Ahojjki holki je tu další část anas se budu líbit :) předem se omlouvám za chybi (mám debilní mobyl) noo přeju vám příjemné čtení :*
Z pohledu Chrysi
Justin mě začíná pořádně srát! Každou chvíli se baví z ňákýma štětkama! Jestli tohle má být jeho hra tak dobře já taky budu hrát ale skončí to tak že Justin bude prosit abych přestala.
Šli sme z Cailin na naše oblíbené místo na pláži v tom na mě všechny vybafli, byla tady celá moje třída a druhá třída, šla jsem k Adrianě a objala jí, silně sme se obímali a kolíbali sme se, odtáhla jsem se od ní a usmála ,,"Jak se máš zlato?" řekla Adriana ,,"Dobře lásko a ty? ?" ,,"No dobře" řekla a zase mě objala a já jí obětí opětovala.
Justin šel ke mě a chytil mě kolem pasu a přitáhl si mě k němu,najednou ke mě přišla parta frajeru naší školy oni jsou překrasný jsou prostě boží, ke mě šel velitel jejich party Maluma, objal mě a já mu objetí objala ,,"Chyběla si mi šmudlo" řekl Maluma kdyš sme se od sebe odtáhli ,,"Ty mě taky punťo" řekla jsem a Justin šel blíž knám a vraždil nás pohledem ,,"Kdo je tenhle šašek?" zeptal se Justin, Maluma se na něho usmál a řekl ,,"A ty seš kdo?" ,,"Tobě to může být jedno" řekl Justin hm takže se to posralo tohle jsem nechtěla Maluma je dost provokativní takže se určitě něco stane ,,"Hele šašek jsi ty" řekl Maluma ,,"Co? Já jsem aspoň nejebal vejfuky od auta mrdino" řekl Justin ,,"A ty jebeš co?!" ,,"Já jebu každéj den né jako ty a už běž od ní pryč a dej jí pokoj" ,,"Chrysi ti sním chodíš?" ,,"No asi jo" ,,"Ahá no škoda já bych ti dal líp" ,,'Ty zmrde" řekl Justin a Maluma se otočil a Justin hned zasáhl, začal ho mlátit a všechny Justina nahrávali na mobilu a křičeli "Deejjj mu" viděla jsem jak byl Maluma celéj od krve fůj s toho se mi dělá špatně, šla jsem k Justinovi a odtáhla ho, A Maluma vztal a já jsem mezi ně šla nevím ani jak ale jednu jsem chytla já a tak Justin ho hodil o zem a šel ke mě a táhl mě nikam od nich dál
Strašně mě bolí celá pravá strana tváře byla to pořádná rána ale to je jedno, vím že tu ránu jsem schitila od Justina ,,"Promiň nechtěl jsem" ,,"V pohodě stáva se to" ,,"Tohle mě totálně vytočilo, on ať se mi rádči vyhýbá nebo to skončí špatně" řekl Justin a zatnul zuby, šla jsem kněmu a pohladila ho po rameni ale on se odtáhl, co mu zase přelítlo přes nos? Vždyť jsem mu nic neudělala, tohle je nenormální jednou je v pohodě jednoi je skvělí a někdy bych ho zabyla.
Sedla jsem si na lavičku v parku a přemýšlela nad tím co jsem udělala zachybu že jsem zamilovala do něho i přesto že ke mě něco prý cîtí tak nikdy spolů nebudem, achh bože tohle jsem si nazasloužila myslím si že i já si zasloužím něco dobrý ho pro mě. Nad tímhle jsem myslela docela dlouho, dokonce jsem si ani nevšimla že Justin sedí tady a je tady Dominik a Cailin. Hm takže aspoň někdo tady je ským je sranda a ti lidi mám ráda jenže jednoho člověka přímo miluju a není dobrý pro mě.
Z pohledu Justina
Mám po náladě protože ten kokot na pláži mě nasral, oba dva se k sobě chovali tak hezki prostě jako kdyby spolů něco měli, možná ten Dominik měl fakt pravdu že Chrysi není taková ják vypadá, možná fakt něco tady spár klukama něco měla, ale nemyslím si že by tady z někým jebala, sto pro jsem jí odpanil já protože je uzká i kdyš teťka jebu já, ale já jí nachytám a uvidîme jak bude mluvit.
Cailim a Chrysi jsou před domem a já Dominik a Sebastian, Chrystiann hraje me basketbal a budem hrát možná i fotbal, jako co jsou za trubky? Pořád dávám koše já a Dominik ale Dominik na mě nemá jsem lepší na mě nemá nikdo v ničem. Koukl jsem se na Chrysi a ona brečela? Co jí zase je? Vždyť jsem nic neudělal, nojo to jsou ti holky.
,,"Kluci dáme pauzu" řekl jsem a oni přikívli , šli sme k holkám a Chrysi si rychle utřela slzy ,,"Co se ti stalo?" zeptal jsem se protože mi jí bylo líto asi to je tím jak jsem si omylem dal pěstí ,,"Nic Justine" řekla a snažila se mluvit v pohodě ale já vîm že jí něco trápý ,,"Noták puso" řekl jsem a sedl si kní a ona se odtáhla tak já na to seru! Snažím na být naní hodnéj a ona takhle? Dobrá jejî věc ,,"Justine můžete nás nechat?" zeptala Cailin ,,"Ok no" řekl jsem a šli sme klukama od nich dál.
Pořád to mám v hlavě co kdyš Chrysi je uplně jiná než si myslím? Jestli mi hraje na city tak jí zabyju! Protože tohle není normální kdyš holka chce naschvál ublížit klukovi. Jestli tohle má v plánu tak se má naco těšit, mám tušení že to co kní já cítím a ona ke mě je pravy bez přetvářek, jenže ona je do mě zamilovaná ale já né, já se vedle ní cítím dobře a mám pocit že ona je ta pravá ale nechci se hned k tomů vracet, jsem rád že kní cítím něco krásnýho a je mi sní dobře ,,"Justine co se jí stalo?" řekl Sebastian ,,"Hmm nevím broo" ,,"To by chtělo něco napravot večer broo" řekl Sebastian a já jsem se usmál a kluci taky a šli sme hrát fotbal. Sundal jsem si tílko bylo mi velký teplo a potil jsem se jak prase. Chrysi se na mě koukla a já hned os ní odvrátil zrak, sakra proč to dělám?! Tím jí jen ublížiju ale ona se ke mě taky zachvala hnusně takže to je vracím.
Z pohledu Chrysi
Právě teťka jsem doma a jsem ve svém pokoji co Justin je ještě venku z klukama, šla jsem na balkón co vedl z měho pokoje, sedla jsem si na židli a povzdychla si, miluju s celí ho srdce chci být jen a jen snîm jenže on ještě né, pořád říká že ke mě něco krásnýho cíti, říkám mu že ho miluju ale on mi na to nic neřekne jen se usměje a tím to celí končí, on je můj život, je můj kyslík který dýchám, on je prostě všechno. Cítila jsem jak po tváři mi stéká sláná tekutina slzy, zase brečím to snad né, venku jsem se kněmu chovala hnusně a lituju toho že jsem se takhle chovala, kdyš jsem se na něho koukla on hned odvrátil odemně zrak což mě zabolelo..
Šla jsem do pokoje a vzala si čisté spodní prádlo kraťasi pohodlné a černý volné tílko a šla jsem stím do koupelny, vyslíkla jsem se a šla do sprchy, pustila jsem na sebe vařící vodu a začla relaxovat, vzala jsem si sprcháš a roznesla ho po svém těle a umyla si vlasi. Vzala jsem si ručník a osušila se, vzala jsem si spodní prádlo a pak se hned oblékla, asi jsem si vyfénovala a navonila se a šla do pokoje, Justi seděl na posteli a vůbec si mě nevšímal, tohle to bolí, sedla jsem si na svojí stranu postele a Justin šel do koupelny.
Justin do pokoje přišel jen v boxerkách a vlasi měl rozházené do všech stran a vypadal strašně moc sexi stěmi vlasimi vypadá lîl, a toje tělo je prostě dokonalý bez chyby prostě on je ten pravý pro mě a jinýho oni nechci,Justin si lehl do postele a já se přikryla a otočila se na stranu, myslela jsem si že mě Justin bude držet ale nic, povzdychla jsem si a zavřela oči a hned usla....
Další část je na světě :) noo snas se vám to aspoň malinko líbilo ;) omlouvám se strašně moc za chybi :/
ČTEŠ
Recovery
RandomOna pořad touží že jednoho dne jí Austin osloví a bude sní, On je jen děvkař který ubližuje holkám, Ona se jen jednou zamilovala ale věděla že on nebude mít zajem a od tí doby se do žádnýho nezamilovala, On je po koplikovaném vztahu kdy se rozhodl...