We waren alleen, wat een meesterlijk plan zei Sanne, ik heb nog een vraagje?
-Ach zonder jouw hulp was dit niet gelukt, en stel je vraag maar ,shoot away.
-Is die lesbo van je vriendenkring soms Belle?
-Ik ken geen Belle verdomme ja ze noemt Bella: zei Senne, hoe ben je er achter gekomen?
-Niet zo moeilijk, ik haar eens gezien en zei gewoon een goedendag uit beleefdheid en ze gaf me de blik van sukkelaar, niet dat ik er iets achter zocht maar aan haar lichaamshouding en kleding merkte ik niets vrouwelijk op. Ik dacht eerst dat het meesteres of domina was, wist ik veel. Senne schoot in een lach en zei dacht je echt. Sanne wou antwoorden maar zweeg moeder was thuisgekomen.
Sanne ,zei ze, dit zijn de pillen die je moet nemen zeven dagen lang en hier is wat hoestsiroop, een balsem voor je borstkas en Senne neem gerust ook van die hoestsiroop en smeer je ook met de balsem in. Kunnen jullie voor elkaar zorgen, Senne ik vertrouw op je dat je je zus in de watten legt, ze legde de verantwoordelijkheid in Sennes handen, tot straks en zei nog na het werk zal ik iets meebrengen voor jullie beiden.
We hoorden de deur dichtslaan en Sanne haalde een klasfoto boven ze toonde haar vrienden en gaf de naam en ook een beschrijving van de persoon. Toen kwam ze bij Alain, dit is nu je beste vriend. Hij houdt van grappen grollen en een deugniet zoals jij. Jullie zijn twee handen op één buik, Jullie beiden hebben in de klasgroep veel respect verworven, door niemand te verklikken, jullie hebben alle twee dezelfde drive.
-Ok zei Senne hoe moet ik met hem omgaan?
-Denk aan mij toen ik nog een jongen was en de rest komt vanzelf en vergeet niet van af en toe te vloeken. Ach iets heel belangrijk als we elkaar onder vier ogen willen spreken hebben we code zinnen als één van ons zegt Fuck the system antwoordt de andere Hell Yeah voor bevestiging dat afspraak doorgaat.
-Daarna vroeg Sanne of Senne een klasfoto had van de meiden.
-Ja tuurlijk ik ga de foto gaan halen ,na een minuutje, kwam terug en toonde de foto en hij zei al lachend raad eens Sanne wie is de lerares en wie is de meesteres.
-Sanne giechelde en Senne gaf uitleg. Herken je Iris dat is een toffe maar nu weet dat ze zeer verlegen in het bijzijn van jongens. Maar je kan haar vertrouwen. Deze meid moet je niet in vertrouwen nemen en noemt Alexis . Dus leerde ik haar gehele klas kennen en we zouden dit allebei herhalen tot we de leeftijd en verjaardag van de beste vrienden (vriendinnen) kenden.
Wat wil je eten Sanne maar mijn woorden waren nog niet koud,Senne was te laat want de voordeur ging open en onze ouders hadden pizza's meegebracht. Onze eerste dag was geslaagd en alle aandacht ging naar Sanne.
-Senne kom eens helpen in de keuken vroeg ons moeder, hoe is je dag met je zus geweest en antwoordde ze moet wel heel ziek zijn, haar gebabbel was veel minder, ik heb haar wel een paar keer moeten knuffelen, ze vroeg het niet maar ik voelde het aan.
-Ach ik denk dat jullie op gebied meer en meer op dezelfde golflengte aan het komen zijn. Wil je morgen terug voor je zus zorgen ik zal er je voor belonen.
-Geen sprake van moeder, ik wil geen beloning van jou. De beloning is het feit dat Sanne meer rekening houdt met mijn persoonlijkheid en dat is wederzijds.
We aten pizza en praatten nog een beetje bij, en de avond viel.
Einde deel 9
JE LEEST
De Nachtmerrie
Short StoryEen tweeling ondergaat een gedaanteverwisseling zij wordt hij en ondersom.toch kunnen ze niet echter niet met elkaar opschieten, maar besffen dat ze noodgedwongen elkaar moeten helpen