Lanet olsun.Bu lanet bedenden nasıl çıkacağım ben! Dört ayaklı,kendi kuyruğu kovalayan bir hayvanım.Ağaçlara çarpmaktan başım felaket acıyordu.Acaba iki ayağımın üzerinde durmaya çalışırsam...Tamam artık iki ayağının üzerinde duran bir kurdum.Bu öncekinden de tuhaf.
Peki insan halime nasıl dönecem."Önce sakin olmalısın" bu kim ya.Güzel bir kadın sesi kafamda yankılandı.Off ya anne çık kafamın içinden.Arkaya doğru sendeledim ve bir ağaca daha çarptım.Tamam sakin ol Thomas,önce şu lanet bedenden kurtul sonra hayatından nefret etmeye geri dönersin.
Sakin olmaya çalışıp gözlerimi kapattım,gözlerimi açtığımda tekrar insandım.Sonunda! Artık köpek gibi kokmuyorum.Tişörtüm yırtılmıştı,pantolonum...Oh pantolonum hala üstümdeydi bak şimdi rahatladım ama ben az önce ne olmuştum ya.Sanırım bunun cevabını bilen tek kişi Artemisti.Ama o lanet kadını görmek istemiyordum.O benim bedenimi çaldı ve gerçek annemi öldürdü.
Olimposa da gidemem.En son gittiğimde Afrodit'in kızına yavşamıştım.Sonrada bir daha geri dönmedim zaten.Ama Artemis zamanının çoğunu ormanda avlanarak geçirir ve muhtemelen ölümsüzlük nehrinin yanındadır.
Hele bi şu durumum düzelsin hele bi ne olduğumu bileyim o zaman seni öldüreceğim anne,seni öldüreceğim Artemis!