.
.
.
J: FELIX! Doktor bey arkadasim, korkudan kalp krizi geçirdi.
Z: Tamam küçük kiz.
.
.
.
***saat:20:00***
Jk: Tae, Jen hala geri dönmedi. Sadece lunaparka gidecekti. Dur onu bir ariyayim.
.
.
.
J: Off abim beni çok merak etmistir. Kesin aramistir. Ama telefonumun sarji bitti. Eve gotten Felix'e ayip olur. Sonuçta benim yüzümden oldu.
.
.
.
Jk: Teli kapali. Dur bi kizlara da sorayim.
.
.
.
Jk: Kizlar merhaba. Jennie hala geri dönmedi de sizle birlikte mi diye soracaktim.
A'lar:Hayir Jungkook Abi bizle birlikte değil.
Jk: Peki nereye gittigini biliyor musunuz?
A'lar:Hayir Jungkook Abi bilmiyorum.
Jk: Peki kizlar saolun.
.
.
.
Jk: Off nerede bu kiz?! Basina bir sey mi geldi acaba? Ya basina bir sey geldiyse?!
.
.
.
J: Doktor bey arkadasim iyi mi?
Z: Evet, gayet iyi. Onu görebilirsiniz.
J: Tesekkürler doktor bey.
.
.
.
J: Felix, iyi misin?
F: Jennie! Ah Sen misin?
J: Evet benim nasilsin?
F: Iyiyim. Ablamlar beni çok merak etmistir. Arayabilir misin?
J: Tabii. Bende abimi ariyacaktim ama telefonumun sarji bitti.
F: Benden ara.
J: Tamam. Saol.
.
.
.
J: Alo abi?
Jk: Jennie nerdesin Sen!? Saat gece 4'lere kadar disari çikma iznini nerden aldin?!
J: Abi sakince bi dinler misin? Hastanedeyim.
Jk: Ne?! Basina bir sey mi geldi?! Ne oldu?! Biryerini mi kirdin?!
J: Hayir Abi sakince bi dinlesen. Bana birsey olmadi arkadasim kalp krizi geçirdi.
Jk: Tamam Ben geliyorum alicam seni.
.
.
.
Jk: Jennie! Lan senin sevgilin mi var çabuk eve yürü.
J: Abi yapma lütfen.
Jk: Sus çok konusma. Bak küçük Adam. Kardesimin pesini birakmazsan öldürürüm seni!
L: (Lia/Felix'in ablasi) Felix, bebegim iyi misin? Pardon da kardesimle böyle konusma hakkiniz yok asil Ben sizi öldürürüm.Jungkook Lia'ya ilk görüste asik olmustu.
Jk: Hanimefendi pardon da kardesinizde benim kardesimin pesini biraksin.
L: Birakir kardesinizin pesini.
Jk: Iyi olur. Gel sende benimle seninle evde görüsecegiz.
J: Abi birak. Off geliyorum.
.
.
.
Jk: Sen kimsin ya Sen kimsin! Senin sevgilin nasil olabilir hemde bu yasta. Daha 14 yasindasin 14! Akademik basarina bakicaksin erkek pesinde kosmayacaksin.
J: Seviyorum! Evet seviyorum onu! Birbirimizi seviyoruz! Sen asktan ne anlarsin! Git basimdan seni görmek istemiyorum.
Jk: Siktir git. Bi de geçmis karsima artistlik yapiyor.
.
.
.
Bu bölüm de burada sona etmistir. Nasilll? Begendiniz miiii??? Byesss 👋😻🥹❤️🩹💋💍🩹♾️