Пісня для глави: Garden Life - Luke Hemmings
Неділя. Останній вихідний. Чому вони так швидко пролітають? Чи, може це я займалася дурницями та не мала часу відпочити? Не знаю, але йти завтра до школи мені зовсім не хотілося. Я лежала на ліжку наступні п'ятнадцять хвилин думаючи, що ще засну, але мені не вдалося. Змусив мене встати мій мобільний, на який прийшло повідомлення.
Оскар: Знову ігноруєш мене? :(
Точно, я забула написати йому вчора.
Я: Вибач, трохи багато справ було.
Оскар: Ти сьогодні вільна?
Я: Чому ти питаєш?)
Оскар: Хотів би показати тобі одне місце ввечері.
Я думала, чи погоджуватися. Тому що чисто теоретично я не маю цього робити, я маю сказати йому, щоб він більше не писав до мене, тому що в мене є хлопець. Але я не знаю, чому я досі цього не зробила. Чому я досі спілкуюся з ним та не відчуваю провини? Точніше, я й не маю відчувати її, тому що я не зробила нічого поганого. Він просто друг, який знає, що я в стосунках. Я маю право мати друзів хлопців, правда ж?
Я: Добре.
Оскар: Я приїду за тобою о п'ятій.
Я: Я скину тобі адресу, куди під'їхати.
Я посміхнулася, тому що мені подобається проводити з ним час. Незважаючи на те, що ми майже незнайомі. Іноді не треба багато часу щоб зрозуміти, що тобі подобається ця людина.
Я зробила ранкові процедури та поїла перед тим як продовжити розбирати матеріал, який ми проходити з Михайлом. Останніми днями я відчуваю велику мотивацію навчатися, хоча я впевнена, що вона пройде через декілька днів. Тому я маю бути дисциплінованою. Ця риса є однією з найголовніших в житті, мені здається.
Вдома було тихо, на диво, тому я мала можливість сконцентруватися. Але якраз тоді мені на телефон прийшло повідомлення, я не витримала і відкрила його.
Мудрик: Хочеш сьогодні піти кудись? В мене є декілька місць на думці.
Я не знала, чи сказати йому правду. Що я сьогодні бачуся з Оскаром, якого він навіть не знає. Чи буде він злий через те, що я йому не сказала? Не знаю, але чомусь мені здається, що буде.
Я: Вибач, маю вчити уроки сьогодні. Може, іншим разом.
Мудрик: Пиши, якщо буде потрібна допомога :)
ВИ ЧИТАЄТЕ
My Lovely Professor. ~ Михайло Мудрик
FanfictionВін завжди жив по своїм правилам та звик до того, що люди його слухаються, тому й пішов на посаду вчителя. Але вона ніколи не любила слухатися інших, була впертою та змагальною, тому не боялася його. Та вони ніколи не думали, що їхні шляхи перетну...