Arkadaslar oncelikle yeni bir hikayeyle merhaba diyeyim. Burayi okuyup hikayeye baslamanizi oneririm yoksa sıkıcı gelebilir belki.
Hikayenin ilk kısımları biraz sıkıcı olacak fakat 2. bölümden sonra fyodorla olan olaylar daha fazla gelisicek yani 1. bolumde (bu bolumde) fyodor olmayacak AMA DEVAMINDA NEREDEYSE HER BOLUM FYODOR OLACAK.
bu yüzden lütfen sıkılmadan okuyun ve oy vermeyi unutmayin öpüyorum, iyi okumalar♡♡■■■■
Yine bir okul vakti hocanın kamp gezisi olacağını söylemesiyle ortam şenlik ortamına dönüşmüştü.
Herkes heyecanla birbiriyle konuşup, ormanın ortasında ne yapacaklarını tartışıyorlardı.
Sende hızlıca en yakın arkadaşının yanına giderek heyecanla konuşmaya başladın.
"Linda! Ne yapacaksın, gelecek misin??"
"Tabiki geleceğim y/n, sorman hata!"
Heyecanla arkadaşına sarıldın ve elindeki kağıttan kamp gününün tarihine baktın.
13 Mart
Bugün 7 Marttı, çok az bir zaman vardı.
Bu heyecanla yerinde bile duramıyorken 13 marta kadar nasıl bekleyecektin?!
Sınıfta 1 2 ders boyunca kamp konusu devam etti ve hocalar sayesinde konu kapatıldı, tenefuslerde 1 2 konusma geçiyordu.
•
•
•Sonunda bütün dersler bitmişti ve eve gitme vaktiydi, ve aşırı mutluydun. Okul çıkışında kim mutlu olmaz ki zaten, değil mi?
Okuldan çıktığın an eve uçtun ve kapıyı yumruklarcasına çaldın.
Annen telaşlı bir şekilde kapıyı açtı ve sana bakarak konuştu.
"Kızım ne bu hal, noldu?"
Nefes nefeseydin, hemen ayakkabılarini çıkartıp kendini eve attin.
"Ah anne neler olmadı neler!"
Annen sana şaşkın şaşkın bakarken sen kamp işini anlatmaya koyulmuştun bile.
"Hoca geldi dedi ki 13 Mart gunu kamp yapacagiz ormanda, cok iyi degil mi?!!"
"Gidecegini kim soyledi?"
Annene şaşkın ve üzgün bakışlarla baktın, ve biraz yalakalık yapmak için annenin bacağına yapıştın.
"Hadi ama anneee ne istersen yaparim soz! Herkes gidecek ben mi gitmeyeyim??!"
Duygu sömürtusu yaparak annene bakiyordun, annen ise derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.
"Ne lazim?"
Sevinçle annene sarıldın ve yanaklarını öptün.
"OHA ANNEM BENIM IZIN VERIYOSUN YANI COK TESEKKURLER!!"
"Tamam tamam civitma hemen, neler lazimsa not al yarın okul çıkışı alırsın."
"Tamam annecigimmm"
(Time skip yapacagim 13 marta yoksa 3 4. bolumde falan fyodor gelebilir)
•
•
•Sonunda beklediğin an geldi çattı.
13 Mart.Sınıfın yarısı valizlerini almış arabanın önünde bekliyordu ve sende dahil. Heyecanla diğer kişilerin gelmesini bekliyordunuz -bu her ne kadar sıkıcı olsa da-.
Bir süre sonra bütün sınıf toplanmış arabaya binmeye başlamıştınız bile.
2 araba ile gidecektiniz malum sınıf kalabalik olduğu için ve sende en yakin arkadaşınla 2. arabadaydın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampire diary (fyodor x reader)
Hayran Kurgufyodor x reader sınıfça olan bir kamp gecesi hava almak icin cadirindan çıkmıştın ve kaybolmam diye düşünerek ormanin icerisine dogru ilerlersin. 5 dk yürüdükten sonra aniden ruzgarla birlikte firtina çıkar, ama herşey için cok gecti. simdi ne yapa...