2.6

585 82 34
                                    

Uyarı!!
Rahatsız olan işaretli kısımların olduğu yeri okumasın
Bölümü yazmak üç gün sürdü zorladı azıcık yani bir oy atar, yorum yaparsınız ☹️

.

Jeongin ve Seungmin'in derslerinin tekrar başlamasının üzerinden neredeyse iki ay geçerken ilişkileri ise sorunsuz ilerliyordu.

Anahtarını çıkarıp evin kapısını açan Jeongin içeri girip kenara çekilmiş, Felix ise sırtında ki Seungmin ile eve girmişti.

"Of eve mi geldik". Ağzını yayarak konuşan Seungmin ile Felix güldü. "Gerçekten sarhoş mu oldun yoksa numaramı yapıyorsun emin olamıyorum".

Jeongin onlara gülerken Seungmin sırtından indi "Sarhoş olmadım ki" dedi ellerini iki yana açıp. "Öyle davranmak eğlenceli oldu ama" diyerek kıkırdadı.

"Bak sen, sırf yürümemek için yani" dedi Felix kollarını sarışının beline dolayıp. Seungmin "Aynen öyle" diyerek başını sallamış, Felix ani bir hareketle onu omzuna almıştı.

Çığlık atan Seungmin ile gülerek odaya girdi, yatağa yatırıp gıdıklamaya başlaması ile ev onların kahkahaları ile dolmuştu.

Banyodan çıkan Jeongin de yanlarına gelirken Felix Seungmin'i rahat bırakmış, sarışın ise nefes nefese kalmıştı.

"Jeongin öldüm galiba" demesi ile Jeongin "Cezamı vereyim Felix'e?" diye sordu.

Başını hızla sallayıp "Evet öpme onu" demiş Felix hayretle ona bakmıştı "Ceza değil ölüm bu!" demesi ile Seungmin eğlenerek güldü.

Jeongin ise kahve saçlıya kucağına çekip dudaklarından öptü. "Ben dayanamam zaten bebeğim" demesi ile Felix sırıtıp kollarını boynuna doladı.

Dudakları tekrar birleşirken birbirlerini sertçe öpmeye başladılar. Jeongin yerinde doğrulup Felix'i Seungmin'in yanına yatırmış, dudaklarını ısırıp ayrılmıştı.

(!)

Üstten iki gence bakmış "Sanırım üçümüzde de alkol etkisi hafifte olsa var" demişti.

Felix dudaklarını Seungminkiler ile birleştirip sertçe öpmüş "Galiba öyle" demişti.

Seungmin ise vücudunda yayılan heyecanla çenesinden tutan Jeongin'e döndü. Dudakları onun ki ile birleşirken Jeongin'in kemikli elleri tişörtünün içine girmiş, sertçe belini kavramıştı.

Felix yerinde doğrulup onları izlerken kendi tişörtünü çıkardı hızla. Seungmin elleride Jeongin'in tişörtünü uçlarını bulmuş, Jeongin ondan ayrılıp kendi tişörtünü çıkarmıştı.

Felix siyah saçlının boynunu öperken, Jeongin başını geriye atıp dışarıya titrek nefesini bıraktı. Felix bir süre onun boynunda oyalanmış izlerini bırakmıştı.

Dudaklarını vücudundan ayırmayarak göğsüne gelmiş, oraya da öpücüklerini kondurmuştu. Jeongin genci kucağına çekip çenesinden tuttu. Felix'in başını kaldırıp hızla dudaklarına yapışmış sert bir şekilde birbirlerini öpmeye başlamışlardı.

Seungmin kendi dudaklarını yalayarak onları izlemiş, Felix'in boynunu öpmeye başlayan Jeongin ile onların yanına emeklemişti.

Felix kişi nefesleri arasından ona gülümseyip çenesini tuttu. Seungmin ile dudakları birleşirken Jeongin boynunu ısırmış dudaklarının arasından inleme kaçmıştı.

Jeongin beyaz tenden dudaklarını çekip "Biraz da bebeğimiz ile ilgilenmemiz gerek" diye fısıldadı Felix'in kulağına.

Felix kısa süreliğine Seungmin ile dudaklarını ayrılıp Jeongin kucağından indi. Seungmin tişörtünün uçlarını kavramış, kollarını kaldıran sarışın ile üstünden çıkarmıştı.

Back To Me // LixSeungİn ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin