sorar. *Oyuncagi gibi kullaniyor*
Ry: Bu evde yasak olmasina ragmen sabah mutfakta Kim yemek pisirdi!?
J: Ben, çok acikmistim.
Ry: Sen yasaklari çigneyecek cesareti nerden buldun!? *Tokat atmaya çalirsir*
Jk: Dokunma ona! *Tokat atmaya çalistigi elini sikmaya çalisir*
Ry: *Diger elindeki kizgin tavayi Jennie'nin yüzüne yapistirir ve sonrasinda Jk'ye tokat atar. Oradan ayrilir*
Jk: Jen, iyi misin?
J: Abi yüzüm yaniyor. *Kizgin tava yüzünün yarisini yakmis*
Jk: Bekle bebegim. *Ilk yardim çantasindan soguk su alir* Bunu yüzüme dökücegim korkma.
J: Abi aciyor.
Jk: Tamam bebegim bekle az kaldi. Çok aciyor mu?
J: Evet.
Jk: Allahin orsp karisi.
J: Abi sus duyucaklar.
Jk: Tamam sustum. Bitti. Nasil daha aciyor mu?
J: Daha az. Sismis mi?
Jk: Yani biraz ama geçer. Merak etme.
.
.
.
J: Abi mutfakta masaya erisemiyorum, su alicam yardim eder misin?
Jk: Tabii bebegim gel vereyim.
.
.
.
Jk: Al Jen.
J: Tesekkürler Abi.
Chg: Napiyorsunuz ezikler!
Jk: *iç ses* Geldi bu bas belasi!
Chg: Ne diyorsun sen be haddini çok astin!
J: Asil sen astin haddini serefsiz köpek! Abimden büyüksün diye ona bunu yapamazsin!
Chg: Sus sen be degisik surat, suratini yarisi pogaça yarisi sülük! *Ona dogru egilir*
Jk: Ona dokunmayi aklindan bile geçirme!
Chg: Ne oldu yoksa olmayan annene mi söylersin?! *Yüzünün yandigi yere tokat atmaya baslar*
J: Yapma canimi yakiyorsun!
Jk: *Çekmeceden et kesilen satiri alir* *Bogazini sikar* Bak koca göbek seni bununla dograrim mezara da sokarim kendine gel! Benim kardesime dokunmayacaksin!
Chg: Senin bu evde bir hükmün yokki bana birsey diyebilesin!
Jk: Sana tek birsey söyledim, BENIM KARDESIME DOKUNMA DEDIYSEM DOKUNMAYACAKSIN! Bu kadar! *Bogazina biçagi dayar* Dedigim gibi seni bununla dograr, mezara sokarim!
*Ryujin gelir*
Ry: Lan sen napiyorsun benim ogluma! Sen ona nasil biçak çekersin lan!? *Elindekini alir* Ben senin *keserek* ha böyle biryerlerini kessem hosmu?
J: *Kadinin elinden biçagi ziplayarak alir* Orspu sirfinti seni! Sen ve oglunun bu dünyaya tek bir faydasi bile yok! *Biçagi koluna saplar* Al biçagin seversin! *Jk'yi kolundan tuttugu gibi çeker*
.
.
.
J: *Pansumanlarken* Abi canin aciyor mu?
Jk: Yok bebegim acitmiyor. *Aciyor ama acimamis gibi yapmaya çalisiyordu*
.
.
.
Jk artik basa çikamadigi seyleri, dertlerini atabilecegini düsünerek !çk!ye basvurdu ama bu hareketinin sonunda kardesine, caninin içine zarar verebilecegini bilmiyordu; sarhosluk, onu pert etmisti, hayatini da... (Jk'nin replikleri düzeldi)
J: Abi?
Jk: Efendim?
J: Senden birsey istiyebilir miyim?
Jk: Benden birsey isteme!
J: Neden, müsait değil misin?
Jk: Çünkü senden nefret ediyorum! *siseyi yüzüne firlatir* Serefsizsin onlar sana ne yaptiysa hakli! Git yatagina görmek istemiyorum seni!
.
.
.
*Sabah*
Jk: Jen, günaydin.
J: Ne var!?
Jk: Yüzüne ne oldu? Iyi misin?
J: Abi salak misin hiç mi birsey hatirlamiyorsun! Bana neler dedin unuttun mu! Yüzümü de sen yaptin! Senin yüzünden hepsi!
Jk: *kisik sesle* Öyle mi olmustu...
J: Sen benden nefret ediyorsan bende senden nefret ediyorum! *Arkasini döner*
Jk bir kösede oturdu ve aglamaya basladi. Sonrasinda yaninda geçen gün dövülürken orada unutulan b!ç@gi farketti. Eline aldi ve düsünmeden karnina sapladi, çikardi.
.
.
.
Jennie bu olaydan 35-40 dk sonra uyandi ve abisinin öldü(rüldü)günü farketti.
J: Abiiiiiii!
Jennie abisinin telefonunu aldi ve ambulansi aradi. Sonrasinda ise abisini bir çarsafin üzerine yatirdi kizmasinlar diye. Yarasini bastirdi ve sabitlemek için pamuk ile bandaj kullandi. Etrafi temizledi ve biçagi kaldirdi. Ambulans gelince ise çarsafi makineye atti ve onlarla gitti.
.
.
.
Günler sonra doktorlar kapida yatan Jennie'ye bir dönüs yapti.
J: Nasil yani sesimi duyarsa tepki verebilir mi diyorsunuz! O zaman Ben içeri giriyorum.
.
.
.
J: Abi...iyi misin..? Bütün hepsi benim suçum sana öyle demeseydim sen canina kiymayacaktin. Çok pismanim, çok özledim nolur geri dön! *Elini tutar*
Jk: *Elini kavrar*
J: Biliyordum, beni duydugunu biliyordum! Geri dönecegini biliyordum!
.
.
.
Doktorlar Jennie'yi içeri soktular ama geri çikartamadilar.
J: Hayir Ben burada kalmak istiyorum nolur beni götürmeyin. Ciddi misiniz!? Tesekkür ederim.
.
.
.
Jennie bir gece uyurken yastik olarak abisinin koynunu kullaniyordu. O gece Jk'nin bilinci yerine geldi ve koynunda yatan Jennie'yi farketti. Onun saçlarini oksarken Jennie bunu hissedip uyandi.
J: Kim o?! Abii! Uyandin! *Sarilir*
Jk: *Karsilik verir*
J: *Kalkip ziplamaya baslar* Geri döndün! Biliyordum!
Jk: Tamam sakin ol enerji patlamasi.
.
.
.
Bir bölümün daha sonuna gelmis bulunmaktayiz. Ilk bölüm nasildi? Begendiniz mi? Fikirlerinizi bekliyorum. (Benden istediginiz ficleride yazabilirsiniz) Byesss 💍💍