🐰

1 0 0
                                    

.
.
.
Jk: Tae aslinda bir fikrim var. Benin biriktirdigim bir miktar para vardi onu yanima aldiysam bulup ödeyecebilirim.
T: Cidden mantikli.
Jk: Bu fikir aklima neden daha önce gelmedi ki?
.
.
.
Jk evden amelliyat parasini getirmisti ve Jennie'yi acil bir amelliyata sokmuslardi. 3 saat sonra doktor amelliyattan çikti.
Z: Beyefendi amelliyat gayet iyi geçiyor ama bir sorun var. Kardesinizin kalbi yeterli kan pompalayamiyor. Bu gelecekte onun için büyük bir soruna yol açabilir. Sizden bir para talebimiz yok. Kardesinize kalp pompasi takmamizi kabul ediyor musunuz?
Jk:.. Evet, kabul ediyorum.
Z: Tamam O zaman. *Amelliyata geri döner*
.
.
.
Z: Amelliyat gayet iyi geçti. Akcigerini degistirdik ve kalp pompasi taktik. Bu havayi alin. Arada pompa sikisabilir, sikistiginda bunu kullanin.
Jk: Tamam tesekkürler.
.
.
.
Birkaç gün sonra Jennie ile Jk disarda dolasiyorlardi. Jennie günlerdir disari çikmadigi için kosturuyordu ve asla Jk'yi dinlemiyordu. Abisini dinlemeyip ana yola atladi ve bir araç son hizla gidiyordu. Jennie kossa değil uçsa araç on çarpacakti bu yüzden Jk kosup Jennie'yi aracin önünden itti *klasik türk sahnesi 🤭* ve araç Jk'ye çarpti. Jennie ittirildigi için sersemce kalkip arkasini döndügünde abisini gördü ve kosarak yola çikti.
J: Abiii!
.
.
.
Jk hastaneye kaldirildi ve amelliyata girdi. 1 saat sonra amelliyattan çikti.
J: Abi, iyisin di mi?
Jk: Sen de kimsin?
J: Ne?
Jk: SEN KIMSIN DEDIM!?
J: Beni hatirlamiyor musun?
Jk: TANIMIYORUM SENI GIT BASIMDAN!
.
.
.
J: Tae abi beni hatirlamiyor!
T: Bekle bir bakalim sadece seni mi hatirlamiyor.
.
.
.
T: Jk...
Jk: Tae, oh seni gördügüme sevindim.
T: Beni hatirliyorsun demek.
Jk: Kim hatirlamiyorum ki?
T: Jennie'yi.
Jk: Kardesimi mi, ölü o. Hatirliyorum tabi ki onu.
T: Hayir Jk kardesin ölü değil.
Jk: Sen benden daha iyi mi bileceksin Tae?! Adim gibi hatirliyorum ki geçen sene bir mafya kaçirip öldürmüstü.
T: Tamam peki disardaki çocugu hatirliyor musun?
Jk: Hayir daha önce hiç görmedim.
T: Iste O senin kardesin.
Jk: Tae benle t***** mi geçiyorsun?! Ölü diyorum anlasana!
T: Peki ben Yemek yiyecegim. Sen dinlenmene bak.
.
.
.
T: Jen, abin senin kaçirilip öldürüldügünü düsünüyor.
J: Neden ama?
T: Merak etme ben seni ona hatirlatacagim.
.
.
.
Bu bölüm de burada sona erdi. Nasilll. Begendiniz mi. Byesss 😻🥹❤️‍🩹💋💍🩹♾️👋

🐚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin