7

140 18 3
                                    

Telefonları kapattığımızda ne yapmam gerek diye düşünüyordum. Ya Tae hocaya söyliyeceğim ya panikten ölüceğim.

İkinci seçenek daha cezbedici geliyor.

Ben kafamda ne yapıcağımı düşünürken bu gerginliğimi ve paniğimi fark eden canım hocam bana çok klasik bir soru aormuştu.

" iyi misin beomgyu, bir sorun mu var ?" Evet. Evet vardı. Şimdi korkudan ölecektim.

" Şey hocam benim yükseklik korkum var da o yüzden" demiş ve durmuştum. Evet nefes alamıyordum. Çünkü uçak uyuyanlar dahil herkesin fark edebileceği bir şekilde sallammıştı.

" Değerli yolcularımız az önceki dengesizlik için özür dileriz bir daha telrarlanmıyacağından emin olabilirsiniz" hiç güven vermiyor.

" Tamam sakin ol bakalım, neden söylemedin yükseklik korkun olduğunu?" Bana sakin ol derken elini, koltuk kenarlarını deli gibi sıkan ellerimden sağ olanı bulmuştu.

Ve sıkı bir şekilde tutup, rahatlamam için şu ana kadar gördüğüm en güzel gülüşünü bahşetmişti.

Tae hoca cidden çok güzel gülüyordu.
Hele gülerken kısılan o büyük gözleri... Hocam ölüm sebebim olabilir mi?

" Neden söylemedin yükseklik korkun olduğunu? başka bir şey ayarlıyabilirdim." Dediği şey mantıklıydı. Ama bir kişi için iki sınıf uzun yol mu çekicekti?

" Bilmiyorum hocam. Hem ne ayarlıyabilirdiniz? Bir öğrenci için iki sınıf uzun yol çekmezler " dediğim şeyle kafasını salllamıştı.

" Peki o zaman en başta söylemediğin için şimdi cezasını çekiyorsun. Ama tae hocan seni yalnız bırakmaz eğer yükseklik hariç her şeyi konuşucaz. Tamam mı ?" Bana ithafen söylediği şeylerle kafamı sallamıştım. Doğrusu sallamakla kalmıştım. Çünkü uçak yine sarsılmıştı.

'' uçağın kaptanının sarhoş olma ihtimali yüzde kaç?" Sorduğum soruyla bana bakmadan cevap vermişti.

" Rahat yüzde elli vardır " bu cevabı beklemiyordum bu yüzden ani bir şekilde elimi azıma katıp kıkırdamaya başlamıştım. Kesinlikle yüzde elli vardı.

" Ne tür filmler izlemeyi seversin gyu?" Sorduğu soruyla düşünmeye başlamıştım. Aslında. Her tür izlerdim.

" Her tür izlerim ama ağırlıklı aşk. Biraz fazla romantik biriyim bu dizi- filmler yüzünden. Ama aşkın yanında bilim kurdu ve fantastik çok severim. " Evet ben bunları en çok izliyordum.

" Korku pek sevmem paranoyak birine dönüyorum izledikten sonra. Gerilim filmlerinde eğer bir katakter ölmüyorsa onun yerine ölücekmiş gibi hissettim için onuda izleyemem. Yani böyle. Peki siz Tae hocam, siz nasıl filmler izlersiniz " o da düşünmeye başlamıştı.

" Bir okul dışında sizli, bizli ve hocam gibi kelimeler kullanma olur mu gyu? ikincisi ben daha çok gerilim ve korku seviyorum daha karmaşık oluyor aşk izlersem de geçmiş zamanda geçen aşkları izliyorum. Fantastik bilim kurgu zaten vaz geçilmezim de" evet bunların hepsini tek nefeste söylemişti. Rapci olmanız  gereken konular var tae hocam. Ama aklım ilk sorduğu soruda kalmıştı. Neden o kalıplar dışında konuşmamı istiyordu?

" Tamam hocam. Okul dışında size hyung diyim olur mu ?" Cevabım ile birlikte gözlerinin içi gülmüştü. Ve hemen cevap vermişti.

" Tabi olur ama istersen hyung da demiyebilirsin benim için sorun olmaz" bunu normal karşılaşmıştım. Ne de olsa hoca sıcak şarap* filmini izlemediğini farz edip bunu yok sayıyorum.

" Peki en son izlediğin film ne taehyun hyung?" Sorduğum soruyla düşünemye başlamıştı. Yan profili çok güzledi.

" İki hafta önce izlemiştim. Sıcak şarap. Baya iyi bir film" demiş ve bana yarım ağız sırıtmıştı. Evet az önceki ' bana hyung demesen de oldu sorun etmem' sözü ultra mega bir yavşamaydı.

" Hmm anladım. Evet güzle film" demiş ve koltuğuna dinmiştim. Kızardığımı hissediyorum lütfen yanlış hissediyorum olayım.

" İyi misin beom? Kızarıyorsun" evet bunu bana tatlı tatlı sırıtan kişi demişti. Hoşuna gidiyordu beni utandırmak.

" İyiyim hocam. Sadece biraz fazla sıcak gelmeye başladı uçak. Ben bi yüzünü yıkayıp geliyim" kurduğum saçma mı saçma cümle ile bana kafa sallamıştı.

Koltuğumdan kalkıp arkda olan tuvalate adınladığım kulaklarım kalp atış sesimle dolmuştu. Hızlı atıyorlardı.fazla hızlız. Ama neden? Sedece tae hocayla konuştum.

Logboya girdiğimde gördüğüm yüzle far görmüş soobin hoca  gibi kala kaldım. Ben kızaramamıştım. Ben domates olmuştum.

" Kendine gel beom. " Diyip yüzüme spuk su ile iyice yıkamıltım.

Lavabodan çıktığımda uçakta ki herkesin uyuduğunu far etmiştim. Jisung minho hocanın omzuna yaslanmıştı. Yeonjun ve soobin hoca yeonjunun kafasının soob hocanın boynuna gelicek şekilde yatmıştı. Jeongin Chang hocanın elini sıkı sıkı tutmuş kafasını göğsüne gömmüştü. Oyy çok tatlıydı. Jungwon yanı kedi gibi Jay hocaya sırnaşıp kendini ona sarmış bir şekilde yatıyordu. Heeseung ve Kai nasıl bilmiyorum ama birbirlerinin yüzüne bakıcak bir şekilde yatmışlardı. Ryujin ve yeji sıkı sıkı sarılıyorlardı. Çilli güzelim ve uyuz da onlardan farklı değildi. San ve adının kısaltılmasını bildiğim kişi biraz daha yakın dursa öpüşücek gibi duruyorlardı. Kızamıyordum yaa kuzenlerime ve çocukluk arkadaşlarıma kızamıyordum.

Tabi ben bunlara sadece bakıp geçer miyim? Hayır. Hepsinin fotoğrafını çekmiştim. Tabi taehyun hocanın beni tebessümle izlediğimde bi' haber olarak.

Kafa mı kaldırıp o tarafa baktığımda bana gülerek bakıyordu. Dalmıştı. Ben ona baktığımda gülüşü değişmemişti.

Yanına adımlamaya başlayınca kendine gelmişti. Evet kesinlikle kenetlenmişti. Bu gün tae hocada da bende de bir şeyler vardı ama anlayamamıştım.

" Ee hocam daha daha nasılsınız" saate baktıktan sonra konu açmak için sorduğum soruyla kafasını sallayıp cevap vermişti.

" Daha daha iyiyim beomgyucum " demişti bana ayak uydurarak. Bu durum benim gülememi sağlarken onunda bana bakmasını sağlamıştı. Daha uçağın inmesine iki saat vardı.

" Ne tür kitap okursunuz hocam?" Demiştim ama bu soru kaşlarını çatmasına neden olmuştu.

" Hocam? Hyunga ne oldu gyu?" O sorudan sadece buraya mı takıldın cidden demek istiyordum. Ama işte ne yaparsın.

" Pardon hyung unutmuşum. Ee nasıl ne tür kitap okursun?" Sorulduğum soru karşısında yarım ağız sırıtmıştı. Tae hoca bu gün benle konuşurken hep gülüyrodu.

" Baş karakteri senin gibi güzel olan kitaplar. Ama böyle kitaplar olmadığı için sana en çok bekleyen yaoi, bl kitapları okumayı tercih ediyorum." Evet tae hoca bana net yavşıyordu.

" Hocam benim baya uykum geldi de uyusam sorun olur mu ?" Konuyu kapatmaya çalıştığım çok belliydi. Sağır biri bile kızarık yüzüme bakarak anlardı.

" Tabi olurr." Tae hocadan aldığım izin ile koltuğu yatırmış ve uyumaya çalışmıştım.

Taehyun
Çok seviyorum
Çok çok seviyorum
Utandığı için yatmak istedi
Fwzla tatlı
Şimdi aşkmdan ağlicam

**********
Sıcak şarap= film adı bulamadım o yüzden kattımm

best hocaaa yaaaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin