6:00
Már nagyon izgatott voltál, ugyanis pár óra múlva már az évfolyamoddal fogsz síelni a hegyekben.
Még egyszer leelenőrizted, hogy mindent beraktál-e majd szaladtál felvenni a csizmád és a kabátod, és már indultál is az iskolához.
Amint odaértél Yeonjun már üdvözölt is-Jó reggelt Y/N! - mondta mosolyogva majd megragadta a karod és a busz felé vezetett
-Gyerekek mindenki rendeződjön párokba ugyanis mingyárt megszámolunk titeket!-mondta az osztályfőnök
Yeonjun izgatottan szorongatta a kezed majd amint lehetett felrohantatok a buszra és automatikusan egymás melett foglaltatok helyet.
-Kérsz Szodzsut?-kérdezte nevetve
-YEONJUN! TUDTOMMAL NEM LEHET ALKOHOLOS ITALT HOZNI!-akadtál ki
-shh, ha nem tudják meg nem lehet baj, és amúgy sem nagy az alkoholtartalma van akik sokkal erősebb italokat hoztak.-mondta, majd monológja végen kacsintott
Csak megforgattad a szemed és inkább bedugtad a füllhallgatód a fülledbe és elinditottál egy Chill playlistet.
Körülbelül az út felén jártatok amikor megálltatok egy kissebb szünetre.
Gyorsan kipattantatok a buszból és már szaladtatok is a mosdóba majd később a büfébe.
-Mit szeretnél?-kérdezte a fiú udvariasan
-Egy forró csoki jó lesz, köszönöm!
Yeonjun azonnal kikérte a 2 forrócsokit majd gyorsan leültetek ugyanis egy óriási turista csoport érkezett a helyre.
Körülbelül 10 perc múlva készen voltatok ezért a jármű felé vettétek az irányt, de hirtelen a nagy tolakodásba valaki ellökött de hála Yeonjun reflexeinek nem lett semmi bajod. Viszont a fiú hősiesen kiállt érted és odaszólt, hogy jó lenne vigyázni.
10:00
-Gyerekek mindenki lassan kezdjen el készülődni ugyanis fél óra és odaérünk a helyszínre! Senki ne hagyjon itt semmit a szemetet pedig egy helyre gyűjtsétek!-mondta el a tipikus, berögzült szöveget az ofő
Mindent összeszedtél magad körül és felkeltetted a meletted bóbiskló fiút aki nagyjából egy órával ezelőtt elaludt.
-Már ott vagyunk?-motyogta két ásítás között
-Nem, viszont 25 perc múlva igen.
Yeonjun örömében felállt elkezdett kiabálni.
-SÍELNI AKAROOOK!
gyorsan visszarántottad a fiút majd a fülébe súgtál
-Talán túl sok volt az a fél üveg Szodzsu is...Csak nevetett.
10:35
Kivettétek a cuccokat a buszból majd percekig csak a havas tájban gyönyörködtetek.
-Segítsek hozni?-szakította meg a varázslatos pillanatot drága Yeonnie
-Igen azt megköszönném. - dadogtad elpirulva
Még egészen eddig nem éreztél ilyen érzést iránta. Pillangók.
11:49
Nem bírtad kiverni a fejedből őt mióta osztálytársak letettek azaz 3 éve soha nem voltak ilyen gondolataid, talán van olyan, hogy te és ő? Ezek a gondolatok kavarogtak az agyadban és egyszerűen nem akartak eltünni.
12:15
A hangosbemondóba(ami az üdülő minden folyosóján volt) bemondták, hogy ebédidő van ezért a 2 szobatársaddal Nabi-val és Hana-val elindultatok az ebédlő irányába.Svédasztalos választék volt így a kedvenceidet választottad. Majd barátiddal elkezdtél falatozni.
13:32
Mindenki indulhatott síelni ez volt ennek a 3 napos kirándulásnak a lényege ezért eléggé megréműlve de mégis izgatottan vágtál neki ennek a kalandnak. Felöltöztél melegen és felvetted a csizmádat majd a felvonó felé mentél, a friss hó csak ropogott a lábad alatt. Yeonjun ott állt a haverjaival. Hát ki más?
Próbáltad elkerülni de sajnos észrevetted.-Y/N! SZIAA!-ordította
Lassan megfordultál majd finoman integettél és megvártad amég a fiú odalép hozzád.
-Menjünk együtt!-ragadta meg karod és a felvonó felé vitt
Az út békésen de mégis kínosan telt. Néha összért a kezetek akkor összenevettetek majd gyorsan elkaptátok azt. De végül megérkeztetek a hegy tetejére.
13:48
-Te már síeltél?
-Nem még soha..-mondtad rémülten
-Ne félj nem lesz semmi baj majd megyek lassan melletted, egyébként nem meredek ez a hegy.-mosolygott
Jajj ne már megint a pillangók de most nagyon durván repedesnek ide oda a hasamban-gondoltad magadban
Inkább próbáltál nem rá koncentrálni ezért elkeztetek síelni, kifejezetten jól ment és Yeonjun végig vigyázott rád.
14:25
Nagyon gyorsan elszaladt az idő, kicsit lepihentetek ezért vissza mentetek a szálláshoz és megbeszéltétek, hogy este a tábortűznél mindenképpen találkoztok.
A tábortűznél
Már vagy 10 perce a tűz előtt álltál és bámultad a teliholdat, gyönyörű volt ahogy lassan szállingózik a hó a tűz melegen pattog a diákok pedig halkan nevetgéltek. Majd hirtelen egy ismerős hang zökkentett ki az ábrándozásból.
-Szia..
-Szia..
Odaállt melléd és féloldalasan átölelt.
-Olyan romantikus minden.
-Szerintem is.
Minden tökéletesen történt.
Yeonjun egyre közelebb húzott magához míg már csak egy apró rés volt közötettek.
Nem gondoltad, hogy érezni fogod, hogy meg akarod csókolni de most ez történt.
És nagyon úgy tűnik, hogy vele is.Lassan közeledett feléd majd hideg ajkaidra lehelt egy meleg csókot amely az egész testedet felmelegítette fimom volt és puha. Soha nem érezted még ezt az érzést, az egész testedet szédszették a pillangók, most voltál igazán boldog. Nehezen de elválltatok egymástól és ölelkezve néztétek a hóesést.
Sziasztok! Itt is van a mai ablakocska
sheades kérdésére, remélem tetszett! Ezt lehet éjjel rakom ki ugyanis most írtam meg! Szép napot! ❤️Ui:Ezt később írom ide de ez egy álmom alapján íródott legalábbis addig amég oda nem értek, csak nem Yeonjun hanem egy másik nem Koreai fiúcska szerepelt benne ^^
+Mai kép
BẠN ĐANG ĐỌC
𝘈𝘥𝘷𝘦𝘯𝘵 𝘞𝘪𝘵𝘩 𝘒𝘱𝘰𝘱 𝘐𝘥𝘰𝘭𝘴| 2023
FanfictionHogyha szeretnél a kedvenc Kpop idolaiddal tölteni 24 napot akkor less bele! ;) Sziasztok ez lényegében egy 24 napos adventi „kalendárium" ahol minden nap egészen karácsonyig érkezik egy történet remélem tetszeni fog! Előre is Boldog karácsonyt! ❤️❄...