22

77 10 0
                                    

Sabah okula gittiğimde kesinlikle beklemediğim bir görselle karşılaşmıştım.

Hyunglar ve veletler

Beomgyu
Siz niye bizim okuldasınız lan?

Abimmiş
Konferans ve bilgilendirme yapıcaz
Hem senin sınıf hocan kim konuşalım?

Beomgyu
Hayır konuşmayın
Rezil falan olursunuz sonra
Zaten rezilsiniz

Kitty
Tamam zaten Veli toplantısı zamanı değil
Neyse sizin sınıf 3. Derste gelicek

Beomgyu
Soobin hocanın dersinde

Tilki ama seviyorum
Ne soobin mi?

Beomgyu
Buda anca sevgilisinin ismi geçince gelir

İnsan sevdiğine benzermiş (peluş)
Cidden ya
Neyse konu ne ?

Hemstır
Biz sizin okuldayız
Yoongi, namjoon, taehyung ve hobi size kendinizi savunmaya dair bi konferans benzeri bir şey yapıcan
Kookie size avukatlık üzerine bir konferans yapıcak
Jimin öğretmenlik ile ilgi ve ben doktorlukla ilgi

Beomgyu
LÜTFEN ABİM VE BEN SAVUNMA ÜZERİNE DÖVÜŞİM. STAJYERKEN YAPTIKLARININ KARŞILIĞINI ALMAK ZORUNDA


Danceee
Kesinlikle katılıyorum

148aq
Evet katılıyorum

Abimmiş?
Şerefsizler

Tavşan
zamanında o kadar dövmeye kalkışmicaktın kocacım

Tilki ama seviyorum
Sizin sohbet sarmadı ben sevgilimle konuşmaya gidiyorum

Civciv
Hadi siktir git
Ay
Git canım çocuğum💗

Beomgyu
Kim ona yeonjunun onun çocuğu olmadığını söylemek ister.
(Görüldü)
İyi gidin
Bestt hocamın yanına gidicemm

.

Sabah ilk derse girmeden önce taehyun hocanın yanına gitmiş ve konuşmaya başlamıştım. Birden konu hitap şekillerine gelmişti ve bende hiç düşünmeden konuşmuştum.

" Hocam, siz demiştiniz ya okuldan sonra      ' hyung ' demene gerek yok diye. Yani bilmiyorum belki rahatsız olursunuz ama acaba hyung demesem olur mu? " Dediğim şeyle tam bir şey dicekken ders zili çalmıştı.

" Sen şimdi dersine git, sonra konuşalım bu konuyu" demiş ve benden bir cevap beklemişti. Tamam anlamında kafamı sallamış ve eğilip sınıfa gitmeye başlamıştım.

Üçüncü derse girdiğimizde sırayla spor salonuna gitmeye başlamıştık. Bizimle birlikte taehyun hocalarda gelince gerekli, gereksiz mutlu olmuştum.

" Evet, hepinize merhabalar arkadaşlar. Ben kim taehyung, bu gün sizlere kendinizi basit hareketlerle nasıl savunursunuz onu göstericez" dediği şeyle elimi kaldırmış ve söz almıştım.

" tam olarak nasıl hareketler?" dediğim şeyle abim yüzündeki gülümsemeyi bozmamaya çalışarak konuşmuştu.

" Mesela, biri size bıçakla saldırırsa kendinizi nasıl savunmanız gerek. Sonra şu aralar çokca artan kaçırılmalarda kendinizi nasıl korumalısınız. Gibi gibi" dediği şeyle kafamı sallayıp teşekkür etmiştim. Çok eğlenceli geçicekti anlaşılan.

*************

Larsenden

Taehyung aynı dediği gibi hareketleri göstermişti. Herkes onu pür dikkat izlerken dikkatini öbür hocalar gibi arkada seyirci sandalyelerinde oturmuş taehyun'a kaydı öbür hocalardan tek farkı beomgyuya bakıyordu. Neredeyse azının suyu akıcak kadar. Bunu fark ettikten sonra listeyi eline almış ve konuşmuştu.

" Evet, Hareketleri gördünüz. Şimdi listeden seçicem ve hepiniz teker teker geliceksiniz. Choi yeonjun. " İsmini okuduğu tanıdık çocukla bakışlarını direk o tarafa yöneltmişti. Genç çocuk tam karşısına geldiğinde öğretmenlerin bulunduğu yerden bir sahte öksürük seni gelmişti.

"Öhm. Lütfen onların hâlâ birer genç ve sizden küçük olduğunu göz önünde bulundurun bay kim. " Soobinin dediği şeyle gülümsemiş ve cevap vermişti taehyung.

" Tabi bay Choi, göz önünde bulundurucam" tekrar yeonjunla karşı karşıya geldiğinde aklının bir köşesine, bu hocaları sormayı yazmıştı.

" Birinci tur, bir dakika. ikinci tur beş dakika. Eğer birinciyi geçersen ikinciye geçmeye hak kazanırsın" yoonginin dediği şeyle yeonjun sırıtmaya başlamıştı. Ne de olsa kardeşleri gibiydi öbür öğrencilere göre daha eğlenceli olucağını biliyordu.

" Başla. " Konut geldikten sonra her şey çok hızlı gelişmişti yeonjun için. Öyle ki nasıl yere sırt üstü - kaybedicek şekilde- kapaklandığını anlamamıştı.

" Evet sırasında ki. " Diye diye en az on kişiyle pratik yapmıştı taehyung en sonunda gözüne çarpan isimle hafif bir gülümsemiş ve hemen ismi okumuştu.

" Choi beomgyu. Sıra sende" ismini duyar duymaz hızlı adımlarla abisinin karşısına geçmişti genç. Bakışlarını kalabalığa çevirdiğinde aslında bakmak istediği kişinin şu an burada olmadığını fark etmişti. Taehyun kaşla göz esında nereye gitmişti.

Sesli bir şekilde oflayıp karşısındaki bedene döndüğünde sırıtıp kronometrenin başlatılmasını istemişti.

Süre başlar başlamaz taehyung hiç fırsat vermeden beomgyu'nun üzerine doğru gelmeye başlamıştı. En başta baldırlarına ve kollarına vurmaya çalışsa da nafile. Beomgyu kıvrak hareketlerle kaçmayı becermişti. Bir dakika dolmaya yakın taehyung'u iyice sinirlendirmiş ve hata yapma olasılığını arttırmıştı.

" Son 5!" Hoseokdan gelen sesle taehyung sinirle nefes vermiş, beomgyu ise sırıtmaya başlamıştı. Son kez üstüne koşar adım gelince çelme takıp yere sırt üstü kapaklanmasını sağlamıştı.

" Beomgyu kazandı!" Namjoondan gelen sesle öğrencilerin bir kısmı şaşıran nidalar, bir kısmı ise öğrencilerden biri bir polisi yendiği için mutluluk nidaları çıkarıyodu.

O sırada soobin telefonu alıp taehyun'a yazmıştı.

.

Soobin
Vazgeç knk ben arkandayım

Bak bu çok mal
Neden ?

Soobin
Amk çocuk, bak çocuk.
POLİSİ DEVİRDİ

Bak bu çok mal
Ya sen onu bunu boş ver de bu gelenler bence bizimkileri tanıyor

NE

Soobin
Jeton sonradan düştü sanırım
Neyse hadi gel polislerle konuşulacak ben konuşursam dalarım
İki saattir bebeğimle gülerek konuşuyorlar
(Görüldü)

**********
Selammm
Nasılsınız?
Evet kim taehyung ve Choi beomgyu kardeş.
Bence benziyorlar
Önceki sahnelerde geçen şeyleri hatırlayalım

Beomgyu-gaon aynı anne baba
Eun-beomgyu-gaon-taehyung sadece aynı anne, yani kısmen üvey kısmen öz kardeşler

Neyse görüşürüzzz
*Oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın, emojisi*

best hocaaa yaaaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin