De Transformatie

40 1 0
                                    

Die morgen stond ik op nog half wakker ging ik door mijn haar en voelde dat het véél langer was dan de dag ervoor, dacht aan Sanne dat ze me poets wou bakken en me een pruik aangedaan had in mijn slaap. Dus ik begon aan die zogezegde pruik te trekken en voelde meteen en wist aan het gevoel dat het echt was. Ik zat op de zijkant van mijn bed wou me pantoffels nemen bukte me en ik voelde gelijk twee gewichten ter hoogte van mijn borstkas iets meebewegen door de gravitatie voelde eraan en was perplex ik had verdomme borsten durfde eerst niet te kijken. Nieuwsgierigheid nam de bovenhand en constateerde dat ze echt waren. Voelde aan mijn kruis en daar was iets verdwenen (geen details). Ik had gladde benen, geen okselhaar meer. Keek in de spiegel, het was het lichaam van mijn zus, die toen al wenend bij mij kwam ik zag mijn, en zij haar lichaam in het echt zonder spiegel.

-Zeg voorlopig niks tegenonze ouders, ze zouden ons zot verklaren zei ik

-Ik denk dat je gelijk hebt Senne hoe is dat mogelijk dat onze lichamen verwisselt zijn.

-Leg wat kledij van jou op je bed ik zal het zelfde doen. zei ik

-Na het ontbijt zie ik je in de tuin en spreken af hoe we gaan omgaan met deze verdomde situatie.

-Je leert vlug bij Sanne het is de eerste keer dat ik hoor vloeken. Tranen in haar ogen gaf ze mij (haar  eigen lichaam) een knuffel ik liet begaan want ze had het nodig, hadden allebei tranen in de ogen.

Eenmaal gedoucht, ik in haar ondergoed zij in het mijne, we gingen elkaar helpen bij de kledij en Sanne zag onmiddellijk dat er bij de beha een haakje los was voor de rest was het ok. Ik ga je een rokje aandoen met een paar panty's. Ze toonde me hoe het moest om die panty aan te trekken en het rokje op heuphoogte te dragen, en nu zei Sanne doe die roze blouse aan dat matcht met je rood rokje dan zal ik voor vandaag je lange lokken borstelen met een strikje erin .Ik zal je het wel later leren nu nog de make-up en je bent klaar of toch niet je zal die zwarte panty's moeten uitdoen, ik ga je huid kleurige geven en die ga jezelf aantrekken zo weet ik of je al iets geleerd hebt. Ik deed de zwarte panty uit onder Sanne haar instructies en deed de beige panty aan onder een goedkeurend oog. Och zei Sanne nu nog schoenen ik ga je witte sneakers geven hakken zijn nog niet aan de orde .Je nieuwe lichaam is het gewend maar de hersenen nog niet.

-Wat denk je ervan?

-Het is heel vreemd ik denk dat jij uit jouw perspectief me ziet als een echte tweeling. Nu ga ik je helpen met de kledij je slip mag je zo hoog niet trekken anders ga je de helle dag aan je ballen krabben, het zelfde met je jeans niet hoog maar lager in de taille  je kiest zelf een T-shirt en baskets aan jou de keuze ik zal je vanavond je helpen, met die stoppels die gaan komen, te leren scheren. Fuck ik ben een tienermeisje en  geen verdomme een tienerjongen meer. Stop met vloeken onthoud dat ik ben nu degene die mag vloeken.


Einde deel 2





De NachtmerrieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu