26

50 6 1
                                    

Olay yaşanalı tamı tamına bir hafta geçmişti.  Ama yapmam gereken bazı işler vardı. Veli toplantısı gibi.

.

12-F

Taehyun
Herkese merhaba çocuklar,
Haftaya veli toplantısı yapılacaktır
Herkesin velisini görmek istiyorum
Özellikle de ryujin ve beomgyu
İlk dönem görüşemedik bu dönem gerekirse telefon numaralarını almam gerekecek

Biriciğim
Tamam hocam

Ryujin
Tamam hocam

.

Taehyun
Gyu'm annen veya baban gelebilecek mi?

Biriciğim
Evet taee
Annemle konuştum geliceğini söyledi
Ee sen ne yaptın
Zaten bir hafatadır okula gitmeme izin vermiyorsun

Taehyun
Acaba neden?
Dinlenmen gerek hatırlatırım
Neyse iyi işte herkes seni soruyordu

Biricğim
Keşke yazsalarmış ya
Neyse
Bi' dakika
Tae ben sana sonra yazarım
(Çevrimdışı)

Taehyun
Peki tamam

*************

*Veli toplantısı günü*
Larsenden

Taehyun, saat on ikiden beri velilerle görüşüyordu. Şu ana kadar sadece beş veli ile görüşmüştü. Son veli eğer şimdi gelirse görüşücek gelmezse ara vericekti. Oda çok yorulmuştu bu toplantıda.

" Kang taehyun'du değil mi?" Kapıyı tıklayıp soru soran orta yaşlarda - belki daha yaşlı- kadınla ayağa kalmıştı taehyun.

" Evet, lütfen buyrun" her veli ilk geldiğinde bu soruyu sormuştum taehyun'a , kang taehyun'du değil mi? ,o yüzden anlamıştı ryujin veya beomgyu'nun velisi olduğunu.

" Kimin velisiydiniz?" Hafif gergin bir şekilde sorduğu soruyla kadın içten bir şekilde tebessüm etmiş ve cevaplamıştı.

" Choi beomgyu'nun" bu cevap taehyun'u daha çok germişti. İlk defa beomgyu'nun annesiyle konuşacaktı.

" Ah, merhaba. Ben, beomgyu'nun sınıf hocası kang taehyun. Merak ettiğiniz bir şey varsa ilk onları cevaplayalım. Mesela okulda ki durumu, sosyal ilişkileri, belki sınıftaki yeri bu iki aynı ama aynı şekilde farklı. Kısacası merak ettiğiniz bir şey varsa ondan başlayalım" taehyun kurduğu cümleleri kafasında tartarken ne kadar rezil olduğunu düşünüyordu. O da herkes gibi bir öğrencinin velisiydi. Ama o 'öğrenci' beomgyu'ydu.

Kadın taehyun'un dediği şeyleri biraz düşünmüş ve ilk sorusunu dile getirmişti. " Okulda ki durumu nasıl? Yani derslerle ilişkisi, hocalarıyla arası falan" kadının dediği şeyle taehyun hemen konuşmaya başlamıştı.

" Beomgyu'nun dersleri iyi, sınıf ortalamasına baktığımızda biraz daha iyi olabilir diyebiliriz. Ama tabi istediği mesleğe de bakmamız gerek ve işte o zaman beomgyu'nun derslerine neden ağırlık vermediğini daha iyi anlıyorum. Biliyorsunuz ki beomgyu konservatuar istiyor. Bu yüzden ona fazla yüklenemiyoruz, hedefini belirlemiş. Ona fazla engel olmicak şekilde çalışmasını sağlamaya çalışıyoruz. Hocaları beomgyudan gerçekten çok memnun, saygısı olsun, kişiliği olsun gerçekten çok güzel biri. Şu ana kadar hiç bir hocası şikayetçi olmadı. Zaten yerine göre hareket etmeyi bilen olgun bir kişiliğe sahip, en azından ben böyle gözlemledim" cümleleri bitince karşısında ki kadınla biraz daha konuşmaya başlamıştı.

best hocaaa yaaaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin