Az ébresztő hangjára keltem kint szakadt a hó, az emberek a havat lapátolták, hogy minél előbb eljussanak a munkahelyükre.
Főztem magamnak egy meleg kávét majd leültem a kanapéra és csak a csatornákat kapcsolgattam valami érdekes után kutatva. Megcsippant a telefonom ami azt jelezte, hogy 2 hét múlva karácsony, először nem hittem a szememnek majd amikor kideritettem, hogy biztosan nem álmodok felhívtam Felix-et, hogy nem-e jön el velem ajándékokat nézni. Nyilván igent mondott. Ezért felkászálódtál a meleg kanapé védelméből és a csípős hidegbe vetettem magad.
A busz nagyjából 10 percen belül meg is érkezett és egyenesen a bevásárlóközpontig vitt. Ott leszálltam és azonnal Felix-et kerestem, már hívni akartam amikor megszólitott.
-Szia Y/N! - tárta ki a karjait én pedig beleugrottam, majd percekkel később amikor már kellemetlennek tünt elengedtem majd a cipőm orrát pásztáztam mintha lenne rajta valami érdekes. Lix kósza hajtincseimet a fülem mögé türte majd egy puszit nyomott a homlokomra. Éreztem ahogy elpirulok ezért inkább elindultam a bejárat felé.
Az egész központ karácsonyi köntösbe volt öltöztetve. Nagyon hangulatos volt.
Sok boltba bementünk, és egyre csak telt az idő.
-Jagi nem megyünk el enni? - kérdezte Lix
-Te Jaginak hívtál? - kérdeztem meglepődve, még sosem nevezett így.
Neharagudj ki-kicsuszott.. -nézett sajnálkozóan. Az ujjamat a szája elé raktam jelezve, hogy maradjon csöndbe majd átöleltem.
Karjait arcomra csusztatta majd ajkaimra hajolt, csókja lágy volt és végtelenül gyengéd mélyen felkavart, a pulzusomat az egekbe lökte de közben ártatlan volt és a lelkemet perzselte ahogy közben hátradöntötte a fejemet hogy felfedezzen mintha most csókolóznánk először, és talán így is volt.
Sziasztok! Szintén nagyon rövid rész de le vagyok maradva sajnálom:( remélem tetszett __mrs_malfoy__, köszönöm a kérésed! ❤️
+mai kép
KAMU SEDANG MEMBACA
𝘈𝘥𝘷𝘦𝘯𝘵 𝘞𝘪𝘵𝘩 𝘒𝘱𝘰𝘱 𝘐𝘥𝘰𝘭𝘴| 2023
Fiksi PenggemarHogyha szeretnél a kedvenc Kpop idolaiddal tölteni 24 napot akkor less bele! ;) Sziasztok ez lényegében egy 24 napos adventi „kalendárium" ahol minden nap egészen karácsonyig érkezik egy történet remélem tetszeni fog! Előre is Boldog karácsonyt! ❤️❄...