Pislikleri video kaydina alan ve belgeleyen Lia onlari gizli bir klasöre kaydeder.
Bir gün Jk,Lia ile bulusmaya gitmisti ve Jennie de onlarla gitmisti. Fakat Lia'da bir farklilik farkeder ve abisi tuvalete Lia ise alisverise gittiginde ve telefonunu unuttugunda telefonundaki bütün bilgileri bos telefona aktarir ve herseyi ögrenir ama abisine söylememeye karar verir.Bir kaç gün sonra Lia Jk'ye çok iyi bir haber verir.
L: Askim Sana bir haberim var.
Jk: Nedir bebegim?
L: HAMILEYIM!
Jk: AGAGGAGAGGAGAGGAGA SAKA MI?!
L: Hayir.
Jk: AGAGAGAGGAGAGGAGGA *Lia'yi döndürmeye baslar*Jennie tabii ki de olayin gerçegini biliyordu.
Ertesi gün Jennie okula gitmek için Kalmar ve abisinin evde olmadigini görür endiselenir ve her yerde abisini arar. Telefonla arar ama telefon evdedir. Ama okula gitmek zorundadir. Abisinin kötü birsey yapamayacagini ummarak okula gitti.
Jennie okul dönüsleri ve gidislerini Rise ve Edinle birlikte yapiyordu okula en yakin ev Edinlerinkiydi. Ondan sonra Rose ve en son Jennielerin evi geliyordu. Okul dönüsü herkes ayrildiginda Jennie bayiltilarak kaçirilir ve uyandiginda her daim ihtiyacini karsilayabilecek bir odadayd. Karsinda bir Cam ve cami gören bir oda daha vardi. 2. Oda aydinlandiginda karsisinda abisini görür.
J: ABII!!!
[Yeni karakterler=Jin (Lia'nin abisi 1):Jin
Chan (Lia'nin abisi 2):Ch]
Ch: Merhaba Jennie.
J: SEN KIMSIN, ADIMI NERDEN BILIYORSUN?!! ABIME NE YAPTIN!!!
Jin: Abin kardesimizi üzdügü ve aldattigi için onu cezalandiriyoruz. Sende buni izleyeceksin.
J: ABIM BIRSEY YAPMADI!!
Ch: Sus veled yoksa yerin abinin yani olur!Jk 15 gün kadar iskence görür ve sonra dayanamayip ölür. Jennie ise serbest Kalir.
Bu bölümü de burada tamamlamaktayizzz. Nasildiiii? Begendiniz miiii? Bir sonraki bölüm final olacak. Ara vermek zorunda olmak üzücü ama maalesef zorundayim. Neyse byessss 😻🥹❤️🩹💋💗🤍💌🧸🎧🩰🪩🎀💿🏹🕯🧖🏼♀️🧘🏼♀️🛁☁️🪽🫧🌸💫✨🍒🍓🥥