Beomgyudan.
Otele geldiğimizde hiç mecalim yoktu bir an önce odalara çıkıp yatma derdindeydim.
" Evet arkadaşlar buyrun oda kartlarınız. İsterseniz şimdi çıkın yatıb isterseniz bazı hocalarınız ile birlikte geziceğimiz yerleri öğrenin" tae hocanın yaptığı açıklama ile direk oda kartıma baktım. O son eli oynamicaktım.
" Bu kadar dağılabilirsiniz" benim için önemli olan o üç kelimeyi duyunca direk asansöre yöneldim.
Asansöre bindiğinde benle birlikte heeseung ve yunada binmişti. Onlar kendi aralarında konulurken hiç bulaşmadım. Ve kendi katım gelince indim.
Kartta yazan oda numarasına bakıp karşımda ki oda olduğunu fark ettim.
Hemen kartı okuyup içeri girdim. İçeride Minho hoca ve jisung yatakları nasıl paylaşıcaklarını tartışıyorlardı. Merdivenle çıkmışlardı." Hocam yani bana fark etmez ama beomgyuya da soralı- gelmiş bile. " İsmimşn geçmesiyle kafamı biraz daha yukarı kaldırdım. Ve Minho hocanın tuaf bakışlarına maruz kaldım.
" Olm kaç haftadır yatmıyon lan sen. Hayat enerjini kim emdi" dediği şeyle gülüp konuştum.
" Hocam dün tüm gece oyun oynadım da. oluyor arada arıza veriyor bedenim yatarsam geçer" tamam anlamında kafasını sallamıştı. Ve söze jisung dahil olmuştu.
" Ya beom yatakları nasıl ayarlıyalım. İki tane çift kişilik yatak var" hiç düşünmeden cevap verdim.
" Öğrenci öğretmen olarak zaten Minho hoca ve taehyun hoca arkadaş benlede sen " dediğim şeyle kafa sallamışlardı. Bende bunu evet olarak algılayıp banyoya geçmiştim.
Kısa sürede üzerimi değişip jisung ile yatıcağımız yatağa uzanmıştım. Tam o sırada kapı sesi duyulmuştu. Kimlerle kalıcağımızı merak ettiğim için kafamı biraz kaldırıp tae hoca görmeden ona bakmıştım.
" Öğrenci öğretmen olarak mı yatılacak?" tae hocanın sorusuna yanıt gelmeyince kafa salladıklarını anlamıştım. Telefonu sessize alıp güzel bir uykuya daldım.
**********
Dalamadım ben yattıktan belli bir süre sonra odada telefon klavyesi ve gülüşme sesleri gelmeye başladı.
Bir anda kalkıp yan tarafa baktığımda taehyun hocanın, Minho hocanın ve jisungun anlamaz gözlerle bana baktığını gördüm.
Hiç bir şey demeden çantamı ve telefonumu alıp banyoya gittim. Bana bu saatte uyku yoktu.
Duş almaya başlamadan önce girip ne konuşmuşlar ona bakmak istedim. Neydi bu kadar komik olan.
Gezi için çıkmayın
( değil sadece konuşalım diye açtım)+700
Sincap
İşte beomda şimdi banyoda baya bi' sinirliydiTilki ama seviyorum
O bütün gece yatmadı şimdide kalkınca öyle olduŞerefsiz diyorum inanmıyorsunuz
Bence siz yavaştan kaçın bu psikopatın ne yapacağı belli olmazBestt hocaa
AbartmayınÇilli güzelim
Tamam durun beom duştan çıksın ben onun sinirini alırımZengin köpüş
Nasıl olcak oGüya zeki
Bence jiseoku arayalım arasınBeomgyu
Yok
Gerek yokSevgilisi gibi şerefsiz
Ee bu sakinÇilli güzelim
Beom iyi misinBeomgyu
Kardeşim yarım saat uyumuşum, sen bana ne anlatıyonNeyse ben gidiyorum
BbJapon balığı
Baya sakinmiş
Bayaaa***
Telefonu kapatıp duş almaya başlamıştım. Ilık bir duş herkesi sakinleştirir.******
Duşdan çıktığımda odada kimse yoktu. Biraz ilerledikten sonra yatağın üstünde bir kağıt gördüm.
Beom biz yemek salonundayız oraya gel
JisungNotu okuduktan sonra odadan çıkıp yemek salonuna adımlamaya başaldım.
Yemek salonuna giriş yaptığımda en son geldiğim için bütün gözler bana dönmüştü. Sakin ol beomgyu hepsini tanıyorsun.Biraz ilerledikten sonra benim için ayrılan yere, taehyun hocanın karşısına oturmuştum. yalan söyliyemem biraz gergindim ve tae hoca bunu yine ve yine fark etmişti.
" İyi misin beomgyu, gergin gibisin? " Kafamı evet anlamında sallayıp konuşmaya başlamıştım.
" İyiyim hocam, sadece en geç ben geldiğim için biraz gerginim" neden, nasıl gergin olduğumu anlamıştı. Ve beni sakinleştirmek için konu açmaya başlamıştı. Ap açık belliydi.
" Peki bu akşam boş musun? Sen gelmeden önce dolaşmıştık. Senlede dolaşalım" biraz düşünüp konuşmaya başlamıştım.
" Olurr. Yakınlarda bir orman varmış oraya da gider miyiz?" Merakla ve heyecanla sorduğum soruya biraz kıkırdayıp cevap vermişti.
"Tabi gideriz. Hatta istersen yemekten hemen değilde biraz sonra gidelim. Ayı tam olarak görürüz" dediği şeyle daha çok heycanlanımşım. Ve kafamı hızlı hızlı sallamıltım.
Biz konuşurken benim yemeğim gelmişti. Taehyun hocada yemeğini bitirince ona da otelin en popüler içeceğinden getirmişlerdi.
" Bizde alabilir miyiz?" Yeonun çekingence sorduğu soruyla gülmemek için alt dudağımı ısırdım. Ama garsonun verdiği cevapla daha fazla kendimi sıkmak zorunda kalmıştım.
" Malesef daha yaşınız tutmadığı için veremiyoruz" o an yeonjunun yüzünü gören herkes kahkaha atmaya başlamıştı.
" Tamam bir dakika gülmeyin. İçinde tam olarak ne kadar alkol var ?'' taehyun hocanın sorusuyla garson konuşmaya başlamıştı.
" Yüzde elli oranında bir alkol mevcut içinde ekstra bazı enerji içecekleri " garsonun dediği şeylerle tae hocanın gözleri açılmıştı. Ya mutluluktan ya şaşkınlıktan.
" Tamam teşekkürler " evet. Mutluluktan açılmıştı.
Herkes pür dikkat onu izlerken tae hoca bardağı kaldırmış ve bir iki yudum almıştı.
" İçinde biraz daha alkol olabilirdi. Ama buda güzel" dediği şeyle garson elimde ki kağıda not almıştı. Ve ardından gitmişti.
" Şey rahatsız olmazsanız bir şey sorucam telefon numaranızı alabilir miyim?" Yanımıza gelen bir müşteri ile herkesin dikkati oraya yönelmişti. Ve bu soruyu tae hocaya sormuştu.
Evet bir insan bir insanı beğenebilir. Bundan daha normal bir şey yok. Hem tae hoca bir anda böyle yanına gelen birine numarasını verecek biri değil.
Öyle biriymiş.
" A. Tabi tabi 050**" söylediği numara ile onun numarası mı diye konturol amaçlı telefonumu çıkarmıştım. Evet, evet onun numarasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
best hocaaa yaaa
Fanfictiontilki ama seviyorum: gyu niye okula gelmedin piç insan sevdiğine çekermiş( peluş): olm fizik hocası full seni sordu ve övmekten bıkmadı. TAMAMLANDI AMA DEVAM EDİYOR OLARAK GÖZÜKÜYOR SANIRIM