12.08. Hyunjin ❄️❤️

45 10 8
                                    

A mai nap leszakadt a hó emiatt nyilván az egész nap erről szólt.
Nem kelett munkába menni a hószünet miatt ugyanis nagyon csúsztak az utak és nem tudtak minden havat eltakarítani. Izgatottan húztad fel hótaposódat majd bezártad az ajtód és rohantál az óriási fehér kupachoz. A legjobb érzés amikor ropog alattad a friss hó, ezért ezt kiélvezve becsuktad a szemed éa gondolkodtál vajon Hyunjin mikor ér ide.
Viszont barátod kihasználva ezt az alkalmat halkan odalopozott hozzád majd megijesztett. Nagyot sikitottál majd megfordultál és a nyakába ugrottál.

-Hiányoztál. - suttogta füledbe

-Te is nekem. - mondtad elérzékenyülve

Hyunjin a szemedbe nézett majd letörölte a meginduló könnycseppeket és megsimította puha arcod.

-Lenne kedved elmenni egy karácsonyi boltba majd hóembert épiteni?

-Perszeee! - kiáltottad majd el is indultatok.

Kézenfogva jártátok a jeges Szöuli utcákat. Elég korán volt emiatt kevesen voltak az utakon így nyugodtan kettesben tölthettétek az időt anélkül, hogy bárki vagy bármi megzavart volna.

Úgy gondoltad kicsit lemaradsz párodtól és megdobod hógolyóval a terved sikerült is viszont Jinnie elkezdett feléd futni és felkapott.

-Tegyél le Hyunjin!! - kiabáltad de a fiú nem halgatott rád és úgy cipelt téged mint egy kisbabát. Az út hátrálévő részét duzzogva töltötted Hyunjin karjaiban.

A bolt előtt lerakott majd kinyitotta neked az ajtót. Puffogva bementél majd amint megláttad a kínálatot felcsillantak a szemeid minden karácsonyi volt.

Nagyjából 20 percel később 2 megtömött táskával léptetek ki a boltból majd Hyunjin mosolyogva nézett.

-Tudtam, hogy tetszeni fog!

-Köszönöm Jinnie!-ölelted át majd haza is indultatok.

Otthon:

Mindent a helyére pakoltál majd a hóember építés előtt ittatok egy forró teát, és utána indultatok is ki.

Elkeztétek a testét csinálni amikor véletlen egymásba ütköztetek. Majd egy percre abbahagytátok, és elkapott a pillanat varázsa.

Szorosan összesimultatok, majd mélyen egymás szemébe néztetek, és az idilli pillanat betetőzéseként ajkaitok szenvedélyes csókban forrtak össze, ebben a pillanatban a gravitáció megszűnt, és akár a fellegekbe is fel tudtál volna repülni annyira boldog voltál.

A hóember nem készült el de több ilyen csók is volt aznap este.



Sziasztok ez egy nagyon rövid és nagyon összekutyult rész lett de nagyon le vagyok maradva remélem nem gond.
Köszönöm a kérésed Hanna_vok remélem tetszett! ❤️

+mai kép(megint elfelejtettem)

𝘈𝘥𝘷𝘦𝘯𝘵 𝘞𝘪𝘵𝘩 𝘒𝘱𝘰𝘱 𝘐𝘥𝘰𝘭𝘴| 2023Место, где живут истории. Откройте их для себя