2

293 26 2
                                    


Hyunjin'den;

Yine bir pazartesi gününe uyanmıştım. Bugün yeni müdür ve yeni çocuklar gelecekti. İçimde garip bir his var açıklayamadığım. Heyecan? Hayır değil. Neşe? o da değil. Ne olumlu, ne olumsuz bir duygu.Her neyse bunu düşünürken okula geç kalmak istemiyorum. 

Okula gittiğimde bizimkiler toplanmış tören için bekliyorlardı. Yanlarına gittim ve törenden önce biraz konuşmaya başladık.

"Günaydın."

"Günaydınn."

"Niye bağırıyon kulagımın dibinde mal!"

"Heyecan yaptım yeni müdür gelcek diye. SUS NİYE KIZIYON Kİ!!"

"Bağırmayın lan. Başlıyor tören susun hadi."

Chan'ın konuşmasıyla susmuş ve müdürü dinlemeye başlamıştık. 'Bunun yeni bir başlangıç olacağını, bizim için elinden geleni yapacağını falan filan bla bla' birşeyler söylemişti. Bizim için çabalayacağını söyledikten sonrasını dinlememiştim. Aslında tatlı bir adama benziyordu fakat her müdür ilk gün iyi olur değil mi? Bir iki haftaya asıl yüzünü görürüz.

✨ ✨ ✨

Törenden sonra sınıfa girmiştik. Bizden hemen sonra da kimya öğretmenimiz olan Lee Kwang Soo sınıfa güler yüzüyle girdi. Bu adama bayılıyordum. Sırf bu adam için sayısalı seçmiştim ve asla pişman değilim. Her zaman güler yüzü ve nazikliğiyle herkesi etkileyen bir hoca. Dersi sevmesen bile sevdirebilecek biri. Ve onun gözde öğrencisi benim. Asla diğerlerinden ayırmaz beni ama bu sadece dersve notlar konusunda geçerlidir. Teneffüslerde bile günlük yaşamımız hakkında sohbet eder bazen dertleşiriz. ÇOK TATLI ADAM YAA! Ay bak yine şey oldum.

Dersin ortalarına gelmek üereydik ki kapı çaldı ve içeri müdür yardımcımız yanında iki çocukla içeri girdi. Bunlar sanırım okula yeni gelen, müdürün oğlu ve onun arkadaşıydı. Ve OHA! Çocuklar cidden yakışıklıydi. Güzel, tatlı ve yakışıklı. Nasıl üçü aynı anda olabiliyordu ki? Resmen ağzım açık ikisini izliyordum.

Sarı saçları hafif önüne gelmiş ve gözlerini biraz kapatmış, kalp şeklindeki dudakları 'brink pembe' renginde, benden biraz kısa olan çocuk üzerine bol gri bir bluz, onun da üstüne siyah yarım kollu siyah bir hoddie,altına ise siyah hafif bol bir pantolon giymişti. Hoddienin üstüne sarkıttıgı kolyesi resmen kombinini tamamlamıştı. Gözlerinin çevresine sürdüğü hafif far ile gözlerini daha da öne çıkarmış ve tamamen harika görünüyordu

 Gözlerinin çevresine sürdüğü hafif far ile gözlerini daha da öne çıkarmış ve tamamen harika görünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
unexpected *hyunsunglix* [MINI FIC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin