5.

42 3 46
                                    

Ο Μιχάλης κοίταξε την Μαρία, τα μάτια της ήταν ορθάνοιχτα και έλαμπαν, ήταν μεθυσμένη αλλά ταυτόχρονα εννοούσε αυτά που έκανε και έλεγε. Έκανε να στραφεί στον Ερνέστο αλλά δεν πρόλαβε. Η Μαρία τον φίλησε και πάλι και το χέρι της άφησε το δικό του για να προσγειωθεί στα πόδια του. Ευτυχώς όχι εκεί που θα μπορούσε, σκέφθηκε ο Μιχάλης, αλλά την επόμενη στιγμή η Μαρία μετακίνησε το χέρι της και άγγιξε τον ανδρισμό του. Το άγγιγμα ήταν απαλό και δειλό, είχε συναίσθηση τι έκανε, αλλά και πάλι ήταν αρκετό για να στείλει ένα ρίγος στον Μιχάλη.

-Μαρία, είσαι μεθυσμένη, σε παρακαλώ να το σταματήσεις αυτό.

Η Μαρία τράβηξε το χέρι της από τον ανδρισμό του και έπιασε και πάλι το δικό του χέρι. Αυτή τη φορά δεν το οδήγησε στο στήθος της. Το οδήγησε κάτω από το φόρεμά της, ανάμεσα στους μηρούς της, και έσφιξε τα πόδια της. Ο Μιχάλης έκανε να τραβήξει το χέρι του και βρέθηκε να χαϊδεύει τη σφιχτή σάρκα της. Η κοπέλα αναστέναξε και χαλάρωσε το σφίξιμο. Ο Μιχάλης συνέχισε να τη χαϊδεύει ως που άγγιξε το εσώρουχό της.

-Ναι, ψέλλισε η Μαρία. Ναι.

Έσπρωξε το σώμα της λίγο μπροστά δίνοντάς του χώρο και ο Μιχάλης χάιδεψε απαλά την ερεθισμένη της σάρκα πάνω από το εσώρουχο. Τα χείλη της Μαρίας μισάνοιξαν ενώ τα μάτια της έκλειναν σαν για να απολαύσει την αίσθηση.

-Κάνε με δική σου, είπε.

Ο Μιχάλης έκανε να παραμερίσει το λεπτό ύφασμα που τον χώριζε από το κέντρο της γυναικείας της φύσης και αυτή η κίνηση τον έκανε να συνειδητοποιήσει σε τι ήταν έτοιμος να προχωρήσει.

-Μαρία, είπε απότομα ενώ είχε κοκκινίσει, δεν πρέπει να συνεχιστεί αυτό. Είσαι μεθυσμένη.

Ο Μιχάλης τραβήχτηκε από την κοπέλα και στράφηκε στον Ερνέστο, που ακόμα μιλούσε με τη Δανάη.

-Έχουμε ένα πρόβλημα, είπε.

-Τι πρόβλημα;

-Η Μαρία είναι μεθυσμένη.

Ο Ερνέστος σηκώθηκε από τη θέση του με την Δανάη να ακολουθεί. Εκείνη ήταν που έσκυψε πάνω από τη Μαρία. Δεν ήταν δύσκολο να καταλάβει ότι ήταν μεθυσμένη αλλά σαν γυναίκα να καταλάβει και τι άλλο συνέβαινε. Κοίταξε τον Μιχάλη. Γύρισε και κοίταξε την Μαρία πάλι και βεβαιώθηκε, η κοπέλα ήθελε τον Μιχάλη. Ήταν σωστό να πει σε εκείνον να την συνοδέψει; Από την άλλη ήξερε ότι εκείνος δεν θα άφηνε να πάθει κανένα κακό η Μαρία. Καθώς δεν μπορούσε να φύγει ένας από τους συνοδούς και δεν ήταν πολλά τα αγόρια που θα εμπιστευόταν ούτε ήθελε να την στείλει με κάποια κοπέλα επειδή φοβόταν για την ασφάλειά τους, αποφάσισε να στείλει τον Μιχάλη μαζί της.

Τα Μονοπάτια Του ΈρωταWhere stories live. Discover now