12.22. Soobin🎿⛷️

41 9 24
                                    

Párod azt találta ki, hogy mi lenne ha elmenéttek síelni mivel még nem voltál soha ezért beválalltad a programot. Persze a többiek is jönni Fognak. Ezért ez egy közös élmény lesz.

Mivel már csak 2 óra van az indulásig gyorsan összepakolsz pár meleg ruhát és minden szükséges dolgot amely 2 napra kell.Gyorsan felhúzod bakancsod majd kifelé veszed az irányt Soobin már ott vár a kocsiban gyorsan odatrapollsz. Ropog alattad a frissen esett hó. Annyira gyönyörű...

-Szia Soobin! - mondod jókedvűen.

-Szia Jagi! A többiek külön kocsival mennek - mondta majd berántott az anyósülésre.

Az autó út nyugisan telt zenét hallgattatok, hülyéskedtetek, és egyszer be is aludtál, párod ébresztett fel amikor odaértetek. Kiszálltál és egy óriási hotel tárult a szemed elé az épület mögött húzódott egy sí pálya. Nagyon Boldog voltál de mindezek mellet fáztál.

-Soobin nagyon fázom. - mondtad vacogva.

-Vedd fel az én kabátom is. - majd rádemelte meleg kabátját és egy puszit nyomott a szádra.

-De meg fogsz fázni!

-És? Az a lényeg, hogy te ne fázz meg. - mondta mosolyogva.

-Szeretlek! - mondtad elpirulva.

-Én is téged mindennél jobban! - majd egy puszit akart nyomni a hajadba de megérkeztek a többiek.

-Sziasztoooook! - kiabálta Taehyun majd odajött hozzátok átölelte Soobint majd téged.

-Hiányoztatok srácok! Már rég találkoztunk! - mondtad boldogan.

-Vigyük be a csomagokat! - Kiáltott Yeonjun a kocsiból.

~kB 15 perc elteltével már mindenki megkapta a szobakulcsát odaértetek a szobátokhoz Soobinal majd kinyitottad
az ajtót és egy luxus szoba tárult eléd francia, ágy jakuzzi és szobaszervíz ezek melett a kilátás valami eszméletlen volt.

-Probáljuk ki a jakuzzit '- mondta csillogó szemekkel Soobin.

-Este kiprobálhatjuk miután feljöttünk síelésből. - mondtad mosolyogva.

Sietve mentetek le miután fel vettétek a sí cuccotokat, a recepciónál kértetek bérleteket és megkaptátok a sítalpat és a síbotot. Gyorsan kimentetek a hóra majd beültetek a felvonóba. Vastag ruhádon keresztül is érezted Soobin meleg kezét a derekadon. Füledbe csak ennyit sutogott.

-Csini vagy ebbe a ruhába! - húzta perverz mosolyra a száját.

-Soobin ne rám koncentrálj! - mondtad kuncogva.

-Soha nem tudnék nem rád koncentrálni.

-Szerelmesek megjöttünk! - Szakította meg a pillanatot Kai.

a többiek kiszálltak előtted Soobin megállt a felvonó ajtaja előtt és a kezét nyújtotta.

-Hercegnőm! - rakta még közelebb a kezét.

-Köszönöm uram! - montad egy pukedli kíséretében.

Ezutan Soobin egy csók csatába invitált, elfogadtad a meghívást. De rá kellett jönnötök, hogy ezt mindenki végig nézte. Elpirulva váltatok el egymástól és mintha mi sem történt volna a pálya elejére csoszogtatok.

-Én félek Soobin... - mondtad miközben lefelé néztél a hegytetőről.

-Nem kell Jagi amíg itt vagyok nem kell! - ölelt át.

-Köszönöm manó! - montad kicsit nyugodtabban.

percekkel később végre rávetted magad, hogy lecsússz hiszen a többiek már rég lent voltak a melegedőbe csak te és Soobin voltatok még ott fent.

-Mehet Jagi? - kérdezte Soobin.

-Igen háromra!

-1.... 2....3....

nem sokkal később már csak annyit vettél észre, hogy lent is vagy a többiek pedig tapsviharban részesítettek mivel leértél. Nevetve meghajoltál majd Soobin-hoz rohantál és mellkasába fúrtad a fejed.

-Ügyes vagy Jagi! - simogatta meg a hajadat.

-Szeretlek!

-Srácok kértek forralt bort? - kérdezte Beomgyu.

Végül csak forró csokit ittatok és pár órán belül vissza mentetek a szobátokba mivel már későre járt. Soobin örömére még kiprobáltátok a Jacuzzi-t. Nagyon romantikus volt.


*̣̥☆·͙̥❄‧̩̥࿌ིྀ྇˟͙☃️˟͙࿌ིྀ྇‧̩̥❄·͙̥̣☆*̣̥

Sziasztok! Szintén egy tavalyi rész remélem tetszett!

💋

UI:egész nap szakad nálam a hó nagyon boldog vagyok

+Mai képek

(ő kálmán)



𝘈𝘥𝘷𝘦𝘯𝘵 𝘞𝘪𝘵𝘩 𝘒𝘱𝘰𝘱 𝘐𝘥𝘰𝘭𝘴| 2023Donde viven las historias. Descúbrelo ahora