-Wees niet verdrietig wat ik je nu ga zeggen. Ik ben hier weg ik ga het huis verlaten vandaag nog.Mijn koffers zijn al gepakt. Ik wil met die twee niks meer te maken hebben.
-Sanne had tranen in haar ogen. Zal ik je ooit nog terugzien en waarom heb je die mooie geschenken gekocht, en van wat ga je leven. Snikkend ging ze weg, troostzoekend bij ons moeder, en ze vertelde haar wat ik van plan was.
-Ons moeder zei al troostend tegen Sanne dat verwondert me niet, we hebben hem niet eerlijk behandelt. We zullen er moeten mee leren leven.
-Sanne zei,waar moet hij naartoe, hij heeft geen geld.
-Moeder zei tegen Sanne geef hem mijn bankkaart en mijn pincode. Ga erbij en praat met hem.
-Sanne ging bij Senne en gaf hem de bankkaart. Senne nam de kaart en ging vol woede bij moeder en smeet de bankkaart op haar schoot en zei wil je me omkopen. Steek die kaart waar de zon niet schijnt. Senne wat kunnen we doen om het goed te maken, vroeg moeder.
-Senne antwoorde, niets meer mijn besluit staat vast en je hoeft me niet meer te bellen want mijn smartphone neem ik niet mee.
-Blijf hier voor Sanne, ze wil je niet verliezen. Ze zal er kapot van zijn.
-Dat weet ik ook zei Senne. Draag zorg voor haar dat is mijn enige troost. Je ben dit aan mij verschuldigd. Je had me maar niet moeten beliegen en bedriegen en vooral vader. Ik ga afscheid nemen van Sanne, jullie verdienen die laatste eer niet.
-Senne ging bij Sanne en zei,hou je sterk en vergeet 1 ding niet je blijft mijn zus.
-Sanne vroeg, waarom heb je die bankkaart niet aangenomen.
-Ik heb mijn fierheid en ik laat me niet omkopen. Ik kan altijd een job vinden Ze wil haar geweten sussen, Sanne ik zal altijd in je buurt zijn en je zult me wel af en toe zien,en ook over je waken, maar dit blijft ons geheim dit is geen afscheid van jou. Hou je goed. Neem contact op met Iris of Alain ze hebben mijn nieuw GSM-nummer. Senne ik wil een antwoord van jou. Wil je echt niet blijven voor mij alleen? Wil je mijn grote broer blijven, ik heb je geborgenheid echt nodig. Ik wist niet dat je zoveel gevoelens had voor mij. Waarom heb je je spaargeld aan mij besteed?
-Niet moeilijk Sanne, ik omhelsde mijn zus en zei je bent het beste wat me ooit is overkomen en we gingen allebei op het bankje zitten in de tuin. Ze had tranen in haar ogen van geluk.
JE LEEST
De Nachtmerrie
Historia CortaEen tweeling ondergaat een gedaanteverwisseling zij wordt hij en ondersom.toch kunnen ze niet echter niet met elkaar opschieten, maar besffen dat ze noodgedwongen elkaar moeten helpen