Z pohledu Chrysi
Právě teťka jsem v kuchyni a piju kafe, jsem ospalá tak potřebuju nějak nahodit energii, večer jsem usla ale pak jsem se probudila protože se mi zdála noční můra, byl to sen o mě Justinovi, on mě v tom snů brutálně zmlátil a znásilnil, och můj bože tohle se děje jen mě?! Tohle se musí změnit. Najednou jsem cítila jak mi na tváři stéká jedna slza a tak jsem si jí hned utřela ale pak mi padali z oči další neposlušné slzy a já jim nechala volný přůběh.
Vztala jsem a dala jsem hrnek do umývadla, opřela jsem si ruce a kuchyňskou linku a hlavu zaklonila do předu, najednou kolem mího břicha se omotali potétované ruce a hlavu si položil na moji hlavu. Otočila jsem se k němu a odsunula ho odmně ,,"Proč se mě bojíš" ,,"Jo bojím se tě protože, co kdyš mi ublížiš?" ,," Já ti neublížím, jo je pravda že jsem tě mlátil ale jedno vím že bych ti až takhle neublížil jako on" ,,"Nemůžu ti zas tak věřit vím čeho si schopný kdyš mě políbíš tak vím co mám dělat abych od tebe nedostala, za každou blbost mě upozorňuješ a nebo nadáváš aspoň kdyby ses aspoň trošku choval ke mě jako člověkovi ale né, proto se teťka i ke mě chováš mile protože si to týden a něco neměl a uŽ chceš" ,,"Né tak to není Chrysi, chci tě jen přesvědčit aby ses mě nebála a víc mi důvěřovala" ,,"Justine nech těj to po mě stejně už nikomu nevěřím" ,,"Ani mě?" ,,"Je to všeliaký někdy mám dobrý pocit a někdy zase né" ,,"Dobře nebudu na tebe tlačit" řekl Justin a chtěl jít pryč ale já jsem ho chitla za ruku a přitáhla si ho k sobě, nevím co mi je ale teťka chci cíti jeho rty na těch mích a dotýkat se ho ,,"Polib mě" šeptla jsem a pn se na mě usmál a já taky, Justin hned naše rty spojil a já se konečně uvolnila a bylo mi i líp kdyš jsem byla u něho, Justin mě vysadil na kuchyňskou linku a roztáhl mi nohy, Justin mi přejel jazykem po mé spodním rtu a žádal o vstup do mé pusy, a já hned tak udělala a mezi našemi jazyki začala válka, Justin mě chitil za lem mího tílka ale já se hned zastavila a on taky ,,"Promiň ale kdyš ti seš tak strašně na ošukaní, nejraději bych tě tady přetáhl, tak bych tě ojel že by si křičela moje jméno" ,,"Ty seš strašně nadrženéj člověk" ,,"To děláš ti" ,,"Já joo?" a usmála jsem se na něho ,,"Joo ty to ti jsi tak kurevsky krásná" ,,"Ou tak to díky ale stejně ti nepovolím" a usmála jsem se na něho a mrkl a slezla z linky dolů.
Šla jsem do koupelny a vzlékla se, šla jsem do sprchy a pustila na sebe vařící vodu a vzala si sprcháč, roznesla jsem ho po svém těle a umyla si vlasi, vzala jsem si ručník a osušila se. Vzala jsem si čisté spodní prádlo a šla jsem do pokoje, Justin ležel na posteli a hned si mě celou prohlídl a kousl si do rtů. Ten kluk je pořád nadrženéj to snad není ani normalní?! Ale stejně ho miluju ale musím to rychle změnit. Šla jsem do šatníku a vybírala si věci. Najednou se mi Justina ruce omotali kolem pasu ,,"Jsi nádherná" ,,"Né nejsem" ,,"Jsi a ticho" ,,"Né a ticho" ,,"Jsi ta nejkrásnějši holka a hlavně sexi" ,,"Děkuju ale né, a nevtírej se stejně ti nedám" a otočila jsem se kněmu a bouchla do do břicha, Justin dělal že ho to strašně bolí ,,"To bolelo AU!" ,,"Vázně?" ,,"Joo a mrtě" řekl Justin a zadržoval smích, já jsem to nevidržela a začla se smát, teťka je čas dobře Justina potrápit půjdu si lehnout do postele ve spodním prádle teťka mu dám zabrat já.
Lehla jsem si a Justin jen seděl ,,"Ti se neoblíkáš?" ,,"Né je mi teplo tobě není?" ,,"Běž se oblíct " ,,"Nejdů je mi teplo" ,,"Ale není" ,,"Je a ticho" ,,"Jestli se neoblíkneš tak z tebe vyšukám duši" ,,"Hahah vážně vtipný" ,,"Nevěříš mi?",,"Dokazovat mi to nemusíš" řekla jsem a Justin se mi přilepil na rty a byl na demnou, jednou rukou se podepíral tou druhou mi držel stehno , najednou sem cítila jak mi chce sundat podprsenku a já jsem ho strčila a sedla si, už zase se mi to přehrálo před očima to snad né, vždy kdyš se chci uklidnit a nebo se odreagovat tak se mi to hned přemítne, Justin nic nedělá špatně ale vždy se mi to promítne.
,,"Sorry" musím na něho vystartovat aby na mě nešahal, přitom si to přeju ale nejde mi to kvůli tomu co stalo. Miluju ho ale musím dávat na jevo že ho nenávidím a hnusí se mi kdybych to dával na jevo zabil by mě to mu můžu věřit ,,"Už! Mě nech!!" ,,"Promiň ale za to můžeš ti!" Zakřičel ,,"Haha já jo ti blbečku!" a vztala jsem a šla do šatníku, vzala jsem si černé legíny, bílé tílko a bílé converski.
Z pohledu Justina
Už nevím jak zapůsobit na Chrisy, pořád se mě bojí, ale nevím proč, přeci bych jí nic neudělál, a teť vím že jí ani mlátit nebudu strašně jsem začal jí mít rád, je uplně jiná než ostatní holki, je drzá není ticho kdyš se sní hádám, ale někdy se chová jak děvka, ale to je jedno, mám jí rád takovou jaká je, nikdy jsem si nemyslel že zrovna kní začnu něco cítit, Samantha byla pro jako můj život kdyš mě nechala tak jsem byl uplně v prdeli, ale to se změnilo kdyš jsem začal cítit něco k Chrysi, přísahal jsem že se do žádný nezamiluju ale stalo se.
Právě teťka jsem v kuchyni a sedím na židli, hm dneska je pořádná nuda, asi by to chtělo jít někam ale nevím kam, asi zavolám Ryanovi aby mě někam vzal do clubu. Vztal jsem ze židle a šel na zahradu, sedl jsem si na lavici a zapíval mi mobil
Pattie: Ahoj Justine dneska přídeme k vám naše hrdličky
Justin: Okey mami a v kolik?
Pattie: Dneska půl 8 bude me tam
Justin: Dobře mami tak čau
Odepsal jsem jí a šel jsem do kuchyně a akorát přišla Chrysi ,,"Dneska jsem příde moje máma" ,,"Ou ja jdu pryč" ,,"Né nebuď blbá bude to rychlí" ,,"Snad ale kdyš přídou tvoje tak i moje" ,,"Hm tak to bude sranda" řekl jsem jí ona se jen pousmála ,,"Já jdu na nánakupi jdeš semnou?" ,,"Můžu" ,,"Ti musíš" ,,"Dobře tak jdem?" ,,"Ty jdeš takhle?" ,,"Jáj zapoměl jsem se převlíct počkéj" a ona dostala záchvaty smíchu a já taky.
Šel jsem do šatníku a vzal si černé rifle a dal je pod zadek, bílé večkový triko a černé Supry a šel jsem do koupelny, vlasi jsem si nageloval a dal na horu, navonil jsem se a šel dolů. Nastoupili sme do auta a jeli na nákupi......
Pokračování příště snad se vám to líbylo, omlouvám se za chyby :/
ČTEŠ
Recovery
RandomOna pořad touží že jednoho dne jí Austin osloví a bude sní, On je jen děvkař který ubližuje holkám, Ona se jen jednou zamilovala ale věděla že on nebude mít zajem a od tí doby se do žádnýho nezamilovala, On je po koplikovaném vztahu kdy se rozhodl...