Ο Μιχάλης κοιτούσε το πρόσωπό της Μαρίας προσπαθώντας να μαντέψει τι έλεγε η κοπέλα με τους γονείς της. Δεν ήθελε να της συμβεί κάτι από τη στενοχώρια ή έστω να λυπηθεί. Και πολύ περισσότερο δεν ήθελε να γίνει αυτό για κάτι στο οποίο είχε και εκείνος μέρος της ευθύνης. Δεν ήταν ότι είχε γίνει κάτι κακό ή ότι ένιωθε ενοχές. Το πώς είχε νιώσει σήμερα το πρωί ξυπνώντας με την Μαρία στην αγκαλιά του ήταν κάτι ασύλληπτο και απερίγραπτο, λίγες φορές είχε βιώσει τέτοια γαλήνη και πληρότητα. Για τον τρόπο και μόνο που τον κοίταζε δεν ήθελε κανένα κακό να συμβεί στην Μαρία.
Η κοπέλα τελείωσε την συνομιλία της και γύρισε να βγει από τον τηλεφωνικό θάλαμο. Τα μάτια της ήταν υγρά, δάκρυα έτρεχαν στα μάγουλά της.
-Μαρία; Τι έγινε; Τι σου είπαν;
Η κοπέλα τον κοίταξε και χαμογέλασε. Ύστερα τον αγκάλιασε και τον φίλησε στα χείλη με πάθος. Μετά από ένα παρατεταμένο, παθιασμένο φιλί, τραβήχτηκε και είπε:
-Με συγχωρούν. Είπαν δεν πειράζει.
Τον ξαναφίλησε.
-Αφού το ήθελα εγώ, είναι όλα εντάξει, να πάρουμε προφυλάξεις την επόμενη φορά μόνο.
Τον φίλησε και πάλι. Ύστερα γέλασε ευτυχισμένη. Το σύννεφο που σκίαζε την ευτυχία της είχε φύγει και μπορούσε να απολαύσει αυτό που ένιωθε.
-Τι θέλεις να κάνουμε; τη ρώτησε ο Μιχάλης χαρούμενος που την έβλεπε έτσι ξένοιαστη.
-Μπορούμε να πάμε να φάμε;
-Ναι, έλα.
Βρήκαν κοντά ένα Μακ Ντόναλντ'ς και κάθισαν με μια παρέα συμμαθητών τους που περιλάμβανε τον Δημήτρη, την Χριστίνα και την Άντζι.
-Τι σας ήλθε και φιληθήκατε εκεί πέρα στη Φοντάνα Ντι Τρέβι; ρώτησε τον Δημήτρη ένας συμμαθητής τους. Μπροστά στον Ρήγα κιόλας.
-Γιατί απαγορεύεται; είπε η Χριστίνα. Δεν είμαστε στο σχολείο.
-Είμαστε με το σχολείο, είπε μια κοπέλα.
-Αν τους τιμωρήσουν γιατί φιλήθηκαν, είπε η Άντζι, τι θα έπρεπε να κάνουν στον Σταύρο;
-Φιλήθηκε κι αυτός;
-Δεν φιλήθηκε απλά, ξεσκίστηκε με την Μαρίνα στο πλοίο.
-Αυτό είναι παλιό, είπε ένας από την παρέα. Χθες το βράδυ ο Σταύρος κοιμήθηκε, με τη Μαρίνα και με εκείνη την κοκκινομάλλα, την Φαίη. Και δεν εννοώ διαδοχικά. Τις πήρε στο δωμάτιό του μαζί.
YOU ARE READING
Τα Μονοπάτια Του Έρωτα
RomanceΜια εκδρομή στην Ιταλία για τους μαθητές ενός σχολείου λίγο πριν τις εξετάσεις θα είναι αφορμή για μαθήματα ζωής πάνω στη φιλία, στις σχέσεις και τον έρωτα. Τόσο το συναίσθημα όσο και την εμπειρία.