oy ve yorumu unutmayalım aşklarım 💓
****
seungmin
"felix gerçekten aşırı mutlu ettiler beni. okuduğum tüm o yorumları, tweetleri hepsini unutturdular bana."
"of keşke yanında olabilseydim şu an."
"saçmalama 2-3 günlük tatil yapıcaksınız zaten tadını çıkarmaya bak. ben çok iyiyim gerçekten." jisung ve jeongin gittikten sonra dayanamayıp bu saatte felix'i aramıştım. onlar -felix ve changbin- bu sabah birkaç günlük boşları olduğu için biraz kafa dağıtmak amacıyla ufak bir tatile çıkmışlardı.
"sence arkadaş olmak iyi mi oldu, emin misin bundan?" diye bir soru yöneltti changbin. arada o da dahil oluyordu konuşmaya. twitter olayı yüzünden buraya gelmeye çalışmıştı ama jeju'da kalması için zar zor ikna etmiştim. beraber büyüdüğümüz için bana fazla bağlıydı. abi-kardeşten farkımız yoktu.
"arkadaş olmadan nasıl yakınlık kurabilirim ki? hem daha fazla uzak kalamıyorum. bir kere yakın oldum sonuçta daha kopamam."
"bence böylesi daha iyi olucak. yıllar oluyor artık bir şeyler yaşamalısın. günden güne çöküşünü görmek istemiyorum." dedi felix. üniversiteye başladığım ilk aydan beridir onlara karşı hislerim vardı. kabullenmek oldukça zamanımı aldı tabi ama yine de duygularıma hakim olamadım.
"aslında çok korkuyorum. modern bir çağda yaşıyor olsakta üçlü ilişkiler hâlâ çok tuhaf karşılanıyor. bir de ikisinin sevgili olup beni istememeleri durumu da var." trajikomik olsada böyle bir ihtimal vardı maalesef.
"gözlemlerime bakarsak eğer sensiz bi bok becerebileceklerini düşünmüyorum. ya seninle olurlar ya da hiç olamazlar. sadece normal bir arkadaş olarak görselerdi kapına kadar gelmezlerdi, telefon açar o şekilde de öğrenirlerdi. şu an onların kafası da çok karışıktır." dedi changbin. ben de buna inanmayı tercih ediyorum şu an.
"eminim ki kendi aralarında hangisinden hoşlandığım hakkında konuşuyorlardır. oysa ki ikisine de kör kütük aşığım. off.."
"güzelim şimdi yani ikisi de çok mal o yüzden akıllarına geldiğini düşünmüyorum."
"ama oyun oynarken jeongin'in dediği şey yüzünden bundan emin olamıyorum. Jisung çok takmasa da jeongin epeyce takıyor gibi ki haklı da. ben olsam ben de bunu umursardım o ne öyle sapık gibi."
"zaten değil misin hahaha?"
"oraya gelir saçını başını yolarım seo changbin."
"ay bıktım sizden yeter. asıl konuya dönelim, seungmin bundan sonra nasıl davranacak?"
"akışına bırakmak istiyorum yavaş yavaş duygularımı belli ede ede ilerlemek istiyorum. ayrı takılmak yerine üçümüzü bir araya toplamaya çalışıcam. çirkef yanım işe yaramadıysa tatlı yanımı gösteririm ben de. ikisini kendilerine ve bana aşık etmeden bırakmam."
"sana çoktan kapıldılar gibi seungmin'im."
"umarım lix'im umarım."
"bu gece bu kadar yeter sevgilimle beni baş başa bırak. yarın sabah konuşuruz sen de uyu. hadi görüşürüz." dedi ve cevap bile vermeme izin vermeden suratıma kapattı changbin. sanki beni duyacakmış gibi bağırdım telefona.
"pislik herif!"
telefonumu şarja taktım ve alarmımı kontrol edip yatağıma uzandım. hayal kurma saatim gelmişti. küçüklüğümden beridir yaptığım gibi her gece yatağa girdiğimde uyuyana kadar hayal kurardım. iki yıldır hayal kaynağım da iki zır deli. ne kadar bana deli deseler de asıl deli olanlar onlar. bence üç deli gayet güzel bir ilişki olabilir. tımarhane sonlu.
onlara olan hislerim çok ani başladı. ilk önce jisung'u gördüm felix'in fakültesinde bir üst dönemindeydi. görünüşüyle herkesin ilgisini çekiyordu bakan dönüp bir daha bakıyordu. özellikle bir gülüşüyle herkesi peşinde köpek yapabilirdi. jeongin'in aksine jisung her şeyini çok açık yaşıyordu. bu sebeple bir sürü ilişkisine şahit oldum. bir de bizim üniversiteye geldiğimiz yıl yani geçen yıl jisung'un yönelimi de çok konuşulmuştu. tuvalette bir erkekler yiyişirken yakalanınca o da duyurmuştu herkese. sonrasında kızlarla neden çok yakın olduğu da ortaya çıkmıştı. tabi ki de not içindi jisung'dan bahsediyoruz sonuçta. yaşadığı ilişkileri ya da öpüşüp sarıldığı insanları görünce içimdeki o hissi çok kez söküp atmak istedim ama yine de sevmekten vazgeçemedim.
lise dönemimde biri jisung gibi birine aşık olacağımı söylese ona bir tarafımla güler geçerdim. nasıl oldu ben de anlamadım ama bir bakmışım sabuna jisung'un adını çiziyorum. şaka. gerek felix gerek de diğer arkadaşlarım jisung hakkında çok şey bilmeme yardımcı oldular. ben de tanışarak öğrenmek isterdim bazı şeyleri elbette ama üçlü ilişki için bu çok zordu. zaten jisung'un giydiği donu bile ortadaydı. hem siz de iki yıl boyunca birini gözlerseniz ve her konuşmasına şahit olursanız bebekken altını kimin bezlediğine kadar öğrenirsiniz.
jisung dikkatimi çektikten bir süre sonra da jeongin'le karşılaştım. onu da yine hemşirelik fakültesinde görmüştüm. hyunjin sayesinde birkaç kez gelip gitmişti. ben zaten orada yatıp kalkıyordum ama jisung'dan saklanarak tabi. jeongin dış görünüşünden ziyade daha çok tavırlarıyla dikkat çekiyordu. mimikleri ve gamzeleri cezbediciydi. dudağındaki piercing bakışları dudağına ve gülüşüne çekiyordu. sırf bu yüzden girdiğim krizlerin sayısı sınırsızdır herhalde.
kız erkek farketmeksizin herkesin ilgisini çekiyordu. gizemli bir havası vardı insanlara göre. renk renk değiştirdiği saçları da ayrı yakışıyordu şerefsize. ya her bok bi adama bu kadar mı yakışır ya. benim jeongin'e aşık olma sebebim ise diğer herkesten daha farklıydı sanırım. jeongin çok nadir anlarda çocuklaşır tüm kendi benliğiyle davranırdı hiçbir şey düşünmeden etmeden küçücük bir çocuk gibi güler hareket ederdi. sadece sayılı kez şahit olsam da o hâllerine asla unutamıyordum. hem olgun hâline hem de küçücük çocuk hâline de aşık olmuştum.
aylar öncesinde olan o klişe çarpışmamız da benim kendi eserimdi. en fazla ne olabilirki diyerekten bile bile çarpmıştım ikisine de. belki ben çarpmasam yine birbirlerinden haberleri olmadan yanımdan geçip gideceklerdi. ilk günler yaptığımdan pişman olsam da şu an iyi ki diyorum. iyi ki çarptım iyi ki jisung'a ve jeongin'e gıcıklık yaptım. iyi ki yanlarına oturdum.
ama günden güne daha çok çamura battığımı hissederken bugün yine bana o bataklıktan çıkmam için el uzattılar. ben de bir daha o elleri bırakmamak üzere tutmaya yemin ediyorum.
****
evet sonunda seungmin'in de ağzından yazdım ve çoğu şeyi ortaya döktüm unuttuğum olaylar vardır ama artık siz anlamışsınızdır
bunu bekleyen var mıydı doğru söyleyin
bölüm nasıldı sevdiğiniz mi aşkiletalarım
neyse öpüldünüz iyi gecelerrrr 🐥💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cliché / jeongsungmin
Fanfiction"lütfen izin verin geçeyim." "özür dilemek nedir bilmez misin sen?" "tüm deliler beni mi bulur tanrım."