0.8

675 99 18
                                    

Salonda film seçmeye çalışan ikiliye adımlayan kahveli "Evde hiç abur cubur yok ya" diyerek dudak büzdü.

Kumandayı almaya çalışan Seungmin dağılan dikkati ile "Ya ama olmaz ki öyle!" dedi. Jeongin ise bunu fırsat ile sarışından uzaklaştı, saatine bakıp "Gidip almamı ister misiniz?" diye sordu.

Hızla başını sallayan sarışının aksine Felix ona gülüp ayağa kalktı. "Ben giderim filmi ayarlayın siz".

O salondan çıkarken Seungmin de arkasından gitmiş "Lix Lix! Bende gelebilir miyim?" diye sormuştu heyecanla.

Felix montunu üstüne geçirip "Gel bakalım köpüş" demiş, sarışın ise 'Yaşasın' diyerek montunu giymişti.

İkili evden çıkmış kararan havada markete doğru adımlamışlardı.

Markete girip cipslere bakarken "Bence bir tane baharatlı alalım" diyerek yeşil pakete uzandı Seungmin.

"Peki bir tane de yoğurtlu olandan al" diyerek içeceklere bakmaya gitti. Büyük kola şişesini alıp dolabın kapağını kapatıp arkasında kalan bedene baktı.

Seungmin ise heyecanlı bir şekilde "Lix çikolata alalım mı?" diye sordu. "Alalım tabiki, başka istediğin bir şey var mı?"

Seungmin biraz bakınmış, ağzından tch sesi çıkarıp üç tane çikolata almıştı.

Kasaya geldiklerinde onların yaşlarında olan genç ürünleri geçmiş, Seungmin'e dönmüştü.

"Başka bir şey var mıydı?"

"Hayır, teşekkürler" dedi aldıklarını Felix'in tuttuğu poşete doldururken. Genç gülümsedi "Peki sosyal medya kullanıyor musunuz?" diye sordu.

Anlamayarak ona baktı sarışın "Anlamadım?". Genç güldü "Takipleşiriz diye söyledim. Çok sık görüyorum seni markette hoşuma gittin açıkçası".

Fazla açık sözlü olan çocuk ile kaşlarını çattı. Reddeceği sıra önüne geçen beden ile duraksadı.

"Sen bu parayı al ve sesini kes kardeşim". Felix zaten kalın olan sesiyle sert bir şekilde konuşmuş, parayı çocuğun eline bırakmıştı.

Seungmin'in elini tutup marketten çıkarken "Ne oldu birden?" diye sordu Felix.

"Seni rahatsız etmedi mi?"

Omuz silkti "Yani sadece Instagram istedi ama reddecektim". Felix başını sallayıp önüne döndü "İyi ben etmiş oldum işte".

Farketmeden tuttuğu eli daha sıkı kavrarken Seungmin kızaran yanaklarıyla birleşik ellerini izledi.

Felix ise vücudunu kaplayan kıskançlık ile uğraşıyordu. Seungmin'i belki de düşmanı olarak görmesi gerekirken şuan onu o gençten kıskanmıştı.

Eve geldiklerinde kapıyı açan Jeongin onların el ele tutuşması ile güldü. "Hava soğuk muydu?" diye sordu.

"Of evet dondum dondum" diyerek hızla içeri girdi Felix. "Cidden götüm dondu Jeongin" diyen Seungmin de hızla içeri girip sıcak ev ile "Oh canım evimiz" dedi.

Jeongin aldıkları ile mutfağa gidip tabakları hazırlamış, iki gençte montlarını çıkarıp salonda ki koltuğa yayılmıştı.

Yanlarına gelen Jeongin ile de filmi başlatmış koltuğu üç bir yanına yayılarak izlemeye başlamışlardı.

Bol kahkahalar atarak filmi izlerken bir süre sonra Felix farketmeden Jeongin'in kollarını arasına girmişti.

Jeongin bir yandan yorum yapıyor bir yandanda sarıldığı beden ile sallanıyordu. Onlar farketmediği pozisyon ile "Şuan çok kıskandım çat çat kıskandım" dedi Seungmin.

Bunu demesi ile oldukları durumu fark eden ikili ilk önce birbirine bakmış sonra gülmüşlerdi.

Felix kızaran yanakları ile önüne dönüp dudağını ısırdı. Jeongin ise Felix'in kollarını açıp "Gel köpüş kıskanma hemen" dedi.

"Hemen!" diyen Seungmin de Felix yanına otururken kahve saçlı duraksadı.

Jeongin ile nadiren bu kadar yakın olurlardı ve bunlardan birinde Seungmin bir anda dahil olmuştu. İçi içini yemesi gerekirken aksine vücudunda heyecan hissetmesi kaşlarını çatmasına neden oldu.

"Felix neden sarılmadın ki bana?" diye sordu Seungmin üzülerek. Felix kendine geldi hemen, gülüp "Şimdi sıkı sıkı sarılayım sana da gör".

Kollarını sıkıca beline sarması ile sarışın genç güldü. Jeongin de onlara gülmüş hala devam eden filme dönmüştü.

Birbirlerine sarılı halde filme devam etmiş, yarım saatin sonunda bitmesi ile "Güzeldi ya" dedi Felix.

"Evet ama beklediğim gibi de değildi".

"Kesinlikle, daha heyecan verir diye düşündüm bende".

Onlar filmin eleştirisini yaparken Felix hissettiği düzenli nefesler ile başını eğdi. Uyuyan miniği ile gülümseyip "Bizim köpüş uyumuş" dedi.

"Uyandırma şimdi uyumuyor sonra. Ben yatağını açayım, getire bilir misin?"

"Hallederim". Jeongin başını sallayıp önden odaya gitmiş Felix de dikkatli bir şekilde kalkarak koltuğa uzanan bedene döndü.

Tatlı hali gülümsemesini sağladı. Bacaklarından ve sırtından kavrayarak dikkatli bir şekilde kucağına alıp odaya ilerledi.

Seungmin onun göğsüne sığınmış, huzurla uyuyordu. Felix bu hallerinin hoşuna gittiği itiraf etmek istemez iken genci yatağına yatırdı.

Üstünü de güzelce örtüp doğruldu. "Bende yatayım sabah erken iş" dedi.

"Peki iyi geceler o zaman güzel peri" diyen Jeongin ile güldü. Yanaklarını kızardığını hissediyordu.

"İyi geceler tilkicik" diyerek odadan çıkarken diğerinin gülüşünü duymuştu.

Odasına girdiği zaman ise karmakarışık olan duyguları ile baş başa kaldı.

---

Lan ben bile ilk atağı Felix den beklemiyordum
Bir anda oldu cidden

Baysss

Back To Me // LixSeungİn ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin