Jk Jennie'yi hatirlamiyordu. Tae bunu 15-20 defa denemisti ama faydasizdi. Hastaneden çiktiktan 25 gün sonra Jennie abisinin düsündügü gibi kaçirilmisti ve öldürüleceklerdi. Jk o zaman o mahalleden geçiyordu ve buna sahit oldugunda kardesi gibi olmasin diye Jennie'yi kurtarmisti.
Jk: LAN BIRAKIN KIZI!
.
.
.
Jk: Iyi misin küçük kiz?
J: *Gözlerine bakarak* Tesekkürler.
Jk kardesi gözlerine baktiktan sonra hafiza kaybi yasadigi O kazayi hatirlar ve Jennie'yi de hatirlamaya baslar.
Jk: Jennie?!
J: Hatirladin!
Jk: Ama, sen bu olayda ölmemismiydin?
J: Bu tarz bir olayi ilk defa yasadim.
Jk: Ama Adam bile ayniydi.
J: Kurgulamissin.
Jk: Sanirim.
J: Seni çok özledim! *Sarilir*
.
.
.
Jennie artik ortaokul 8. siniftaydi ve Lise Sinavi ögrencisiydi. Jennie sinif degistirmesine ragmen, eski sinifina geri dönmesine ragmen, hala eski sinif arkadaslari onu zorbalamaya devam ediyordu. Bugün kendisine bir vurmalariyla zaten kalp pompasi kaymisti ve ilacini düsürmüstü. Ilacini yerden alip kaçmislardi ve Jennie onlarin pesinden gidemedi. Abisini aramasi gerekiyordu ama nefes alamadigi için konusamazdi. Bir çocuk onu görüp yardim etti.
[Felix:F]
F: Iyi misin?
J: *Hayir manasinda basini sallar*
F: Ne oldu?
J: *Telefona zorbalarinin yaptiklarini yazar.*
F: Hyunjin [Arkadasi:H] git bul bakalim su kizin ilacini çalanlari. Ne yapabilirim senin için?
J: *Telefona yazar, "Abimi aramam lazim"*
F: Tamam ver abinle ben konusurum. Ama neden sen konusmuyorsun?
J: *Bogazini sikarak nefes alamadigini ifade eder*
F: Nefes alamiyor musun?
J: *Evet manasinda basini sallar*
F: Tamam ben konusurum.
.
.
.
Jk: Alo, Jen?
F: Merhaba ben Jennie'nin okulundan bir arkadas. Jennie'yi zorbalamislar, kalp pompasinin kaydigini ve nefes alamadigini söylüyor. Ilacini çalmislar. Arkadasimi yolladim ama kizlarda ilaç bulamadigini söyledi.
Jk: Tamam tesekkürler ben geliyorum hemen.
.
.
.
Bu bölüm de burada sona erdi. Nasilll. Begendiniz mi? Byesss 😻🥹❤️🩹💋💍🩹♾️👋