12.20. Sunghoon ⛸️❄️

40 11 5
                                    

A nap lassan és unalmasan telt, vagy a tévét kapcsolgattad vagy a telefonodat bámultad. Majd ezt a folyamatot párod szakította meg.

-Szia Y/N! Megjöttem, ma előbb elengedtek! - mesélte izgatottan

-Nagyon örülök!-mondtad majd egy puszit nyomtál puha ajkaira

-Egyébként tavaly tél óta nem koriztam, pedig tudod mennyire imádok, nem lenne kedved eljönni velem?-nézett rád a lehető legaranyosabban

-Ahj Honnie, tudod, hogy nem tudok neked ellenállni!-forgattad a szemeid de, de ez tényleg így volt nem tudtál nemet mondani még akkor sem ha nem a szíved sportja a korcsolya

-De előtte ebédeljünk kedves Jégkirály.-gunyolódtál

-Ahogy csak szeretnéd Jégkirálynőm.-hajolt oda majd udvariasan kézencsokolt

Kuncogva elhuztad a kezed majd megterítettél és kiszetted tányérra az ebédet.

-Nagyon finom lett Jagi köszönöm!

-Nagyon gyors voltál, nem meglepő, najo induljunk korizni!

Sunghoon szemei felragyogtak és rohant is a korcsolyákért. Melegen öltöztetek ugyanis -2° volt. De szerencsére nem kelett sokat a hidegben lenni ugyanis a kori pálya nagyon közel volt.

Amint megérkeztetek egyből átvettétek a korcsolyákat és a pálya felé vettétek az irányt. Már 6 éves korod óta nem húztal korit a lábadra emiatt a hasadba egy kellementeln görcs telepedett le.

-Nagyon félek Sunghoon..-suttogtad, úgy, hogy párod ne hallja

-Tessék?

-Semmi semmi.

-Figyelj Jagi bármi van itt leszek meletted, foglak, nem emgedlek el, ha bármi baj van csak szólj és hazamegyünk.

Gyors ölelésbe invitáltad a fiút majd nagy levegőt vettél és ráléptél a jégre. Szerencsére Hoon fogta a kezed mert majdnem elcsúsztál.

-Nem számítottam rá, hogy ilyen csúszós lesz.

Sunghoon csak nevetett majd annyit mondott : Várj itt és kapaszkodj a legjobb korlátba.

Sunghoon elkezdett egy irányba menni majd hátrafordult és csúszott tovább úgy ment a jégen mintha egy angyal repülne a felhők között. Kisebb nagyobb trükköket csinált majd hirtelen lefékezett elötted.

-Ez már nagyon hiányzott.

Tátott szájjal nézted az egész „műsort" a jégpályán lévő emberek odajöttek Sunghoon-hoz és gratuláltak az ügyességéhez több tini lány is kért vele fotót sőt valaki egy felajállást is adott neki, hogy egy másik országban korizhat és garantáltan kiviszik az olimpiára.

-Köszönöm ezt a nagylelkű felajánlást de semmi pénzért nem hagynám el a barátnőmet.-mutatott rád majd karjaiba zárt

Elképesztően jól esett amit mondott, viszonoztad ölelését majd ajkaira fókuszáltál és lágy csókban részesítetted.

Pár pillanattal később a fiú is ajkaidat vette célpontba és csókja felmelegítette az egész lefagyott tested.

-Ezek szerint a Jégkirály mégsem olyan fagyos




Sziasztok! Ez a rész kicsit hoszabb lett az előzőekhez képest de még mindig le vagyok maradva ha minden jól megy ma bepótolom. Köszönöm a kérésed JzminSarang remélem tetszett!

💋

+mai kép

+mai kép

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.



𝘈𝘥𝘷𝘦𝘯𝘵 𝘞𝘪𝘵𝘩 𝘒𝘱𝘰𝘱 𝘐𝘥𝘰𝘭𝘴| 2023Donde viven las historias. Descúbrelo ahora