Opgezet Spel

40 1 0
                                    

Ik was bij volle bewustzijn ik vertel het verhaal nu als Senne niet meer als Sanne.Vrijdagavond, Sanne en ik, waren voorbereid op iedere situatie in elkaars leven , vader en moeder kwamen vroeger thuis, Ze zeiden goedenavond en gingen naar de keuken. Senne zei tegen Sanne hier klopt iets niet. Ik ga luistervinken. Onze ouders waren aan het bekvechten, moeder zei: we moeten stoppen met die komedie en de kinderen de waarheid zeggen. Senne nam zijn smartphone en nam hele gesprek op. Hij wist dat er iemand  op bezoek kwam om 20u en dat die persoon maar een kwartiertje zou blijven. Hij had het gesprek op genomen en zijn wekker gezet om 21u met vermelding gesprek.

-Wat doe je?

-Je zal straks de waarheid weten en liet Sanne in het ongewisse voegde eraan toe heb vertrouwen.

Om 20 u werd er aangebeld, ik deed open en Sanne stond naast mij en liet dat rare mannetje binnen.

-Ach zei hij zijn jullie ouders thuis.

Senne riep respectloos MA, PA BEZOEK.

Sanne schrok van zijn reactie en had Senne nog nooit zo kwaad gezien. Onze ouders kwamen binnen naar Senne misnoegend aan het kijken, gingen in de sofa zitten. Het rare mannetje ook en zei tegen Senne en Sanne kom eens hier en keek ons diep in de in ogen. Ontwaak en Sanne je bent Senne en omgekeerd ook Senne ontwaak en vergeet wat er gebeurt is .Je moet  me niet ontwaken. Ik zei , jouw geheimen zijn uit . en die van  onze ouders ook Smile Motherfucker en nam een foto . 



Senne ,wat krijg je nu weer verontschuldig je nu meteen. Go to hell Motherfucker and you Bitch roepend naar zijn ouders. Vader stond op om hem te slaan .maar te laat Senne had het eerste opgenomen gesprek al laten afspelen. Vader stond perplex. moeder was in schok en Sanne aan het wenen. Sanne liep al wenend naar de keuken, ze wist nu dat we beiden gehypnotiseerd waren en we nooit een transformatie van ons lichaam ondergaan hadden. Sanne kwam verdrietig terug; En Senne liet het tweede gesprek afspelen als ultieme bewijs


.

Beide (vader en moeder) gaven de verklaring dat ze gedaan hadden voor ons, dat ze wilden dat we weer closer zouden worden. En vroegen hoe ik er achter was gekomen. Ik zei hun dat ik over hypnose had gelezen en dat niet ieder persoon er vatbaar voor is en dat ik  flashbacks  had meer en meer, wist  hoe het ineen zat. Speelde op het einde het spel mee om te kunnen bewijzen aan Sanne hoe je ons gemanupileert, bedrogen en belogen hebben en vooral mijn vertrouwen tot op nul (in jullie) hebben herleid.

Senne, Sanne zei ons moeder het spijt ons, maar we bedoelden het goed, Sanne zei ik wist er van niks maar dat doe je niet maar ja excuses aanvaard. Senne, zei vader het spijt me. Ja zei ik

-Je ging je hand opheffen naar me slaan, met mijn geest wordt niet gespeeld.Ik vergeef het jullie beiden nooit of te nimmer. jullie hebben ons nooit gelijk behandelt. 

-Dat is niet waar, snikte moeder.

-Sanne hoeveel zakgeld krijg je.

-Het zelfde als jij 30 euro zei Sanne.

-Vader hoeveel gaf je aan mij eerlijk.

- Euh ..

-je moet niet antwoorden zei ik, je gaf Sanne nog tien euro bij als ze gaat shoppen en je geeft me 20 euro zakgeld.Dus gelijke behandeling No Fucking way ik kan rekenen 30 euro plus 10 euro is 40 en min 20 is ... kan je niet meer rekenen Vader is het te moeilijk....

-Euh... 20 euro stamelde hij dat was je zakgeld.

-Sanne zei papa dat is oneerlijk waarom? Moeder vervolgde je heb haar broer niet gelijk behandelt, leg het uit.

De NachtmerrieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu