Seven

316 16 7
                                    

Пісня для глави: Haunted - Beyoncè

Я зайшла до школи та відразу пішла до класу, щоб знайти подругу. Вона якраз сиділа за партою, дивлячись у вікно.

— Що ти там побачила? — я засміялася.

— Марі, дивись швидше!

Я підійшла до неї та поглянула у вікно. Там я побачила Михайла Мудрика, звичайно ж, але він був не один. З ним була жінка, гарна, висока та мабуть багата, бо її стиль виглядав більше як «наліпила-на-себе-всі-можливі-бренди». Він поцілував її в щоку та вона сіла у свою машину, поїхавши геть. Не знаю, що то було, але я дивно себе почувала в той момент. Не можу описати це, тому що ніколи раніше таке не траплялося зі мною. Мені захотілося видерти їй волосся та сказати йому, що мені все ж таки не байдуже. Це безглуздо?

— Що думаєш? — запитала подруга.

— А що я маю думати? В нього є дівчина, значить все в нього добре. Мене це не цікавить.

Неправда.

Я змусила себе не думати про це та зосередилася на уроці, якій почався. Сьогодні в нас є історія, нажаль, тому що чесно кажучи, я не дуже хочу бачити цього вчителя. Можливо саме через те, що я побачила зранку. Коли нарешті цей урок настав, половина класу вийшла, тому що ми здаємо різні екзамени та в нас є окремі, додаткові лекція для цих людей. Друга частина класу має географію.

— Як я казав останньо, найближчим часом ми будемо зосереджені на пробних іспитах, ви будете писати їх як на уроках, так і вдома, якщо звичайно вам не все одно. Також, можете поспілкуватися цілою групою та вирішити, що вам ще потрібно пояснити, щоб ми швидко це вирішили.

Він не дивився на мене, що здалося мені дивним. Вчора він не поводив себе так, він був зацікавлений мною, якщо я не придумала собі чогось в голові. А сьогодні він вже з дівчиною, не звертаючи увагу на мене, що виглядає трохи образливо. Почувши мою відмову, він мабуть більше не хоче лізти до мене. Не знаю, чи я рада з цього приводу.

— А Ви проводите додаткові заняття? Приватні? — запитала одна з дівчат.

— Ні, вибач.

Я округлила очі, коли почула це. Як це він не проводить додаткові? Тоді чому він взявся за мене? Це вже здалося мені дійсно дивним, я навіть трохи злякалася, хоча чого, так насправді?

My Lovely Professor. ~ Михайло Мудрик Where stories live. Discover now