12.02. Changbin ⭐🎁

64 13 19
                                    

Tegnap nagyon összevesztetek Binnievel mivel már megint féltékeny volt.

*tegnap este az étteremben*

-Hozhatok még valamit? - kérdezte udvariasan a pincér
-Nem köszönjük!-válaszoltad
-Rendben nagyjából 15 és készen is van!-mondta mosolyogva majd elsétált

-Láttad, hogy nézett rád?! És flörtölt is veled! Y/N ismered őt?-kérdezte idegesen miközben vékony, csontos ujjait tördelte.

-Mégis miről beszélsz Changbin?-kérdezted némileg elcsuklott hangon

Nem szólalt meg csak ökölbe szorította a kezét ennek hatására látszottak az erek a karján. Eléggé meglepődtél.

-Indulunk most!

-Megőrültél? De hát már kifizettük!-mondtad kétségbeesetten

-Szóval ennyire fontos? Tudtam, hogy megcsaltál!-mondta viszont már szinte kiabált
Mindenki titeket nézett

-Kérlek Bin nyugodj le..-fogtad meg a kezét

Viszont Changbin mindig is makacs volt, kirántotta kezét a szorírásodból majd kiviharzott az étteremből.

Mindenkire sajnálkozó pillantást vetettél majd párod után rohantál.

*visszaemlékezés vége*

Ahányszor eszedbe jut ahogy nézett vagy amiket mondott egyből könnybe lábad a szemed. Igaz már majdnem 1 éve egy párt alkottok de ezt még mindig nehéz megszokni.

Miközben ezen járt a buksid úgy látszik elszaladt az idő ugyanis mar 10 óra volt.
Büntudatod volt, pedig nem csináltál semmit de erőt vettél magadon és végül nem hívtad fel párod mert ez most az ő dolga lenne.

______

Az ebédet készítetted amikor valaki csengett, gyorsan elzártad a forró gázt és rohantál is az ajtóhoz.

-Biztosan a futár.-gondoltad magadba, ugyanis mára vártál egy csomagot

De nem a futár hanem egy óriási virág csokor fogadott, mögötte pedig a világ legédibb fiúja Changbin állt.

-Úgy sajnálom Jagi!-mondta nagyokat pislogva, majd szorosan karjai közé zárt

-Nem haragszom te buta de kérlek soha többé ne legyél féltékeny soha nem csalnálak meg.. - mondtad miközben egy könycsebb szántott végig az arcodon.

Changbin mégszorosabban megölelt miközben a hátadat simogatta.

Kicsit eltolt magától majd méllyen a szemedbe nézett.

-December másodika van, irány díszt venni! -kiabálta hirtelen

-De előbb segíts főzni!

______

-Jagi add ide a kést kérlek!

-Melyiket?

Changbin nem válaszolt csak odanyult de véletlen összeért a kezetek, hirtelen elkaptad mert elég kellemetlen volt de Bin nem zavartatta magát és inkább megmarkolta a kezed.

-A főzés kicsit várhat nem?

Majd hirtelen felkapott és megpörgetett. Ledobott a kanapéra és odafeküdt melléd.

-Ma még meg sem csókoltál.

-Talán ideje lenne bepótolni. - mondtad majd rámásztál és elkezdted csókokkal elhalmozni.

13:00

Végül az ebéd nem készült el viszont legalább együtt töltötték az időt de eközben ideje volt elmenni vásárolni.

Bepatantatok Bin kocsijába majd meg sem álltatok a plázáig. Számos boltba bemenetek és nem kis zsákmánnyal tértetek haza majd közösen elkezdtétek díszíteni a lakást.

____

-Szeretlek Y/N, nem akarlak a hülyeségeim miatt elvesziteni.

-Nem fogsz Bin!

-Csak azért vagyok ennyire féltékeny mert te vagy nekem a legfontosabb imádlak gyönyörűm!-mondta Bin könnyes szemekkel majd lassan ajkaidra hajolt

Ebben a csókban az összes érzelme benne volt. 💞

Sziasztok!
Ez sem lett valami jó rész de én mindent megprobáltam és elég régen írtam, úgyhogy nézettek el ha az első pár rész béna.

De remélem elnyerte a tetszésedet _-changbin-_ és köszönöm a kérésed! ^^
-

Ja es ha valaki emlékszik a Csak mi kettenre nemsokára érkeznek az átírt részek mivel már készülnek!

+Mai kép

+Mai kép

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝘈𝘥𝘷𝘦𝘯𝘵 𝘞𝘪𝘵𝘩 𝘒𝘱𝘰𝘱 𝘐𝘥𝘰𝘭𝘴| 2023Where stories live. Discover now