Jungkook bu olaylar sonrasi hayatini düzene sokmaya karar verdi. Okulda kendini sabahçi, Jennie'yi öglenci siniflara aldi ve Jennie'nin okulda oldugu 7 saat boyunca bir restorantta garsonluk yapiyordu. Jennie sinifinin degismesinden sikayetçi olsa bile Jk ona eger yeterli parayi biriktirir ise bu evden kaçacaklarini söylüyordu. Sonrasinda Jennie'yi eski sinifina geri alacagina söz veriyordu.
J: Abi ben eski sinifimi istiyorum. Burada kimse beni sevmiyor!
Jk: Abicim bak eger yeterli parayi biriktirirsem buradan kaçacagiz. Ondan sonra seni eski sinifina geri alacagim. Söz veriyorum.
J: Söz veriyorsan tamam.
.
.
.
*Ertesi hafta*
Jk Jennie'yi okuldan almaya gitmisti ve Jennie kapüsonu kapali bir sekilde aglayarak abisinin yanina geldi.
Jk: Jen, ne oldu? Neden agliyorsun?
J: Yok birsey. Iyiyim ben.
Jk: Jennie yeme beni. Kim üzdü söyle bakayim. Aç su kapüsonunu.
Jennie'nin zorbalari Jennie'nin saçini yarim yamalak kesmis ve aralarda bazi yerleri sariya boyamislar.
J: *Aglayarak* Saçlarim! 8 senedir hiç kestirmemistim.
Jk: Kim yapti bunu Jen!?
J: Onlar! *Zorbalarini gösterir*
Jk: Tamam bekle beni!
Jk sinirlenip kendinden 9 yas küçük çocuklari dövecekti.
J: Abi dur!
Jk: Siz kimsiniz lan benim kardesime bunlari yaparsiniz!
X'ler: *Gülmeye baslarlar* Korkaga bak hemen gidip abisine söylemis.
Jk: NE DIYORSUNUZ SIZ LAN! TABII KI DE BANA SÖYLEYECEK SIZ NE HAKLA BUNU YAPARSINIZ LAN!
Y: (X1'in babasi) KÜÇÜKCÜK ÇOCUKLARA BAGIRMAYA UTANMIYOR MUSUN SEN! NE SORUNUN VARSA GEL BENLE ÇÖZ!
Jk: TAMAM SIZLE ÇÖZELIM! KIZINIZ VE ARKADASLARI BENIM KARDESIMI BU HALE GETIRMISLER. BAKSANIZA. SIZ BÖYLE MI ÇOCUK YETISTIRIYORSUNUZ?!
Y: KIZIM KARDESIN HAKKETTIYSE YAPMISTIR!
J: Abi gel giderim. Kavga çikicak.
Jk: Jennie bi dur ya! SIZ BITTINIZ LAN! BITIRDIM SIZI BITIRDIM!
.
.
.
Jk o gün kazandigi günlük harciyla Jennie'nin saçlarini düzelttirdi.
.
.
.
Jennie'nin zorbalari intikam için Jennie'yi bir köseye sikistirip bayilana kadar dövdükten sonra depoda iskence ettiler.
J: Birakin beni. Ögretmenimmmm!
X'ler: Burada seni kimse duyamaz biliyorsun değil mi?
J: Ne yapicaksiniz bana?!
X'ler: Birsey yapmayacagiz canim ya sadece bayilana kadar dövdük simdi de bayilana kadar bu temizlik suyunu dökücegiz. Soguk hemde!
J: Birak beni!
.
.
.
Ji: (Jisoo/Jennie'nin ögretmeni): Jungkook, kardesin...
Jk: Ne yapti hocam?
Ji: O yapmadi. Kardesini depoda bulduk. Baygin, sirilsiklam ve yarali.
Jk: Bekleyin geliyorum!
.
.
.
Jk: Jen! Tesekkür ederim hocam.
Ji: Rica ederim.
Jk: *Montunu çikartip Jennie'ye sarar* Hocam Ben onu hastaneye götüreyim. Tekrardan tesekkür ederim.
.
.
.
J: *Ayilirken* Abi...
Jk: Bebegim, ne oldu sana?
J: Onlar yapti.
Jk: Yine mi O kizlar?! Ne yaptilar sana?
J: Dövdüler, temizlik suyunu döktüler kafama. Sonrasi yok bayilmisim.
Jk: Hesap verme vakitleri geldi de geçiyor bu kizlarin!
J: Abi, gitme nolur!
Jk: Tamam abicim. Gitmiyecegim.
.
.
.
Jk O kizlari disipline gönderip okuldan attirdi. Fakat simdi yeni bir sorunlari vardi. Changbin, odasina kosarak geldi.
Chg: Jungkook, lütfen bana yardim et!
Jk: Ne var?!
Chg: Annem kafayi siyirdi. Kardesini öldürmeye çalisiyor!
Jk: Iyi de bu seni ne ilgilendiriyor Changbin?
Chg: BIZE DE GELICEK SIRA ANLASANA! HEM SEN KARDESINI SEVMIYOR MUSUN NE BEKLIYORSUN. BIR ADAMLA ÖLDÜRMEYE ÇALISIYOR DIYORUM JUNGKOOK!
Jk: BAK ÇILDIRTMA BENI KARDESIMI KURTARMAK YERINE TARTISIYORUZ!
Chg: Haklisin. Ne yapabiliz. Buradan çikamayiz kapi kilitlendi.
Jk: Gel benle. Depoda değil mi?
Chg: Evet.
Jk: *Gizli geçidi açar* Sigar misin?
Chg: Evet de bu evde 20 yildir yasiyorum ama burayi bilmiyorum.
Jk: Uzatma da al sunu. Gir hadi.
.
.
.
Chg: Jungkook, ben giremem anneme biçak çekemem.
Jk: Changbin; içerideki kisi kardesim onu öldürmeye çalisan da babam, ölü bildigim babam ve ben kardesimi kurtarmak için ona biçak çekicegim. Ölmek mi istiyorsun?! Seni sevmeyen bir kadina aciyip ölmeyi mi bekliyorsun?! Sevilmiyorsan acima!
Chg: Tamam kiriyorum kapiyi.
Jk: Kir Changbin.
.
.
.
E: (Eunwoo/Jennie ve Jk'nin babasi) Ne kadar cesaretliyiz bakiyorum. Öldü kardesin yetisemedin!
Ry: Sen bana nasil biçak çekersin Changbin!
Chg: Eee anne sevilmiyorsan acima!
Ry: *Silahla vurup kaçar*
E: *Pesinden gider*
Jk: Ben ne yapicam bu iki cesetle.
Ambulansi aradi ve bekledi. Birkaç gün sonra ikiside çikti. Ama biri Sag, biri ölü. Jennie sag, Changbin ölü.
.
.
.
Bu bölümü sevdiniz mi? Bence yine ve yine bok gibi. Neyse byesss 👋💋