Már hónapok óta vártad ezt a napot ugyanis 2 éve pont ezen a napon szeretettek egymásba Joshuaval. Nagyon fontos volt számodra a jó ajándék ezért is nem egy tárgyat hanem egy élményt akartál ajándékozni párodnak vagyis egy wellness nyaralást ugyanis már legalább fél éve nem voltatok együtt sehol. Méghozzá egy ötcsillagos luxus hotelbe szólt ez a nyaralás már izgatottan vártad, hogy a fiú is hazaérjen.
Az időt olvasással töltötted és kicsit rendet raktál, sütöttél Joshua kedvenc sütiéből,ez pedig egy csoki darabos keksz. Nem sokkal később már ki is vetted a forró süteményeket a sütőből amiknek isteni illata beterítette a szobát. Gyorsan egy karácsonyi dobozba helyezted és hagytad, hogy kicsit kihűljön. Gyorsan egy díszes borítékba helyezted a hotel papírokat amikor ajtónyitódásra lettél figyelmes gyorsan elrejtetted a csomagot majd az ajtóhoz rohantál.
-Szia manó!- bújt hozzád párod.
-Nagyon hiányoztál! - mondtad boci szemekkel.
-Sütöttél sütit? - húzta félmosolyra a száját.
-Igen méghozzá a kedvencedet.
Gyorsan az illat után szaladtatok majd Joshua fel is falt párat majd egy ajándékcsomagot nyújtott feléd.
-Tessék Jagi! - mondta teli szájjal.
Nevetve vetted át a cuki csomagot és mint egy kisgyerek olyan gyorsasággal nyitottad ki az ajándékot.
Pár pillanattal késöbb könnyes szemekkel néztél a fiúra.- J-Joshua én én.... - szorítottad magadhoz az ajándékot.
Nem tudtál megszólalni konkrétan a legjobb ajándékot adta neked ennél jobban nem örültél volna semminek...
Ez pedig egy montázs volt az elmúlt év legjobb pillanatairól az első nyaralás az első filmezés az első korcsolyázás az első csók, amikor megismertétek egymás szüleit az első karácsony az első szilveszter és az első évforduló...A torkodban keletkezett gombóc miatt nem tudtál semmit mondani csak megcsókoltad párod és zokogva mosolyogtál rá.
-Szóval tetszik? - viccelődött Joshi.
-Ez nem kérdés! -mondtad de hangod még nem állt a helyére.
Szipogva adtad barátod kezébe a borítékot. - Tessék itt ez a semmiség... - néztél megvetően a borítékra.
-Ugyanmár szívem! - nézett rád kisfiúsan majd kinyitotta a borítékot
Pár pillanatig csöndben tanulmányozta majd látszott az arcán, hogy egy kis könnycsepp megindult, ujjadal letörölted majd párodra néztél-Na? Ennyire rossz...?
- Wellness veled??? Ez, hogy lehetne rossz?!- kérdezte de már ő sem tudta megálni elkezdett pityeregni.
Majd magához szorított és együtt nézegettétek a montázst és falatoztatok a sütiből.
Ennél több nem is kellett...
---------------------------------------------------------------
Sziasztok! Nézegettem a telom vázlatait és a tavalyi kalendáriumbol le volt mentve pár rész igy kicsit átírtam és gondoltam kirakom ezt anno még én írtam, sajnos az a profil már nincs meg de örülök, hogs pár rész igen.
Remélem tetszett! ❤️
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝘈𝘥𝘷𝘦𝘯𝘵 𝘞𝘪𝘵𝘩 𝘒𝘱𝘰𝘱 𝘐𝘥𝘰𝘭𝘴| 2023
ФанфикHogyha szeretnél a kedvenc Kpop idolaiddal tölteni 24 napot akkor less bele! ;) Sziasztok ez lényegében egy 24 napos adventi „kalendárium" ahol minden nap egészen karácsonyig érkezik egy történet remélem tetszeni fog! Előre is Boldog karácsonyt! ❤️❄...