Z pohledu Chrisy
Ráno jsem vstala na zvonění mého budíku a tak jsem se protáhla a sedla si. Nějak jsem nemohla přestat na Justina na ten včerejšek mám to pořád b hlavě.Asi jsem se popví v životě zamilovali snad in bude ten právý pro mě ale tí se uvidí myslí si že i on má i mně zájem, vstala jsem a šla do koupelny, pustila jsem na sebe vařící vódu a vzala si sprcháč a roznesla jsem ho po své těle a pak si vzala si šampón a pak vše že sebe smyla. Vzala jsem si ručník a osušila se a šla k zrcadlu a koukla se na sebe,aby řekla pravdu vypadala jsem strašně a tak jsem šla do pokoje a vzala jsem si kraťasi a tílko a uklidila jsem si pokoj. Sešla jsem schodu dolů a šla do kuchyně kdyš jsem viděla jak máma z tátou na sebe koukají tak jsem si přála bych se takhle koukala i já na svého manžela snad se mi to slpní ale to je ještě ve hvězdách ,,"Dobré ráno" řekla jsem a oni se na mně koukli a usmáli se ,,"Dobré ráno poklade" řekli iba naráz a já jsem se usmála, sedla jsem si a vzala si jablečný dzuš a nalila si ho di skleničky a napila se,vzala jsem si palačinku z nettelou a kousla si do ní ,,"Za chvíli půjde něco vyřídit tak si něco uvař" ,,"Jo a kam jdete?" ,,"Se neříka" řekl táta a já jsem se jen usmála a táta mi usměv opětoval.
Máma z tátou už šli a tak jsem vztala ze židle a sklidila ze stolu jídlo a umyla nádobý a pak otevřela odsouvací dveře na zahradu a vyvětrala a ješte doklidila kuchyň, musím říct naše nová kuchyň je dost velká skoro jak můj pokoj možná větší, měla jsem vše hotový a tak jsem šla di obýváku a sedla jsem si na gauč a pustila si TV a koukala.
Z pohledu Justina
Ráno jsem vztal na rámus od dola a tak jsem vztal z postele a šel dolů,Sešel jsem schody dolů a šel do kuchyně odkud šli ti zvuky, byla to moje setřička Jazmyn ,,"To co Jazmyn?" ,,"Ahoj Jussi" ,,"Co děláš?" ,,"Snídani?" ,,"Ahá tak ale příště mín rámusu jo" řekl jsem a ina se na mě usmáa svým krásným usměvem, má strašně krásný usměv a je pořád štastná ona se neumí rozčilovat jako já, škoda že takovéj nejsem i já, já sí vždycki beru všechno strašně mic k srdci hlavně kdyš mě holka naštve, napříkklad včera jsem měl nervi na Chrisy protože mi nedala ale já jí k tomů už brzy přinutím a tod buď po dobrým a nebo po zlým budu leskat prsty kdy budu chtít já, šel jsem do koupelny a sundal si věci a šel do sprchy, pustil jsem na sebe vařící vodu a vzal si sprcháč a roznesl jsem ho po svém těle a pak si vzal šampón a aplikoval ho do vlasů a pak jsem vše ze sebe smyl. Vzal jsem si ručník a omotal si ho kolem pasu a šel do pokoje, osušil jsem se a vzal si čisté boxerki a šel do svého šatníku a vzal si černé kraťasi a černé triki a bílé Adidasky a šel jsem zase dolů do kuchyně.
Sedl jsem si na židli a vzal si toist a dal si na to marmeládu a máslo a kouskl jsem do toho, vzal jsem si skleničku a vzal si tu neznámou láveh a napil se ale hned jsem to vyrskl ven protože ti mělo příchut POMERANČU a já je přímo nenavidím a tak jsem začal kašlat a pak řekl ,,"Ty už zase jedeš pomeranče!" ,,"Coo?" ,,"Halooo" a vzal hsem tu láveh a začal sní třást a ona se začala smát a já jsem protočil očima, dojedl jsem a Jazmyn přišla ke mě a objala mně ,,"Bráško už budu muset jít čeká mě Ryan" ,,"OKEY ale dávej pozor" a ona se usmála a přikívla a šla prič, vztal jsem ze židle a uklidil jídlo a uklidil kuchyň někdy si fakt připadám jak děvka ale co je to můj dům tak si musím trochu uklízet, ale víc co mi jde nejlíp a toje v mím pokoji v posteli, můj pokoj je vždycky plný vzdychů kdyš si někoho sem přivedu prostě umým holce dopřát co si zaslouži teda myslím ale zase nemám rád panny protiže jsou privný sex utrápený ale co mě to nebolí já ho jen zasunul a pak vytáhnu, ale dělá mi strarist Chrisy protože ona je toková divná a musím jí prostě od panit já a né někdo jinéj. Šel jsem do obýváku a pustil si TV a koukal na film.
Dokoukal jsem a vzal jsem si mobil a byla něco po půl 2 a tak jsem vykulil oči že jsem zase čuměl 4 hodiny na film jsem prostě uleťak na filmy, šel jsem do svého pokoje a vzal si plavkovéj boxerki a na to červené kraťasi a bílé tílko a červené Supry a šel jsem do koupelny, vlasi jsem si nageloval a dal na horu a navonil se playboyem a šel do pokoje, vzal jsem si peníze a mobil a šel dolů, vzal si klíče od auta a od domů. Zamkl jsem dům a šel ke svému autu a nastoupil a nastartoval a jel na nejbližší pláž ve městě už se teším na ňákou holku už sí opýchám.
Z pohledu Chrysi
Rodiče už jsou doma a já právě ležím na posteli a přemýšlím o včerejší noci musím řict že to mam pořád v hlavě a chci na to zapomenout a tak jsem vztala z postele a šla si vybrat ňáký plavky, po půl hodibě jsem si konečně vybrala plavky jsou týden strarý a jsoi podle mých představ a tak jsem si je oblíkla a na to jsem si vzala bílé až nad kolena tílko a bílé converski. Šla jsem do koupelny a vlasi jsem si učesala a pak vyžehlila, jemně jsem se nalíčila kromě meu-kapu tohle podle mně nepotřebuji nechci si tím ničit tvář, navonila jsem se a vzala si snapback a šla do pokoje, vzala jsem su tažku a do ní dala peníze,brýle, opalovací krém a mobil ze sluchátkama a šla jsem dolů,
Šla jsem za tátou do obýváku a řekla ,,"Tati prosím odvezeš na nejbližší pláž?" ,,"Jo ale chvilku počkéj" řekl a já jsem přikívla a šla před vilu. Koukla jsem se vedle a vypadá to že Justin není doma a taky se nu nedivím určitě je teťka z ňákou krásnou holkou a uživá si sní sakra co tady melu já jsem se asi zamilovala? Ale n to né on je jen děvkař musím ho pustit z hlavy, táta přišel a jeli sme na plaáž.
Dojeli sme a já jsem se z tátou rozloučila a vystoupila z auta a šla na pláž, sedla jsem si na lehátko a sundala si tílko a vyndala si brýle a dala si je na oči a pak mobil ze sluchátkama a krém, namazala jsem si nohy a tělo a pak jsem si vzala mobil a pustila si písničky.
Jsem tu asi už dvě hodiny a ve vodě jsem pořád nebyla a tak jsem si vzala peněženku a šla ke stánku, koupila jsem jablečnou ledovoi tříšt a hned se napila bylo strašný teplo, sakra co já dbeska stěma jablkama mám asi jsem ma nich zavislá, sedla jsem si a peněženku jsem si dala zpátky do tažki, koukla jsem se na pravou stranu a nemohla jsem svým očím věřit..
Z pohledu Justina
Konečně jsem dorazil na pláž a tak jsem šel po pravý straně a viděl jsem dost slušných kousku ale jesno co mě přímo zabijelo byla Chrysi vypadla hrozně krásně a nejradči bych jí viděl nahou, a tak jsem se na ní usmál a ona taky sedl jsem si vedle ní a ona dala hlavu dolů a napila se ledové tříště..........
POKRAČOVÁNÍ PŘIŠTĚ SNAD SE VÁM TO LÍBYLO, O
ČTEŠ
Recovery
RandomOna pořad touží že jednoho dne jí Austin osloví a bude sní, On je jen děvkař který ubližuje holkám, Ona se jen jednou zamilovala ale věděla že on nebude mít zajem a od tí doby se do žádnýho nezamilovala, On je po koplikovaném vztahu kdy se rozhodl...