Z pohledu Chrysi
Zastavili sme před velkým potravinovým obchďákem, vystoupila jsem z auta a šla do vnitř. Kolem mě prošli krásný dva kluci a usmívali se na mě a ja jí usměv opětovala ,,"Hej Zmrdi ona je moje!" prskl na ně Justin, ten si snad nedá pokoj pořád na každýho kdo na se na mě koukne nebo něco řekne tak hned vijede a chováse jak maléj ale vychutnávam si to jak ho to štve ,,"Dobrý nic neděláme tak se sklidni vole" ,,"Ti mrtko komů říkáš vole? To říkej svý mámě trubko" ,,"Justineee" řekla jsem a táhla jsem ho za ruku do vnitř.
Justin vzal špagety a já nabrala pečivo do sáčku, dala jsem to do košíku a Justin se začal smát, to co mu jeblo? ,,"Co ti je?" zeptala jsem se ho ,,"Nic jen ten tvůj výraz" a začal se smát ,,"Ti seš fakt jebléj" ,,"Ani né jen se mi stím tvým výrazem libíš" ,,"Jo a už ticho děláš ostudu" ,,"Až mi dáš pusu" jako to myslí vážně? Dělá si ze mě srandu?? To je fakt debil! ,,"Ale jen jednu" ,,"Joo malinkou" řekl a já jsem šla kněmu a natáhla jsem se k němu a dala mu pusu, jenže Justin začal pomalu a jemně pohybovat rtami a já jen spolůpracovala.
Odtáhla jsem se od něho a bouchla do hrudi a on dělal že ho to bolí ,,"Bolelo?" ,,"Joo budu brečet" řekl a já jsem se začal smát a on taky. Vzala jsem pár čokolád protože jsem dva dny měla chuť na něco sladkýho ,,"Děláš si srandu?" zeptal se mě Justin ,,"Né nedělám" ,,"Ok tak ja vezmu víc sladkýho" řekl a mrkl na mě, ja jsem dosta záchvat smíchu protože Justin to neřešil co bere jen to tam prostě házel ,,"Justine stačíí" řekla jsem a pořád se smála ,,"Né moje láska potřebuje víc" tak tohle mě zarazilo on řekl "moje láska?" zdá se mi to nebo né? Justin ke mě doopravdy něco cíti? Kéžby to tak i bylo, ale dělá si ze mě srandu ,,"Co ti je Chrysi?" zeptal se mě Justin, až teť jsem si uvědomila že jsem mu celou dobu neodpověděla ,,"Né nic už by sme měli jít" řekla jsem a Justin mi dal pusu a šli sme zaplatit.
Konečně sme doma a Justin bere tašky do kuchyně, Justin v obchoďáku zaplatil docela dost ale to je jeho vina to on tam všechno možný háZel jak debil, nad tímhle jsem se zase usmála a začla ukládat to co sme nakoupili do lednice a špajzki.
Z pohledu Justina
Já už mám za dnešek dost, v krámu sme z Chrysi dělali samí bLbosti až mě stoho normálně boleli i žebra, je nádherná kdyš se směje a je šťastna. Já jsem fakt do ní zabouchlej ale to pořádně, ale co ona to možná ví ale ona mě nesnáší a taky se jí nedivim to co jsem jí udělal bylo už moc jsem prostě velkéj kokot no.
Právě teťka dělám bolonsky špagety na večer, to bude zase trapas moje rodiče a asi i Chrysi rodiče, zase ti jejich blbý keci atd, ale nejvíc to zabijí moje máma říka Chrysi mámě historky z mého dětstvý to je uplně trapný třeba to že kdyš jsem šel poprví do školy tak jsem chitl mámu za ruku a řekl jí "Mami nikdy mě nepusť" ale to už je minilost a pořád to každý mu říká normálně debilitina.
Do vařil jsem a šel jsem na horu, šel jsem do ložnice a vzal si černé pytle a bíle tílko a šel jsem dolů. Je něco po půl 7 a Chrysi je pořád na hoře, co tam zabloudila? Tohle její fintění trvá i dvě hodiny, šel jsem do obýváku a sedl si na gauč a vzal si mobil do ruky a šel na Fb.
Z pohledu Chrysi
Vůbec nevím co si vzít, asi si vezmu tepláky nebo něco podobného? Konečně jsem si vybrala oblečeni ( obrázek v multimédiích) a hned se oblékla, šla jsem do koupelny a jemně se nalíčila, vlasi jsem si učesala a nechala jsem je jemně vlnité, Justin je už určitě dole a je na mě naštvaný že se dlouho připravuju, a tak jsem se navonila a šla dolů po schodech.
Justin seděl na gauči a já si sedla k němu a svojí ruku jsem dala na jeho stehno a on se na mě koukl a usmál se ,,"Jsi krásná" ,,"Děkuji" ,,"Dáš mi pusu?" zeptal se Justin, kolik budeš jen chtít," coo! Chrysi přestaň na něho myslet je to jen děvkař co ti ubližoval" říkal mi ďábel "Né neposlouchej ho on tě miluje a ty jeho taky" říkal zas anděl nebudu ani jedno poslouchat! ,,"Budeš si jí muset ukradnout" ,,"Dobře" řekl Justin a nahnul se ke mě a chtěl mě políbit ale já si dala ruce před usta a začala jsem se smát jak debil ,,"Děléjj dej mi pusinku" řekl Justin a smál se taky ,,"Chrysi" a on mě začal lechtat a já se začal smát a on toho využil že jsem si odkryla ústa a tak se mi hned přilepil na rty a začal sněma pobybovat a já jen spolůpracovala,Sedla jsem si na Justina obkročmo a líbali se, najednou někdo otevřel dveře a v nich byli naše rodiče hned jsem z něho slezla a Justin se na mě usmíval a dal mi pusu do vlasů, šli sme knim a moje máma zadržovala smích ,,"Ahojte" řekla jsem ,,"Ahoj, asi sme vás vyrušili žejo" zeptala se Justina máma, já asi umřu trapasem tohle je už moc ,,"Né mami nevyrušili" řekl Justin ,,"Ale došlo by k tomů" řekl zas Justin a já ho bouchla do hrudi a dělal že ho to bolí, ...
Všechny sme už dojedli špagety a tak Justin řekl že jdem na zahradu a tak sme šli a sedli si ,,"Tak asi ho hodně miluješ Chrysi" zeptala se mě Pattie ,,"Jo strašně ho miluju" řekla jsem a Justin mi šáhl na stehno a sahal mi víc na horu a já mu dala po ruce facku a všechny se koukli na nás ,,"Brácho to už i tady?" řekl Jason? Ten jeho brácha má pořád problémy ,,"Běž radči spinkat Jasone" řekl Justin a mrkl na něho.
Právě teťka sme se rozcloučili z našema rodičemi a bylo to fakt trapný pořád Justin něco dělal a já zněho už nemohla, šla jsem do pokoje a vzlékla se a vzala si jen tílko a šla dolů. Justin zůstal koukal z otevřenou pusou a nadzvedl svoje obočí ,,"Co tady hledáš?" zeptal se Justin ,,"Nevím někoho?" ,,"Ahá" a Justin šel ke mě, Justin mě pohladil na tvář a jeden pramen vlasu mi dal za ucho ,,"Jsi krásná" šeptl a já si přála aby mě už konečně políbil, přitáhla jsem si ho za lem jeho tílko a dala mu pusu? Ale pusa prohloubyla a Justin mě nadzvedl a já si svoje nohy omotala kolem jeho pasu a Justin šel snáma na horu.
Justin kopl silně do dveří a oni se otevřeli a položil mě na postel, pořád sme se líbyla a Justin chytil za lem mího tílka a sundal mi ho, Justin se zastavil a koukal se na mě ,," Radči né" řekl Justin a měl ustaraný hlas ,,"Ale joo" řekla jsem a Justin zůstal v šoku ,,"Chrysi ti to chceš?" ,,"Joo" a šla jsem k němu a začal ho líbat a on spolůpracoval.
Justin mi na jeden tah rozepl pod prsenku a hodil jí někam na zem a já mu sundala tílko a pořád sme líbali, Justin si sundal pytle a já se na něj usmála ,,"Chrysi fakt to chceš?" ,,"Jo a už pojď ke mě" řekla jsem a usmála se na Justina, Justin mi roztrl kalhotky a hodil je na zem a já mu hned po tom sundala boxerki. Justin mě líbal po krku a pak ho do mě vrazil a já jsem se zaryla do Justina zad. Justin se ve mě začal pomalu pohybovat a abych řekla pravdu tak to i trochu bolelo, Justin přidal na tempu a já začla rychléj vzdychat a Justin taky, celéj náš pokoj zaplnil vzdychi, Justin přirážel trochu drsněji a tím to začlo bolet víc, najednou jsem cítila že každou chvíli můj orgasmus bude na vrcholů ,,"Justine!" křikla jsem na něj a on přidal víc na tempu a z jeho čela mu padali kapsy potu ,,"Justine děléj!" a Justin se usmál a pokračovál dál ,,"Řekni moje jméno" řekl Justin, to si ze mě dělá srandu?? Tak to je moc ,,"Justineeee!" křikla jsem a Justin ještě jednou přirazil a já se konečně udělala a Justin hned po mě, Justin se svalil vedle mě na postel a přikril nás dekou, lehla jsem si na Justina ruku a svojí ruku jsem dala na Justina hruď a dělala mu tam ruzné obrazce ,,"Byla jsi užasná" řekl Justin a já cítila jak mi černeň stoupá do tváři, byla jsem strašně vyčerpáná a tak po chvilce jsem i usla......
Tak další část je na světě, no snad se vám bude aspoň trochu líbít, já vím je to mrtě popletený ale nic mě nenapadalo nějak mi došli myšlenki a nápady :D omlouvám se za chyby :/
ČTEŠ
Recovery
LosoweOna pořad touží že jednoho dne jí Austin osloví a bude sní, On je jen děvkař který ubližuje holkám, Ona se jen jednou zamilovala ale věděla že on nebude mít zajem a od tí doby se do žádnýho nezamilovala, On je po koplikovaném vztahu kdy se rozhodl...