🐰

1 0 0
                                    

Changbin'in annesi yani Ryujin, Changbin'in cenazesine gelmedi bile. Evde Jk ve Jennie'yi iskence için bekledi. Eve geldiklerinde klasikmis gibi karsiladi. Jk isinden izin almisti. Ama aksam yani evden ayrilacaklari gecenin öncesi Ryujin Jk'yi depo kata götürüp iskence etmeye baslar. Jennie abisini uzun süre göremeyince endiselenmeye baslar.
J: Abi?! Nereye gittin?! *Evde bulamayinca camdan bahçeye atlar* Abi nerdesin!? Korkuyorum!
Jk: Bu sogukta neden üstsüz disaridasin Jen?!
J: Sen miydin?! Korkuttun beni! Bekle, bacagina ne oldu?! O nur yüzlü seytan yapti di mi?!
Jk: Abicim bosver simdi bunu gel kaçmanin tam zamani. Al valizleri camdan at ben tutucagim.
J: Tamam Abi.
.
.
.
Jk: Basardik Jen!
J: Evet abi kurtulduk!
Jk: Yurda kaydimizi yaptirana kadar kalacak biryer bulmaliyiz.
J: Tae abi olmaz mi?
Jk: Aferin zeki kardesim. Dogru!
J: Ama ilk bacagin!
Jk: Tamam için rahat edecekse sar.
.
.
.
J: Hallettim.
.
.
.
T: (Tae/Jk'nin yakin arki) Ooo gençler. Valizlerle ne böyle?!
Jk: Kaçtik Tae kaçtik!
T: Basardiniz demek! Ama bacagin çok kötü, dikis atilmasi gerek.
Jk: Yarin hallederiz.
T: Olmaz! Jen Sen evde Kal benim telefonum sende kalsin. Birsey olursa abini ara! "Jk'm ♾️" diye kayitli
J: Tamam Tae abi.
.
.
.
Ry: Kaçmissin küçük seytan! Ama seni buldum! Ve simdi eve giricegim. Sonra seni öldürecegim.
J: Eyvah, aç ses kaydini!
.
.
.
J: Hayir Jen bunu abine atmadan bayilma! *Bayilir*
.
.
.
Jk: Tae, kapiyi biz açik mi biraktik?
T: Hayir?
Jk: JEN!
.
.
.
Jk: *Aglayarak* BEBEGIM UYAN NOLUR UYAN BEBEGIM BENIM HADI CANIM!
T: Hadi Jk arabaya bin daha fazla zaman kaybetmemeliyiz!
Jk: Haklisin!
.
.
.
Jk: NOLUR YARDIM EDIN KARDESIM SALDIRIYA UGRAMIS!
Z: Beyefendi sorun nedir?
Jk: Kardesim biçaklandi!
Z: Tamam beyefendi! SEDYE GETIRIN!
.
.
.
Jk: JENNIE!! AGGAGAGA!
T: Jk bu kadar kendini hirpalama! Jen oradan zimba gibi çikacak!
Jk: Benim telefonum çaliyor bir dk!

Ry: Ne oldu kardesin mi öldü?! ENAYI!
Jk: BU ISIN ALTINDAN SENIN ÇIKACAGINI ADIM GIBI BILIYORDUM! SEN NE KADAR HAYSIYETSIZSIN YA! BU KADAR INSANLIKSIZ OLABILIR MI BIR INSAN YA! AMA BU GIDISLE BENDE KATIL OLACAGIM, SENIN KATILIN OLACAGIM!

T: Kim O, ne diyor?
Jk: HAYSIYETSIZ ERIF YA! KARDESIME SALDIRMIS, ONU BIÇAKLAMIS BIRDE UTANMADAN ARIYOR 'Ne oldu kardesin mi öldü?' ORSPU ÇOCUGU!
T: Tamam Jk sakin!
Jk: Ben bu gidisle katil olacagim Tae!
.
.
.
Jk: Doktor bey, kardesim nasil?!
Z: Kardesinizin durumu iyi değil. Derin yara almis. Kendini toparlamasi aylarini bulabilir.
Jk: O kadar mi kötü!?
.
.
.
Jk: Tae, napicam Ben onsuz? Onsuz yasiyamam ben. O benim yasam felsefem.
T: Jk, bu kadar kendini hirpalama! O iyi sadece toparlamasi lazim.
Jk: Ama bu aylarini bulabilir diyor doktor. Aylarca O koca yatakta küçücük bedeni nasil yasiyacak!
T: O güçlü bir kiz Jk! Toparlayacak sadece zaman ver ona!
.
.
.
Bu bölüm de böyle sona erdi. Nasill, begendiniz mi. Byesss 👋😻🥹❤️‍🩹💋💍🩹♾️

🐚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin