MÁM TU PRO VÁS NOVOU KNÍŽKU SSNAD SE VÁM BUDE ASPON TROŠKU LÍBYT, OMLOUVÁM SE ZA CHYBI, PŘÍJEMNÉ ČTENÍ :")
Ahoj já jsem Chrisy Clark a je mi 17 let, jsem jedínáček abych řekla pravdu ani mi to docela nevadí neříkám že bych nechtěla ještě sourozence ale takhle mi to asi vyhovuje, jsem normalní holka nejsem ani tlustá ani hubená řekla bych tak normalní postava až na můj trochu větčí nadra a zadek to mi faktis vadí protože kdyš někam jdu tak si mě každéj všimne a slintá, na to že mi je 17 tak jsem ještě nikdy neměla kluka takže jsem nikdy se z klukem nelíbala ani nespala myslím si že láska příde sama i kdyš mně to někdý mrzí že jsem ta slušnáčka na škole a nikam skoro nechodím, mám nej nej nej kámošku a je jako moje setrička milujují umí mně ve všem pochopit a mrzímě to že sni a prádninách nebudu, z rodičemi bydlím v Evropě takže nic moc, ale dneska jdem na dovolenou do CANADY a už se těším, tak to bylo bylo asi vše .
Táta před týdnem nám oznámil že jedem do Canady na dovolenou do naše ho nový ho krásný prej vili a to se teprve uvidí snad tam nebude nuda, od svých 10 toužím pozvat Canadu a Canadský lidi a i kluci, nikdy jsem nebyla v Canadě možná jí tak vyděla na mapě a nebo sem je viděla hrát hokej, a navíc hokej přímo miluju a je to můj nejoblíbenější sport teda zatíím, sedím v autě a sme na cestě k tí vile už se strašně těším až to tam celí poznám a budu na pláži atd ,,"Tak za deset minut sme tam holčičko" řekla máma která se tam skoro vůbec netěší, Canadu nemá moc ráda nevím proč ale myslím si že si jí brzy i vezme k srdci přesně jako já a můj tatínek ,,"Jop už se nemužu dočkat" řekla jsem a táta se usmál a já si vzala mobil ze sluchátkama a pustila Fifth Harmony ft Kid Ink a jen tak si pobroukávala, po chvilce se si vzpoměla na svojí setřičku kterou jsem tam nechala je mi líto že její máma jí to nedovolila jít snámi, snad si to tam taky užije ze svým miláčkem , nad tímhle jsem se pousmála, ani jsem se nestačila nedechnout a už sme byli před naší villou, rychle jsem vystoupila a silně bouchla dveřmi ,,"Chrisy nebouchej tak stěmi dveřmi" řekl táta ale já jsem mu ani nemohla odpovědět protože jsem byla upoutaná tou nádhernou vilou byla překrásna, vzala jsem si kufri a šla do vnitř , ve vnitř to bylo hrozně moc nádherný ten konfort ve vnitř byl užásný a celkově nádhera, šla jsem do svého pokoje a šla jsem na svůj balkon kde jsem viděla naší zahradu a skoro celí město, pane bože já jsem v CANADĚ já tomů nemužu uvěřít šla jsem zpět do pokoje a škočila na postel a začala naní skákat a pak jsem si lehla a zhluboka se nadechla a vydechla KOnečně canada říkala jsem si v duchu, vybalila jsem si všechny věci a dala je do krásné skříně a tašku ze šmínkama jsem si dala do koupelny, bylo mi strašná vedro a tak jsem šla do koupelny zamkla se a vzlékla si ze sebe své věci a šla pod sprchu pustila jsem na sebe vaříci vodu a vzala jsem si sprcháč a roznesla ho po svém těle a pak vše ze sebe smyla, vzala jsem si ručník a omotala si ho kolem prsů a šla do pokoje. Oblíkla jsem si čisté spodní prádlo a vzala si bílé tílko a šla na balkon, máma tam seděla a já se rozhlížela a na pravý straně jsem viděla krásný ho Canaďana byl bez trika a měl po rukách sami tetovaní a na těle taky ,," Chris co tam děláš jen v kalhotkách " řekla máma a já jsem si akorát vzpoměla na to že jsem si zapoměla vzít šortki ssakra tetka se musím červenat, do háje ten kluk se na mě díva a tak jsem se na něho koukla a on se na mě usmál a já se kousla do rtů, a zalezla rychle do pokoje vzala jsem si černé napasované šortky a tílko jsem si sundala a vzala si bíle upjaté tílko pod boky, vzala jsem si bílé konverski a šla jsem do koupelny, jemně jsem se nalíčila a vlasi jsem si vyfénovaala a pak vyžehlila a navonila se, vzala jsem si masivní zlatý řetízek a velké kruhy a mobil do kapsy a šla jsem dolů.
Sedla jsem si na lavičku a akorát přišla mámka a hned si sedla a řekla ,,"Prosim tě běž koupit náké dobré pečívo" ,,"Okey a co kdyš zabloudím? ,," Půjdem pořád rovně" ,,"WTF od kad to tu znáš??" ,," Se neříka a byla by si tak hodná a šla" ,,"Jak si přejete výsosti" řekla jsem a šla za tátou a dal mi ňáké peníze a já jsem si šla na horu pro tašku a dala do ní peníze mobil ze sluchátkma a šla jsem dolů po schodech, vzala jsem si klíčela protože táta mi před tím říkal že půjde se z mámou někam projít , vyšla jsem z vili a vindala si mobil a v tu chvíli někdo na na mně promluvil ,,"Jdeš do tí pekárný?" a já jsem se otočila ,," Jo jdu ty sto slyšel ?" ,,"Jo slyšel i to co ti řekla mamka stím prádlem " řekl a já jsem se pousmála a chtěla jít jenže mě chitil za loket a přitáhl si mě k sobě ,," Pojd odvezutě taky tam mám namířeno" ,,"Né to radči né " ,,"Ale jo pojd co kdyš se stratíš? " ,,"Nebudu ti nějak vadit?" ,,"Proč bych se tě pak ptal co?" ,,"Tak dobřě díky" řekla jsem a on si olízl spodní ret a já jse byla z něko uplně hotová byl tak nádhernéj a to jeho tělo, i přes to bílé tílko mu byli vidět vyrýsovaný břišná svaly ale celkově byl dost svalnatej a byl užasnej, šel ke svímu ferari a otevřel mi dveře od auta a já opatrně nastoupila nechtěla jsem to autíčko nějak zašpinit, nastoupil si i on, nastartoval a vyjel. Koukla jsem se na něho bylo to užásný ho vidět jak se snaží jet pomalu a byl u toho krásnéj kdyš měl pootevřenou pusu a oblizoval si spodní ret a pak si do něho jemně kousl ,,"Takže ti jsi Chrisy" ,,"Jo jsem a ty?" chvíli mi neodpověděl a pak se zastavil protože tam byl semafor a byla červená ,,"Justin, Justiin Bieber" to příjmení mi připadalo docela nějak moc známi myslím si že můj táta dělal v práci z nákým Bieberem ,,"Jak dlouho tady budeš" řekl Justin ,," Přes prázdniny a možná tady i zůstanem" ,,"Ahá tak tojo" ,,"A ty tady jseš jak dlouho?" ,,"Moji rodiče jsem přišli kvůli práci kdyš mi bylo asi 6 a půl a od tí doby jsem Canaďan" a podíval se na mně a usmál jsem , och můj bože má tak božský usměv a ty jeho karamelový očí by asi nikdo nepřehlídnul jsou tak vyrazné a krásné ,,"A kolik ti je Justine" ,,"Je mi 17 a tobě krásko?" ,,"No tak tu krásku si od pust je mi 17" ,,"Cože já bych tě tipoval na 19 let a né na 17" ,,"Nojono ani na ti na to nevypadáš, vypadáš na 18 a na víc né" ,,"To jako fakt nebo si děláč srandu" ,,"Ne nedělám si srandu " a usmála jsem se na něho a on mi usměv opětoval ,,"Máš kluka?" ,,"Né nemám ani ne měla" ,,"Co takže jsi panna ?" ,,"Jo jsem vadí ti to?" ,,"Né ale jsi první holka která je konečně normální" ,,"Tak to díky a ty máš holku?" ,,"Momentálně jsem po komplikovaném rozchodu" ,,"Ahá tak to mě mrzí sorry že jsem se ptala" ,,"O tebe se musej kluci prát ve škole každí den" ,,"Co prosím o mě to ani náhodou teda myslím, hele jestli naražís na to co koukáš tak raadči zastav" ,,"Né jen máš krásnou postavu vlastně celá jsi krásna, jsem rád že mám konečně nádhernou sousedku" ,,"Ta-kkt-o dd-ěkuji" zakoktala jsem a on se na mě usmál a kousl se do rtů,.
ČTEŠ
Recovery
De TodoOna pořad touží že jednoho dne jí Austin osloví a bude sní, On je jen děvkař který ubližuje holkám, Ona se jen jednou zamilovala ale věděla že on nebude mít zajem a od tí doby se do žádnýho nezamilovala, On je po koplikovaném vztahu kdy se rozhodl...