In terugweg merkte Senne op dat ik meer vrouwelijker stapte en haalde dit aan.
-Meen je dat Senne? Of ben je met mij aan het lachen.
-Nee, zei hij, je neemt kleinere pasjes Sanne.
-Och dat zal door het rokje komen ,en door het feit dat ik het niet gewoon ben om zonder een broek te lopen. Gelukkig heb je aangedrongen om panty's te dragen want anders zou ik me naakt gevoeld hebben daar beneden.
-Neen Sanne ikzelf loop nu nonchalanter en heb meer en meer de neiging om grotere passen te nemen, ik denk Sanne dat ons nieuwe lichaam de motoriek van onze hersenen aan het overnemen is. Onze lichaamstaal is aan het veranderen. Ik merkte ook op dat je je met je handen je langen haren streelde en dat je ook automatisch je panty optrok en je rokje naar omhoog trok tot aan je taille.
-Dus eigenlijk Senne is dit in een zekere goed nieuws bij al deze ffu..ellende. Onze lichaamstaal kan ons dus onze situatie in mindere mate ons verraden.
-Ja Sanne je hebt juist het woord fuck niet kunnen uitspreken. Het was verdomme dat je blokkeerde.
-En jij Senne je begint meer te vloeken als een ketter waar gaat dit eindigen
-Ja nog iets voor de eerste schooldag blijf je langer in bed, en maak je niet op borstel je haren niet. Je heb vorige week je regels gehad. zei Senne.
-Senne zei: ik ga dan eerst naar beneden, en drink geen koffie proef ervan en zeg dat het je niet smaakt en dat je geen honger hebt, in mijn lade liggen chocolade repen eet er één voor je opstaat. Als moeder je iets vraagt haal dan een diepe zucht. Ze zal vragen waar je zus is en zeg gewoon al zuchtend weet ik veel in de badkamer haar gezicht aan het schilderen, ze weet dat het een uitdrukking is van Senne sorry daarvoor.
Ok Sanne we gaan dit plan in werking stellen.
Eenmaal thuis deden we nog dat we gezond waren, Senne ging wat rondhangen met zijn vrienden en ik ging gaan shoppen. Het was zaterdag dus het was een soort van routine. Maar eigenlijk hadden we afgesproken in het park.
-Senne zei: her kleed je doe een andere rok aan en zwarte panty aan en ik zal je make-up bijwerken en je andere oorbellen geven en kleine hakjes aan dat was mijn gewoonte vooraleer ik ging shoppen, de hoge hakken zou ik nog niet proberen je mag maar probeer eerst op kleinere en zeker niet de naaldhakken. anders wekt dit argwaan bij onze ouders.
-Ok Senne weet jij wat je moet doen, gewoon niets aan je kledij veranderen omdat dit mijn gewoonte was en als moeder je toch een opmerking geeft van doe een andere sweater aan stribbel je en zeg wat er mis mee is ,het is toch niet vuil, was voor niets. Ze zal antwoorden: je zou beter leren van je zus. Reageer dan met een zucht doe het dan leg de kledij of smijt ze liever op de grond in de kamer.
-
Einde deel 4
JE LEEST
De Nachtmerrie
Historia CortaEen tweeling ondergaat een gedaanteverwisseling zij wordt hij en ondersom.toch kunnen ze niet echter niet met elkaar opschieten, maar besffen dat ze noodgedwongen elkaar moeten helpen