Ahoj holki snad se vam to bude líbyt přeju přijmné čtení :)
Z pohledu Chrisy
Ráno jsem vztala a šla na balkón, kdyš jsem se tak koukala tak jsem si všila že je někdo v
edle nás že se tam někdo stěhuje.Šla jsemdo koupelny a zavřelaza sebou dveře, vzlékla jsemze sebe věci a šla do sprchy, pustila jsem na sebe vařící vodu, vzala jsem si prcháč a roznesla ho po své těle a vypla jsem vodu, vzala jsem si ručník a omotali si ho kolem prsou a šla do pokoje, vzala jsem si čísté spodní prádlo a šla ke skříni. Vzala jsem si věci ( obrázek v multimédiích) a oblíkla si to. Šla jsem do koupelny a jemně se nalíčila a vzala si zlaté kruhy a šla do pokoje, pokoj jsem si uklidila a vzala jsem si mobyl a šla dolů, šla jsem do kychyně a na ledničce byl byl lístek
Chrysi šli sme z Bieberovými na snídani takže bude pryč dlouho a tak si něco udělej k jídlu, tak měj se hezky zlátíčko :)
To jako vážně? Doufám že to jen sen z který ho se probudím, najednou mi přišla Smska od Austina
Austin: Ahoj Chrisy jdeš ven?
Chrysi: Jak jako ven?
Austin: Čekéj před domem
Chrysi: OK
Odepsala jsem mu a šla před dům, otočila jsem se směrem na Justina dům a v tu chvíli někdo zakryl oči ,,"Kdo to je?" řekla jsem ,,"Překvápko" řekl Austin a já jsem se kněmu otočila a on byl v celí své kráse, hned jsem mu skočila do náruče a on mě objal taky ,,"Kde vůbec bydlíš?" ,,"Koukni" a Austin ukázal na druhou stranu přesně na tu kde jsem viděla jak ti lidi tam něco dělali ,,"Waw, to je bezva" ,,"Já vím aspoň budu stebou" ,,"Hm" a dala jsem dolů hlavu, v tu chvíli mě někdo zatáhl za ruku a já se koukla a byl to Justin celí rudý od zlosti a zatnul pěstí ,,"Čau lásko proč si sním?" ,,"Co Chrys ti sním chodíš?" ,,"Austine né nechodím fakt věřmi" ,,"Chrys miluju tě a nechci aby si sním byla!" ,,"Nerozčiluj se Austine, neboj už sním nebudu" řekla jsem a Austin šel ke mě a dal mi pusu na tvář a šel pryč, Justin se na mě koukl svým výrazem Jako vážně? A Justin mě chtil za loket a táhl mě k němu domů, zavřel dveře a Justin se usmál ,,"Děláš su ze mě srandu?" ,,"Né nedělám" ,,"Ty sním budeš chodit?" ,,"J--jj-o b-uddd-u" zakoktala jsem ,,"Na to můžeš zapomenout jsi moje" ,,"Justine budu sním a hotovo!" ,,"Hm tak ten včerejšek byl kničemu? Včera večer jsem k tobě začal něco cítit" ,,"Nech si ti kecy Justine, miluju ho a chci být sním" ,,"Prostě sním nebudeš!" a Justin šel ke mě a natlačil mě na zeď a bouchl vedle mě velkou pěstí do zdi ,,"Proč mě nenecháš být" a rozbrečela jsem se a dala hlavu dolů ,,"Nechci jseš moje, do tý doby kdyš mě přestaneš bavit" ,,"Justine prosím už mě nech najdi si jinou holku" ,,"Né nenajdu! Jsi pro mě dost dobrá!" ,,"Pochop že chci být sním" ,,"Ale nebudeš si moje" a Justin se usmál a dal mi pusu, ale já hned po tom polibku jsem otočila hlavu.
Justin mě chtil za ruku a šel semnou na horu, zavřel dveře a já jsem šla k oknu a dívala se ven, po chvilce jsem cítila Justina ruku na mím pase ,,"Nebuď hnusná" ,,"Nejsem hnusná jen chci být sním a né stebou" ,,"K čemu ti je on kdyš tu máš mě?!" ,,"On je moje životní láska" řekla jsem a já jsem veděla že mu musím zalhat, numůžů mu řiíct Justinovi že ho strašně miluju a že chci na něho zapomenout ale bude to hodně težký ,,"Né není a už nebude" ,,"Justine ale pročč" ,,"To ti si ze sebe dělala to co nejseš" ,,"Né nedělala" ,,"Kašli na to" ,,"Hm" vypadlo ze mě automaticky, och bože proč sakra já jsem se musela zamilovat do tohodle!?
Sedla jsem si na jeho postel a opřela si dlaně o hlavu.
Z pohledu Justina
To snad né moje Chrysi sr zabouchla do Austina, jako to si ze mě dělá srandu? Ale asi né nesmím jí stratit je to moje děvka a ní už bohužel zůstane do tý doby dokůd se mi bude líbyt, ona si sedla na mojí postel a opřela si dlaně o hlavu a tak jsem si sedl kním a hladil jí po zádech
ČTEŠ
Recovery
De TodoOna pořad touží že jednoho dne jí Austin osloví a bude sní, On je jen děvkař který ubližuje holkám, Ona se jen jednou zamilovala ale věděla že on nebude mít zajem a od tí doby se do žádnýho nezamilovala, On je po koplikovaném vztahu kdy se rozhodl...