Olanlarin üzerinden neredeyse 1 ay geçmisti. Jennie abisinden gizli bir sekilde Felix'le sevgili olmaya devam ediyordu. Telefonunda onu "F" diye kaydetmisti ve her mesajlasmalarini siliyordu. Ama bu gizlilik 1 ay sürdü. Jk onu okuldan almaya giderken yolda Jennie ile karsilasti. Yaninda Felix vardi ve güle oynaya eve gidiyorlardi.
Jk: JENNIE?!
J: *içinden* Anani siçtik!!
.
.
.
J: Abi..!
Jk: BEN SENI UYARMAMIS MIYDIM HA YINE MI SEN BU ÇOCUKLASIN!!!!!
J: Abi açiklayacagim dur!
Jk: LAN NEYI AÇIKLAYACAKSIN NEYI!! SEN DE FELIX MISIN NESIN KARDESIMIN PESINI RAHAT BIRAK S!KERIM BELANI HA!!
J: Abi yapma...
Jk: ÇENENI KAPAT JENNIE SENDE BENIMLE GELIYORSUN!!!
.
.
.
Jk: JENNIE SEN BENIM SINIRLARIMI ZORLAMAYA MI ÇALISIYORSUN!?
J: ABI BIRINI SEVMISIM YA SUÇ MU BU YA!?
Jk: SUÇ EVET SUÇ! *Iç çeker* Jennie senle sakin konusucagim. Siz ergensiniz bu bir sevgi değil sadece heves.
J: HAYIR ABI BU BIR HEVES DEĞIL SEVIYORUM ONU!!
Jk: Jennie sinirlendirme beni...
J: SINIRLENIRSEN SINIRLEN BANANE!!
Jk: *Tokat atar* S!KTIR GIT ODANA!!
.
.
.
Jennie abisine çok sinirlenmisti. Sinirinden biraz aglarken esyalarini topladi ve bir ip ile dogalgaz borusundan asagi indi ve kaçti. Felix'in yanina kosarak gidiyordu. Felix'lerin evini biliyordu, oraya gitti. Felix bahçedeydi, arkadan atladi ve kosarak Felix'e yaklasti. Onun gözlerini kapatti.
J: Sence ben kimim?!
F: Jennie?!
J: Boo hahahaha!
F: Hahaha çok korktum ya.(!) Evden mi kaçtin sen?
J: Evet. Kalabilecegim biryer var mi?
F: Burada kalabilirsin.
J: Olmaz dikkat çeker.
F: O zaman bir dakika bekle.
.
.
.
F: Tamam hazirim gel benle.
J: Ya nereye?
F: Sürpriz.
.
.
.
J: Burasi neresi Felix?
F: Küçükken arkadaslarimla çok gelirdik buraya. 1 seneye yakindir gelmiyordum. Burada yatacak yer var. Fakat burasi gece biraz korkunç olur. Bu yüzden bende seninle kalicagim.
J: Teşekkürler. Bir süre burada kalirim. Abime ceza olsun.
.
.
.
***Biraz temizlik yaparlar***
F: Off amma da kirliymis.
J: Harbi ya.
F: Bak şimdi burada 2 oda var. Biri depo digeri ise yatacak yer orda da 2 yatak bir kanepe var. Yani ayni odada yaticaz.
J: Olmaz. Daha evlenmedik ve resit değiliz ayni odada yatamayiz.
F: Utandin mi sen! Tamam depoyu biraz temizler oraya kurariz. *onu dudagindan öpmeye kalkisir*
J: *Hemen Geri çekilir* Ya sen benim sinirlarima hiç uymuyorsun! Dudagimdan öpemezsin! Ama yanagimdan öpebilirsin.
F: Tamam prenses. *yanagindan öper*
.
.
.
Jk bu sirada artik sakinlesir ve Jennie'den bir özür dilemesi gerektigini düsünür.
Jk: Jennie... Abicim... Kapiyi açar misin? Jennie... Orada misin? *içinden* Ya kendine birsey yaptiysa!? Çok mu bagirdim, çok mu sert vurdum?! Ya gerizekali Jungkook!
.
.
.
Jk: Jennie... Iyi misin? Yok eger sen açmazsan Ben açarim kapiyi. *kapiyi kirar* JENNIE?! NERDESIN JEN!??
.
.
.
J: Felix?
F: Efendim?
J: Ben burada izimi ne zamana kadar kaybettiririm.
F: 1-2 hafta net kaybettirirsin.
J: Tamam bana yeterli zaten.
.
.
.
***1 hafta sonra***
A: Jungkook bey kardesinizin izini bulduk.
Jk: Neredeymis?!
A: Ormanda bir agaç evde kaliyormus. Kaçirilmamis, kendi istegiyle kaçmis.
Jk: Ne olursunuz götürün beni yanina.
A: Tamam bizimle gelin.
.
.
.
J: Ya beni neden getirdiniz ben gelicektim zaten ya!!
B: Kayip ihbari geldi çünkü.
J: Ya kayip değilim ki ben.
.
.
.
Jk: Jen..!
J: Git basimdan!
Jk: Ama olmaz öyle... *Sarilir* Seni ergen seni! Korkuttun beni.
J: Korkarsan kork sen beni sevmiyorsun ki zaten.
Jk: Olur mu öyle sey! Hayir düsünme öyle sakin!
J: Sevmiyorsun iste beni.
Jk: Tamam, tamam özür dilerim.
J: Bir sartla affederim. Felix'le olan birlikteligimize izin vericeksin.
Jk: Tamam ama benim kontrolum altinda.
.
.
.
Bir bölümü daha burada tamamlamaktayizzz. Nasildiiii??? Begendiniz miiii??? Bu ficin en uzun bölümlerindendi. Yb biraz uzun süre sonra geliyor sorry. Byess 😻🥹❤️🩹💋💍🩹♾️🤍🫀🎀💅👋🏿