Sara Naeini-Jane Maryam
《》
Yine bir pazar günüydü. Öğrenci evine çıktığım 5. pazar günü. Söylemesi garipti ama yurttan daha sıkıcıydı. Hele ki çıktığım arkadaşlarım derskolik olunca.
Yurt ortamı en azından diğerleri dışında görebileceklerimi taşıyordu. Ancak evde böyle değildi. Hem de bu kadar kişiyle. 7 kız birlikte çıktığımız bu evde ben pes etmek üzereydim.
Farklı değildik aslında. Aşağı yukarı zevklerimiz aynıydı. Aynı şeyleri yer aynı zamanda uyur aynı filmleri izler sıkıntı çıkarmazdık. Ama sıkıcı olan hepimizin farklı bölümlerde olmasıydı.
Lise arkadaşlardık ve mezuna kalanlarla birlikte bambaşka yerlerdeydik. Haliyle herkesin kendi özel arkadaşı oluyordu. Bense üniversite arkadaşlıklarıyla olabildiğince uzak duruyordum.
Hepsi acımasız, kendini beğenmiş insanlardı.
Mezuna bıraktığım ve bir yıl hazırlık okuduğum için diğerlerinden bir tık alt sınıftaydım. Bu yıl ilk senemdi ve korkuyordum.
Evi önceden tuttuğumuz için erkenden yerleşmiştik. Okul başlayalı bir hafta olmuştu ve hayatımın en sıkıcı derslerini işlemiştim bile. Eminim o kendini beğenmişlerin çoğu bir daha gelmeyecekti bile.
Aynı sınıfta olduğum Ayşe ise içerde ders çalışıp not çıkarmakla meşguldü. Daha ilk günden beğendiği bir çocuğun ödevlerini yapmakla meşguldü.
Reyyan ise sevgilisiyle konuşup benim hayallerimi bozacak şekilde bağıran biriydi. Televizyonun sesini kısmamı istiyordu.
7 kişi 2+1 evde olmuyordu tabi. Bunu söylemiş miydim?
Düşlerimi hepten birbirine karıştıran Reyyan yüzünden ayağa kalkıp televizyonu kapattım ve 3 kişi kaldığımız odama geçtim. Oda demeye bin şahit isterdi tabi. Ahırdan farksızdı.
Odada sadece Melek'i görünce şaşırdım. Oda ilk defa kapasitesi dışına çıkmamış ve iki kişiyi ağırlıyordu. Zira Melek hergün başka bir arkadaşıyla gelirdi eve.
Yatağıma uzandım ve telefonumdan ünlülerin paylaştığı şeyleri kontrol ettim. Hepsi kendi ülkelerinde melekler gibi yaşıyordu. Hayatımda kazansam o kadar kazanamayacağım parayı bir günde harcıyorlardı.
Telefonu biraz daha kurcaladıktan sonra birinden gelen bir mesaj gördüm.
Numaramı kimseye vermezdim ama bilinmeyen bir numaraydı.Bilinmeyen Numara:
Selam.
Beni tanımışsındır, Ali ben.
Sana numaramı vermiştim ama eklememişsin.
Bende kendim arayıp buldum.
Uygulama dersinin hocası değişmiş. Kendisiyle konuştum ve derse gelirken bir defter getirmemizi istiyor.
Derste ekipmansız kalma diye söyliyim dedim.
Eklersin...Neydi bu şimdi.
Herkese mesaj atıp tek tek bilgilendiriyo muydu bu çocuk yani. Gerçi bu çocuğu hatırlıyordum.
Görünüşünü okursak çoğu kızın 'Napalım bundan başkası yok' diyip sevgili olacağı. Aslında yakışıklı ama hareketleriyle insanları kendinden soğutan biriydi. Kısacası o istemediği sürece hiçbir yere çağırılmayan biriydi.
Her şeyi unutup yatağıma gömüldüğüm sırada Ayşe'nin yoğun çığlığını duydum. Sesinin bu kadar gür çıktığını hiç birimiz bilmiyorduk.
Hızla ayaklanıp yanına ilerledim. Telefonu elinde sevinçle ekranda bir şeylere tıklıyordu.
-Dora duydun mu, okulumuza yeni uygulama hocası geliyormuş. Acayip yakışıklı.
Ali'nin bana bahsettiği kişi olmalıydı. Telefonu Ayşe'den aldım ve ekrana bakmaya başladım. Bu adam. Gerçekten. Yakışıklıydı.
-Dilin tutuldu dimi seninde, Allah'ım gerçekten mükemmel bir adam.
Ayşe'yle benzer zevklerimiz çok yoktu bu konuda. Ancak bu sefer kesinlikle haklıydı. Hesabın ismine baktım.
@ ensykmz
-Baka baka buna da mı baktın cidden
Ayşe şaşırmış bir şekilde suratıma baktı. Dışardan bakıldığında eminim ki etkilendiğim belli oluyordu. Ama sözlerim ve kalbim birbirini tutmuyordu.
Yavaş adımlarla odama geçtim. Kızlar hâla hocayı yüksek sesle tartışıyorlardı. Bense onlara aldırış etmeden hızla yatağıma çıktım. Hemen instagramdan araştırmaya başladım. Hesabı çok dolu değil gib duruyordu. Takip ettiklerine bakarken ismine benzer bir hesap adı daha gördüm. Hesabın profil resmi ise ona benziyordu ve gizliydi. Araştırma yaparken takip et tuşuna bastığımın farkında değildim.
__________________
Haberim yokmuş gibi çekin 😋
Yorumlar:
x: bu beyfendi kaç yaşındadır acaba 😋
---》y: 28 yaşında, istanbulda doğmuş ve büyümüş. İkizler burcu.
---》z: adamın e-devletinin sende ne işi vara: yakıyosunuz
b: bu adam nası öğretmen? Neden model değil???
《...》
Yepyeni, bir hikayeyle karşınızdayım panrlfjwşeje. Hikayenin konusu biraz klasik gibi ama ben kendi yorumumu katmak istiyorum. Neyse. Öncelikle bu konu nerden aklıma geldi derseniz Zeynep soktu. Son zamanlarda öğrenciler çok fazla öğretmenlere aşık olmaya başlamış dedi. Bende dedim ben neden bunu yazmıyorum QPRKĞRJRĞDJD. Böyle de zekiyimdir. NEYSE. İyi okumalar...
ig: imjelam
~jela 🦊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olasılıklarla Aşk
Jugendliteratur《Devam ediyor》 :Üniversiteyi güzel bir yer sanıyordum. Değilmiş. Bana orayı güzelleştiren yeni gelen hocammıl meğer..."