Пісня для глави: Fallen Star - The Neighborhood
Минув тиждень. Речі майже не змінилися. Уроки, історія з Михайлом, нічні розмови з Оскаром. Ми більше пізнавали один одного та я зрозуміла, що мене просто тягне до нього як до людини. До друга, з яким можна поговорити буквально про все. Та він завжди вислухає та допоможе.
З Михайлом, зате, я дуже зблизилася. Ми вчили разом історію майже кожен день. Я почала помічати деталі, яких раніше не бачила, наприклад, що він завжди перебирає пальцями річ, яку тримає в руках, можливо, це його спосіб заспокоїти себе. Ще він завжди кладе руку на мою спину, коли ми йдемо кудись. Або цілує мене в лоба, коли я зробила завдання правильно. Кожен раз, коли я помічаю ці маленькі речі я почуваю себе найщасливішою, що він з'явився в моєму житті. Що я можу назвати його моїм.
Сьогодні вихідний. Субота. Я вже закінчила прибирання в квартирі Михайла та ми вирішили подивитися серіал разом. Мені подобається його квартира, тому що я почуваю себе дуже комфортно тут. Просто те, як вона облаштована та те, яка атмосфера тут відчувається вже тоді, коли заходиш. Я хочу залишатися тут завжди.
— Який ти попкорн більше любиш, солоний чи сирний? — запитав хлопець з кухні.
— Солоний — крикнула я у відповідь, шукаючи серіал на Нетфлікс.
Незабаром він прийшов з двома мисками попкорну та сів біля мене.
— А сирний теж непоганий — сказала я, спробувавши трохи.
— Я знаю. Я ще я обожнюю карамельний, або з беконом, Боже, як я давно його не їв — посміхнувся він. — Знайшла той серіал?
— Так, це ж він? — я вказала на екран, де був напис «Нічний агент».
— Це він.
Та ми почали дивитися. Тут небагато епізодів, але ми точно не закінчимо його сьогодні. Мені дуже сподобалося — як може не подобатися такий жанр; бойовик, детектив, триллер, все в одному. Це був мій рай, я обожнювала такого типу фільми чи серіали. Вони приносили мені більше емоцій та вражень ніж романтичні жанри, що не означає, що мені не подобається їх дивитися.
— Я вже хочу дивитися далі без зупинки — засміялася я, коли ми закінчили другий епізод.
Все ж таки дупа болить від однієї позиції протягом довгого часу.
— Боюся, що продовжу, коли ти підеш. Я точно не зможу чекати — відповів Міша.
ВИ ЧИТАЄТЕ
My Lovely Professor. ~ Михайло Мудрик
FanfictionВін завжди жив по своїм правилам та звик до того, що люди його слухаються, тому й пішов на посаду вчителя. Але вона ніколи не любила слухатися інших, була впертою та змагальною, тому не боялася його. Та вони ніколи не думали, що їхні шляхи перетну...