Pov; Hamile kalırsanız.
Not; Damian reşitdir.
Dick Grayson
ˏˋ°•*⁀➷Tanrım, ilk öğrendiğinde neredeyse fenalık geçiriyordu- Ama kısa sürede kendine geldi ve sana mutlulukla sıkı sıkı sarıldı ve uzun süre bırakmadı. O an dünyanın en mutlu insanı gibiydi.ˏˋ°•*⁀➷O günden sonra sana karşı daha dikkatli ve ilgili olmaya çalıştı.
ˏˋ°•*⁀➷Bebeğini doğduğunda kucağına almasını hayal etmesi bile onu gülümsetmeye yetiyor.
ˏˋ°•*⁀➷Eğer hormonlar yüzünden ağladığını görürse kalbi acır. Seni güldürmek ve ağlamanı durdurmak için komik şeylerden ve ya anılarında bahseder.
"Ve ben Jason'u avizeden sarkıtırken bir an onu tutamadım ve elimdenkaydı- Sonra bir baktım Jason ve avize yerde."
"Bekle, ne?- JDKWHSKSHWKJSKWH"
ˏˋ°•*⁀➷Gece her yatarken sana sarılır ve çocuğunuzun nasıl görüneceğini hayal eder.
ˏˋ°•*⁀➷"Sence bebeğimizin görünüşü nasıl olacak? Senin saçlarına ve benim gözlerime mi sahip olacak ya da tam tersi mi? Ya da tamamen bana mı benzeyecek? Ya da-"
ˏˋ°•*⁀➷Çok konuştuğu için ona kızmak istersin. Ama çok tatlı olduğu için sesini çıkarmazsın ve sadece gülümsemekle yetinirsin.
ˏˋ°•*⁀➷Senin için devriyeleri ertelemeye çalışıyor. Devriyede olduğu zaman da ya başında Barbara oluyor ya da tek başınaysan sık sık seni arayıp nasıl olduğunu soruyor.
ˏˋ°•*⁀➷Seni şişmiş karnınla görmeye bayılıyor.
"Tanrım... Böyle çok seksi duruyorsun. "
"Evet, biliyorum."
ˏˋ°•*⁀➷Doğuma kadar sana çok iyi bakacağına emin olabilirsin ve birde çok iyi bir baba olacağına ;)
Jason Todd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC Oneshot & Headcanon
FanfictionDC evreninde ki karakterler ile ilişkilerin ve yaptığınız bazı şeyler.