0.2

1 1 0
                                    


Every Grinko-Valse


《...》

Gece saat 4'e geliyordu. Telefona gelen bildirimle gözlerimi açtım. Uykum çok hassas olduğu için genelde sessize alırdım ama unutmuştum. Gözlerimi geri kapadığım sırada tekrar bildirim gelince ayağa kalkıp telefonumu aldım.

@ yknsmz, isteğinizi kabul etti.

@ yknsmz, size bir mesaj yolladı.
---》kimsiniz?

Adrenalim yükseliyordu. Bu hesap benim araştırdığım hesaptı. Ne ara buna istek atmıştım ki?

Mesajlara girdim.

yknsmz: kimsiniz?

Ne yazacağımı bilmiyordum. Yanlışlıkla istek atmıştım ve şimdi bunu açıklamak zorundaydım. Üstelik profil fotoğrafında kendim vardım. Ve beni okula gittiğinde tanıyabilirdi.

duruamaherkesdorader: ah kusura bakmayın, önerilenlerde çıkmıştı. Yanlışlıkla istek atmışım

Yalanın tutmasını istiyordum. Hesaba tekrar girdiğimde neyse ki ortak 1 tane de olsa takipçimiz vardı. Gerildiğim için uyuyamazdım. Belli ki güne erken başlamak zorundaydım. Yatağa oturduğum sırada tekrar mesaj geldi.

yknsmz: anlıyorum, problem değil. Bu arada Yeşim'i nereden tanıyorsunuz?

Hesabıma bakmıştı! Hesabıma bakmasa bunu göremezdi! Hemen hesabıma göz attım öne çıkanlarda güzel fotoğraflarım vardı. Arkadaşlarımla çekildiğim saçma fotoğrafları sadece story'de bırakmıştım neyse ki.

Hesabımda kötü fotoğrafım gözükmüyordu. Ve oradan bakınca orospuya benzemiyordum.

duruamaherkesdorader: taekwandoya meraklı olduğum için bir kursa başlamıştım. Oradaki hocamdı.

Gecikmeden cevap verdi.

yknsmz: taekwandoya ilgi duyman güzel. Böyle kültürlü öğrencilerim olmasını severim.

yknsmz: peki neden bu saatte ayaktasın?

Öğrencisi olduğumu nerden anlamıştı ki? Tabi ya. Okulun instagram sayfasını takip ediyordum ve eminim ilgili bir öğretmen olduğundan hepimizin bilgilerini almıştı.

Peki neden ben uyanıktım? Ona gerçeği söylemeli miydim? Bildirim geldi bimde uykum hafif ona uyandım. Yok artık. Bi de beni uyandırdın diyip adamın yüzüne tükür!

duruamaherkesdorader: erken kalkmayı seviyorum. 12 saat bir gün için çok erken bence.

Yalanını sevsinler kızım senin. Erken kalkmayı severmiş. İşim olmasa 24 saatin 32 saati uyuyan ben. Noluyo kızım sana. Kendine gel. Götü kırık bir üniversite hocası için bu havalara giremezdim.

yknsmz: anlıyorum. Bu mükemmel bir şey. Keşke herkes erken kalkmanın ne demek olduğunu anlayabilse.

yknsmz: neyse. Vaktini almayayım ben. Okula gidince odama uğrayabilir misin? Seni yaverim seçtim.

duruamaherkesdorader: peki hocam. İlk işim oraya gelmek olucak.

Telefonu hızla kilitleyip ayağa kalktım. Bugünkü ders 9'daydı. Saat ise dört buçuğa yaklaşıyordu. Sessizce odadan çıktım ve diğerlerinin yattığı odaya ilerledim.

Bizim odamız çok küçüktü ve sadece bir ranza bir yatak sığdırabilmiştik. Bu yüzden dolabımız yan odadaydı. Ancak orada çok yer olmadığından hepimiz ortak bir gömme dolap kullanıyorduk. Neredeyse hepimiz aynı beden olduğumuz için birbirimizin kıyafetlerini de sık sık giyerdik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Olasılıklarla AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin