Ahoj holki je tady další část snad se vám bude libyt, a předem se omlouvám za chyby, příjemné čtení :)
Po 2 měsících
Z pohledu ChrysiUběhli dva měsíce a za tu dobu se spostu odehrálo, třeba že k vůli Justinovi bydlím sní protože Justin namluvil mí mámě a svým rodíčům že sme skoro zasnoubený a že chce aby sme spolů bydleli, tím pádem mi může Justin víc ubližovat a atd. I přes to že mně mlátí i kdyš se kněmu chovám normáně ho stejně miluju, nevím co to semnou je asi jsem vadná, on mi zato nestojí jenže moje srdce teťka patří k němu a nevím jak ho vyhanat ze srdce a ze své hloupé hlavi, jiná holka by srala na něho ale já? Já ho pořád miluju a nechci ho ztratit.
Austin se skoro semnou nebaví je už zázrak kdyš mě pozdavý, bolí mě i to jak jsem se k němu zachovala,. A debilka mám zájem o Justina a zase o mě má Austin, pro mě je to už moc težké nejraději buch se odstěhovala zpátky kde sme byli aspoň bych na Justina zapoměla.
Ach jo dneska jdu do školy a vůbec se mi mezi ti kreténi nechce. Všechny určitě budou namyšlený a nikdy mezi ně nezapadnu, nojo v jiných školách jsem zapadla automaticky ale tady? Tady mě už stačí ty dě kráví co jsem sem poznala a už vím že to bude dost težký.
Právě jsem v koupelně vzlék si věci, najednou se otevřeli dveře a v nich stál Justin z rozcuchanýma vlasama a v jen boxerkách ,,"Vypad ni" ,,"Né musí me spolů máme jen 25 minut" ,,"Né běž pryč" ,,"Ok ale děléj" a Justin vypadl z koupelny.
Vzala jsem si ručník a omotala si ho kolem pasu a šla jsem do pokoje, Justin se usmíval a hned šel po mně do koupelny, osušila jsem se a vzala si čisté spodní prádlo a šla do šatníku, vzala jsem si ňáký věci a oblíkla si je ( obrázek v multimédiích) a vzala si bíle tenisky vzala si delší řetízek. Justin vyšel z koupelny a já šla do ní, jemně jsem se nalíčila a udělala si vlasy, měla jsem to hotový a tak šla do pokoje a uklidila ho, měla jsem to hotový, vzala jsem si tašku přes rameno a dala do ní potřebné věci.
Z pohledu Justina
Právě teťka jsem v šatníku a vybírám si věci, konečně jsem je vybral a hned se oblíkl (obrázek v multimédiích) vzal jsem si bílé kotníkové boty a svůj oufits jsem doplnil zlatý mi hodinkami a řetízkem, vzal jsem si Supra snapnack a šel do koupelny, vlasi jsem si trochu nageloval a vyčesal na horu a dal bejsku na hlavu, vzal jsem si černé brýle a šel si vzít do pokoke mobyl.
Se šel jsem schody a Chrysi už čekala u dveří a nebyla moc sťastná ,,"Jdeme jo" ,,"Hm" vypadlo zní automaticky, vzal jsem si klíče od auta a od domů, zamkl jsem dům a šli sme k autu, nasedli sme do auta a nastartoval jsem auto a jeli ke škole.
Z pohledu Chrysi
Justin zaparkoval auto a tak jsem vystoupila jsem a bochla dveřmi, mám docela velký nervi a to ani nevím proč, možná protože jsem tady? A nebo že nechci být blízko Justina, to bude asi ten důvod ,,"Ještě jednou těma dveřma bouchneš tak tě zabiju" ,,"Ježíši za každou blbost mě buď upozorňuješ a nebo nadáváš!" ,,"Jo kdyš jseš trubka" ,,"Dej mi pokoj"a on se usmál a k němu šla parta klůku ,,"Čau Justine" řekli všechny 4 naráz ,,"Čau kluci" a já jsem prototočila očima a šla do vnitř školy. Zazvonilo a na chodbě byli hodně lidi že jsem se nemohla ani hnout, konečně se to trochu pohlo a tak jsem šla hledat třídu, kdyš jsem se koukala na papírek tak někdo do mě vrazil a já jsem spadla na zem, byl to jeden z těch kluku co byl u Justina ,,"Promiň" ,,"V pohodě" ,,"Podej mi ruku" a tak jsem mu podala ruku a on mi pomohl vztát ze mně ,,"Ty jdeš určitě knám do třídy" ,,"Já nevím" ,,"Ukaž ten papírek" a tak jsem mu ho dala ,,"Jo jdeš knám do třídy a to je dobře" ,,"Hm ani ne" ,,"Ale jo a už pojď" ,,"Ok" a šli sme do třídy.
ČTEŠ
Recovery
CasualeOna pořad touží že jednoho dne jí Austin osloví a bude sní, On je jen děvkař který ubližuje holkám, Ona se jen jednou zamilovala ale věděla že on nebude mít zajem a od tí doby se do žádnýho nezamilovala, On je po koplikovaném vztahu kdy se rozhodl...