Lanet olası bir titan beni tutuyordu,başımı kaldırdığımda onu hemen tanıdım zaten yüzü her gece kabuslarıma giriyordu.Leto. Leto beni yakalayıp geri itti ve uçurumun en sonuna düştüm,hiç canım acımamıştı. Leto dışarıya çıkmaya çalışıyordu ama Marselin'in bindiği kurt önüne geçti,Leto onu yakalamaya çalıştı ama yakalayamadı. Kallisto-annem beni görünce uçuruma geri atlamaya çalıştı ama Leto onu engelledi. Hemen uçurumun duvarlarına tutundum ve hızla tırmanmaya başladım.
Kurt neredeyse çıkışa ulaşmıştı,Leto kocaman kolunu kurdun önüne koydu,kurt tam kolunun üzerinden atlayacaktı ki Leto ona vurdu,Marselin aşağıya düştü,kurt birden insana dönüştü.Bunu da gördüm ya huzur içinde ölebilirim.Leto kurt çocuğun Marselin'e ulaşmasını engelliyordu,uçurumun ağzı kapanmak üzereydi,santimlik bir ara kalmıştı.
Leto kurt çocuğa vurduğu gibi onu dışarı savurdu ve en son kendisi insan formuna girerek o çıktı.Vay çakal. Marselin çıkmak üzereyken onu tuttum,Marselin kucağımda debeleniyordu,güneş hüzmesi gözümün altını yaktı ve uçurumun ağzı kapandı.
Yukardan bir kurt uğuldaması geldi,Marselin debelenmeyi bırakmıştı ikimizde kala kalmıştık.
Yıllardır hep gerçek anne ve babamı merak etmiş,onları bulmak istemiştim ve sonunda bulmuştum.Hiç beklemediğim bir yerde,titanların bölgesinde.Belki yeniden başlarız,belki anne oğul bir hayat süreriz diye düşünmüştüm ama olmadı. Çocukluğumu çalmıştı şimdide beni buraya hapis etmiş ve yeniden annemle aramızı açmıştı.
Leto yine sahnelere dönmüştü ama sorun değil ben Kallisto'nun olduğu kadar Hades'in lanetli oğluyum.Buradan her türlü çıkabilirim sonuçta Tartarusun üzerinde yaşıyordum.
Hades bana hep Marselin'i öldürmemi söylerdi ama Persephoni ve Amelia
"Öldürme,canını bile yakma o senin kraliçen" derlerdi hep. İlk başta anlamamıştım ama şimdi anlıyorum.Marselin'in henüz bilmediği çok güçlü bir ordusu var.Lanetlilerle dolu bir ordusu. Bu zamana kadar tanrıların ve titanların lanetli çocuklarıyla dolu bir ordusu ve Marselin bu lanetliler arasındaki en güçlü lanetli.Hades Olimpos tahtını istemiyormuş,onun tek derdi kardeşi Zeus'dan intikam almak ve bu intikamı lanetlilerle dolu bir orduyla yapacakdı.Eğer Marselin ölürse kendisini lanetlenmiş gibi gösterebilecekti ama bu olmayacak. Hades amacına ulaşamayacak çünkü ben kraliçemi koruyacağım.
Lanetliler Kraliçesi Marselin'i.