17

605 60 9
                                    

"Hiç gelmeyeceksin sanmıştım"

Jay'in şakasına gülmeyi denedi Heeseung, her ne kadar kimseyle konuşmak istemiyor olsa da arkadaşlarının endişeleneceğini düşünüp yanlarına gelmişti.

Evden çıkarken telefonunu kapatıp biraz dolaşmaya karar verse de sonradan yaptığı şeyin çok çocukça olduğunu fark edip geri dönmüştü. Yalan söylemeye gerek yok, Jake'in yanına gelmesi umuduyla yapmıştı tüm bunları.

"Ee, şimdi ne yapacağız? Ben bu saatten sonra eve falan dönmem, gece burdayım."

Riki'nin gergin havayı dağıtmak için söylediği şeyle birlikte herkes Heeseung'a dönerken o tepkisiz kalmayı seçmişti, arkadaşlarının onu eğlendirmek için uğraşacağını biliyordu ama yapabilecekleri konusunda şüpheliydi.

"Çok sıkıcısınız"

Hoon'un göz devirerek kurduğu cümle Heeseung için oldukça tetikleyici olmuştu, nedenini kendisi bile anlayamazken günlerdir düşünüp içinde tuttuğu şeyleri söylemeye başladı. Jake ile barışmak istiyorsa bir şeyleri, özellikle de duygularını düzgünce anlatabilmeyi öğrenmesi gerekiyordu. Ne kadar umrunda değilmiş gibi görünse de o da farkındaydı Jake'in istediği şeyin, korkup kaçıyordu sadece.

"Bazen düşünüyorum da-"

"Ciddi konuşma mı yapıyoruz? Heeseung senden sonra ben konuşsam olur mu, biraz duygusalım da bu gece"

Jay ve Sunghoon bakışlarıyla Riki'ye susması gerektiğini söylerken karşılarındaki çocuk onları umursamadan Heeseung'a bakıp bir cevap bekledi, gördüğü tek şey ise bakışlarını tek bir yere sabitlemiş ve hiçbir şey söylemeden duvarı izleyen arkadaşıydı. Riki'nin bakışları duvar ve Heeseung arasında gidip gelirken diğer ikili de onu taklit ederek aynı şeyi yapıyordu.

"En sonunda delirdi sanırım"

"Bazen Jake'i özlemeye hakkım yokmuş gibi hissediyorum, onca şeyden sonra mutlu olmam yanlışmış gibi geliyor"

Bir süre durup düşündükten sonra odağını bozmadan devam etti

"Sadece son bir kez yine kendimi düşünemez miyim?"

Heeseung soruyu kendine sormuş olsa da bir cevap bekler gibi arkadaşlarına döndü, onlardan da herhangi bir cevap alamayınca tekrar duvara bakmaya başladı.

"Orada öylece durup beni mi izleyeceksiniz?"

"Ne yapalım?"

"Orada öylece durup beni izlemeyin"

"Jake'in mutlu olması yanlış mı?"

Heeseung sinirle Riki'ye dönerken ne demek istediğini anlamamıştı. Ona göre Jake mutlu olmayı en çok hakeden kişiydi, Riki'nin sorusu çok saçmaydı.

"Öldürecek gibi bakmayı keser misin, korkutuyorsun beni"

"Neden yanlış olsun?"

"Senin mutlu olman yanlış gibi geliyor çünkü"

Heeseung anlamadığını belirtip boş bakışlarla Riki'ye bakarken Riki sinirlenmemek için derin bir nefes alıp gülümseyerek arkadaşının karşısına geçti.

"Bak şimdi senin mutlu olman için Jake'in yanında olman ya da onun mutlu olması gerekiyor, onun mutlu olması için de senin yanında olması gerekiyor, anladın mı? Heeseung boş boş bakma yüzüme neyini anlamadın ya"

Riki yerinden kalkıp Sunghoon ve Jay'in yanına geçerek aynı şeyleri anlatmaya başlamıştı, mantıklı bir tanım olacaksa mala anlatır gibi anlatıyordu.

attention #heejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin