Mě se nechce!

131 5 0
                                    

Z pohledu Chrysi

Ráno jsem se probudilla na polibky na krku, a tak jsem rychle otevřela oči a Justin byl celí vysmátej a furt mi daval pusu na krk ,,"Nech mě" ,,"Dobrý ráno?né" ,,"Dej mi pokoj" ,,"Dáš mi pusu Chrysi?" ,,"Né nedám nechci aby ses mě dotíkal" ,,"Ten včerejšek mě mrzí" ,,"Co? Jako na tohle ti nezkočím prosím tě nech mě na pokoji" ,,"Chrysi zase začínáš?" ,,"Jo protože mě bolí to jak mi rozkazuješ a říkám ši co mám udělat" ,,"Však tak to má být lásko" ,,"Tu lásku si nech svý hlavě" a sedla jsem si, zase mě bolelo pod bříšku, cítila jsem Justina ruku na mích holích zádech ,,"Našahej na mě" ,,"Já si budu dělat co chci já" ,,"Kdy mi dáš pokoj?" ,,"Asi nikdy?" ,,"Pane bože zaco co jsem ti sakra udělala" a začla jsem brečet, jemi strašne těžko u srdce nevím co mám dělat nechci být jeho děvka, asi to řeknu mámě tohle není život ale trápení.

Justin mě strčil do postele kdyš jsem chtěla vztát ,,"Teťka tě potrestát zato jak si hnusná" a mrkl na mě já jsem mu dala facku ale on mi dal dvě facki ,,"Už se sklidni ti děvko" ,,"Proč mě furt mlátíš!" ,,'Protože si o říkáš sama" řekl Justin šel na mě a začal mě líbat, nic jsem nedělala jsem ho od sebe odstrkovala ale měl velkou sílu ,,"Přestaň bolí mě to" řekla jsem kdyš mi kouksal krku a všeliak ho nasával ,,"Líbí se ti to?" ,,"Justin přestaň strašně to bolí" ,,"Okey" řekl Justin šel odemně pryč, celou svojí váhou mě zalehl Justin. šla jsem pro kraťasi a oblíkla si je, vzala jsem si podrpsenku a nemám žadný triko Justin miho roztrhl ,,"Vem si tohle" a Justin mi hodil jeho triko, oblíkla jsem si ho neměla jsem na výběr, jeho triki jsem měla až nad kolena ,,"Dneska přiť večer" ,,"Nemám čas mi jedem pryč" ,,"Co kecáš!" ,,"Nekecám" ,,"Hm tak to bych si měl stebou teťka užít" ,,"Né prosím už né Justine" Justin šel ke mě a chitil mě kolem pasu a přitáhl si mě k sobě ,,"Dej mi pusu" já jsem jen přikívla nechtěla jsem aby mě uhodil, dala jsem mu pusu ale on začal hohybovat rtama, natlačil mě na zeď a já se bouchla do hlavi, odtáhl se odemně a já jsem šla pryč.

Z pohledu Justina

Chrysi je už pryč a musím říct že je vážně neskrotná, pořád je drzá a má milion keců, zase jsem jí dal dvě facky ale na ní to neučínkuje, ale časem to bude horši a horší.

Šel jsem do koupelny a sundal si boxerki, pustil jsem ma sebe vařící vodu a vzal si sprchác a roznel ho po svém těle, vzal jsem si šampón a aplikoval ho do vlasů a pak vše ze sebe smyl,. Vzal jsem si ručník a omotal si ho kolem pasu a šel do pokoje. Vzal jsem si čisté boxerki a šel do šatníku, vzal jsem si modré třičtvrťáky (pytle) a k tomů bílé upjaté tílko a modré tenisky, šel jsem do koupelny a nagelival jsem si vlasy a vyčesal si je na horu a navonil se.

Najednou mi zazvonil mobil a tak jsem ho vzal a přijmu hovor ,,"Čau mami co se děje?" ,,"Čau Justine dneska bude taková oslava u nás doma takže přiť" ,,"A to jako musím?" ,,"Jo musíš" ,,"V kolik hodin?" ,,"Půl osmí už buď tady" ,,'Dobře a kde ste?" ,,"V canadě u tí pláži" ,,"Dobře tak čau" ,,"Ahoj" a zavěsil jsem mobil, by mě zajímalo co zase chtěj ale to je jedno dneska múžu být be Chrysi.

Z pohledu Chrysi

Je půl 2 a máma mi řekla že dneska jdem na ňákou oslavu? Přej že to je kousek odcuť a řekla že musím jít taky protože se moc flákám, zato flákání může Justin protože on mě nenechá, musím jít zpátky domů tohle to nevydržím a vím že to bude jen jen horši.

Šla jsem do koupelny a koukla se na svůk krk měla jsem tam dva malí cucáki, se divím že jsem jenom dva Justin mi ho pořád nasaval a kousal a mám jen dva a toje dobře, vzala jsem si pudr a zakrila to nechci aby to viděla máma a ostatní lidi. Zakryla jsem to dobře není to skoro vůbec vidět, šla jsem do skříně a vybírala jsem si šaty na večer, vzala jsem si to co mi přišlo pid oči a to byli červeno-černé šaty a tak jsem si je dala na postel a nechala je tam a šla do obýváku, sedla jsem si ma gauč a pustila si film.

Je půl osmí a teprve jsem du vysprchovat musím to stihnout, vzlékla jsem si věci a šla do sprchy, pustila jsem na sebe vařící vodu a vzala si sprcháč a roznesla ho po své těle a pak si vzala sampón a umyla si vlasi, vše jsem ze sebe smyla a vypla vodu, vzala jsem si ručník a osušila si se a vlasi taky.

Šla jsem do pokoje vzala si černé prádlo a oblíkla si ty šaty, k tomů jsem si vzala černé lodičky, vzala jsem si černý náramek který byl posázaný kamínkama, naušnice vysací černé a červený krasný prstýnek, šla jsem do koupelny a namalovala jsem si oči aby se hodili k mímu outfitu, poslední byla červená rtěnka a tak jsem jí nanesla na své rty, navonila jsem se a šla si nalakovat na červeno lehty, byla jsem hotová a šla jsem dolů.

Rodiče už čekali u dvěrí tak jsem z richlila a šla knim ,,"Vypáš nádherně" řekl táta ,,"Díky tati ti taky vypadáš užasně" a táta se usmál a šli sme ven, já jsem zamkla dúm a klíče jsem dala mámě, nastoupili sme do auta a jeli na tu asi oslavu.

Z pohledu Justina

Je půl osmí a tak už jsem vysprchovaný a tak jsem šel do šatníku a vzal si modrou košili a černé rifle a dal je pod zadek a k tomů bílé Supry, ta košile byla něco jako kožená ale nebyla, šel jsem do koupelny a nagelival si vlasi a vyčesal na horu navonil jsem se a šel do pokoje, vzal jsem si mobil a ňáký peníze a šel jsem dolů,. Zamkl jsem dům a šel ke svému ferari, nastartoval jsem a jel k mámě.

Dojel jsem na místo a venku byli samí auta, hm tak to bude trapas řekl jsem si v duchu a šel do vnitř, viděl jsem mámu z tátou a tak jsem šel k nim ,,"Čau" řekl jsem a máma se na mě usmála ,,"Ahoj kde máš holku?" ,,"Nevím" ,,"Už spolů nejste?" ,,"Jo sme" a tak jsem sněma moc nechtěl mluvit a šel jsem za Jazmyn, chvíli sme spolů mluvili ale kdyš jsem viděl Chrysi myslel jsem že na místě chcípnu, byla nadherná, její postaba je přímo dokonalá.

Z pohledu Chrysi

Přijeli sme k ňáký mu velkýmu domů , vystoupila jsem z auta a šli sme do vnitř, byli tam dost lidí, nemohla jsem uvěřit svým očí on je tady Justin? To snad né in je všude,šli sme k těm lidem a byli to Justina rodiče, už hořší to nebude ,,"Ahoj Chrysi" ,,"Dobrý den" ,,"Nevěděla jsem že ti je vaše dcera" ,,"Nojo Pattie" řekla máma, šla ke Jazmyn a chtila mě za ruku a táhla mě néznámo kam, zastavili sme u Justina a Justin mě chitil za ruku ,,Ahoj" ,,"Čau Justine" ,,"Jsi nádherná ale co jsem ti řikal o těch tvých věcech?" ,,"Že namám nosit vyzívavé věci" ,,"Tak priče je nosíí kdyš víš co to semnou dělá" a dala jsem dolů hlavu, Justin mi chtil bradu mezi palec a ukazováček ,,"Nebuď smutná" ,,"Hm" ,,"Ale jinak ti to mrtě sluší" ,,"Děkuju tobě taky" a Justin se na mě usmál a já taky ,,"Půjdeš si semnou zatancovat?" ,,"Ale já neumím tancovat" ,,"Každéj umí tančit" a Justin se usmál a vzal mě za ruju a táhl mezi tančí pary, Justin mě chtil za ruku a kolem pasu a udělal semnou krok do zádu, tenhle tanec umí dost dobře táta měho učil kdyš jsem byla 2 třídě, skočili sme a Justin mě zaklonil do zádu, nevím proč ale cítila jsem z něho dobrý pocit a byl spokojený ,,"A pak že neumíš tancovat" ,,"Vždiť taky neumím" ,,"To se uvidí" Justin šel pustil něco jinýho, byl to Maluma El Tiki já jsem se jen usmála Justin šel ke mě a usmíval se ,,"Tak teť se ukáže jestli umíš nebo né" všechny holki a kluci šli knám a začli tančit, já jsem si vzpoměla na svůj tanec ze svýma kámoškama a tak jsem začla tancovat, všechny kluci na mě houkali a pískali asi jsem to trochu přehnala, skončila jsem a

Justin koukal z otevřenou
pusou ,,"Co?" zeptala jsem seho ,,"Umíš mrtě dobře tancovat,takhle jsem neviděl žadnou holku tancovat jako tebe" ,,"Díky a teťka ty" a kluci se na něho usmáli a šli pustit ňakou písničku, ta písnićka byla něco jako hip hop ale nebyla, dva kluci šli kněmu a Justina vyhodili do vzduchu a Justin udělal salto do předu, začal tancovat ale hrozně dobře, umí skvěle tancovat na něho neměli ani ti dva kluci, Justin skončili a šel ke mě z usměvem ,,"Hm dobře tancuješ" ,,"Já vím ale ti taky umíš tancovat" řekl Justin a chitil mě za ruku a táhl mě ven, vešli sme na zahradu a byla krásná, šel semnou si sednou k takovímu rybníčku, sedli sme si a já jsem se na něho koukla ,,"Proč jseš někdy bez chyby a někdy drzá?" ,,"Podle chování druhých" ,,"A já jsem se k tobě choval jak?" ,,"Hnusně chtěl si mě jen do postele" ,,"Už na to ser a dej mi pusu" a on se usmál a já jsem ti radči udělala než bych zase od něho dostala.

Ahoj holki další část je na světě, doufám že se vám líbyla, omlouvám se za chybi :)

RecoveryKde žijí příběhy. Začni objevovat