Leto'yu bir bulayım onu öldüreceğim.Leto bir titan,titanlar tanrılar yokken yaşarlardı.Titanların özel güçleri yoktur ama güçlü titanlar iki kişinin hayatını değiştirebilirler. Leto Apollon ve Artemisin annesidir.
Onu ilk gördüğümde çok küçüktüm yaklaşık altı yaşındaydım,Leto yanıma gelmişti arkasında bir kız vardı.
-Merhaba senin adın ne ufaklık?
İlk başta tatlı bir kadın gibi gelmişti-Derrick
-Derrick,ismin kadar güzel bir çocuksun,sen insan mısın?
Kafamı olumlu şekilde sallamıştım,keşke sallamasaydım.
Arkasında duran kız öne çıktı Leto,nla aynı yaşta görünüyordu,kız kafamı geri yatırdı ve kulağıma bir şeyler fısıldadı birden Leto'nun sesini duydum "artık bir insan değilsin, artık bir lanetlisin.Kan emici."Yatağımdan fırladım,kan emici mi? O yüzden mi Amelia'nın tazısını ısırmıştım. Tamam bu kadar yeter o lanet titan benim hayatımı çaldı bende geri almasını bilirim.
*****
Titanlarla tanrıların arasında bir sınır vardır.Ormanın sonundaki uçurum sınırdır. Uçurumdan atlarsan titanların bölgesine geçersin,geri tırmanırsan tekrar insanların ve tanrıların bölgesine geçersin ama asıl zor olan titanların bölgesinden geri dönmektir. Ama ben dönmeyi düşünmüyorum.Uçurumun içine atladım fazla zaman geçmeden de toprağı öptüm. Şimdi tek yapmam gereken Leto'nu bulmaktı.
Arkamdan ayak sesleri duyuldu,arkamı döndüm ve gözümün içine sivri bir şey saplandı.Lanet olsun!..